Přejít k hlavnímu obsahu

Pravidla ligy

19. 9. 2006 | 15:58
V záložce Ligy a turnaje, v menu Master liga jsou k dispozici Pravidla . Rádi si vyslechneme vaše připomínky a návrhy. Vypíšu pár zásadních věcí, které asi mohou vyvolat diskuzi.
Výchozí obrázek

masterliga1.gif

V záložce Ligy a turnaje, v menu Master liga jsou k dispozici Pravidla . Rádi si vyslechneme vaše připomínky a návrhy. Vypíšu pár zásadních věcí, které asi mohou vyvolat diskuzi.

Výběr map:

Jelikož CZ i SK scéna je velice nestálá a hráči se v klanech střídají vysokým tempem, zvolili jsme do ligy pouze 5 map. Důvodem je i držet trend s většími mezinárodními akcemi, kde se víc map hraje jen výjimečně.

de_dust2de_infernode_nukede_trainde_cpl_mill

Nastavení bitového hloubky

Každý hráč musí mít povinně nastaveno 32 bitů. Postup kontroly je následující:

Hráči se připojí na server, před nožovým kolem nakoupí každý smokeNa vhodném místě na mapě utvoří 2 skupiny (min. 2 hráči v jedné) a hodí mezi ně 2 smoky (ani méně, ani více)každý hráč pořídí screenshot s pohledem na smoky směrem k druhé skupině a identický screenshot s tabulkou ukazující skóre a přítomné hráče na serveru a s časem, který server vypíše po say příkazu "thetime" V momentě, kdy všichni hráči mají dva sreeny (doporučuji ověřit), může začít hra nožovým kolemPokud jakýkoliv hráč během hry opustí server nebo přijde nový hráč (náhradník apod.), musí ve vhodném okamžiku, za pomocí spoluhráčů nebo i protihráčů, pořídit zmiňované 2 screenshoty.Po zápase může soupeř požadovat screenshoty po jakémkoliv hráči, ten je povinnen je do 24 hodin uploadnout k zápasu.

Na toto téma bylo již diskuze hodně. Ať se to někomu líbí či ne, takový je trend, takový je vývoj CS 1.6. Smoke ve hře byl doteď nepoužitelný prvek, 32 bitů by mělo umožnit jeho používání, což dává hře naprosto jiný spád a větší množství taktik. Doporučuji se dobře seznámit s postupem, jak dělat screeny k ověření nastavení, momentálně není jiný systém kontroly.

Systém žolíků a odklad zápasu:

Cílem hráčů by mělo být zápasy odehrát, nikoliv kontumovat. Snažit se dosáhnout dohody, pokud někomu termín nevyhovuje. Ke komunikaci používejte komentář k zápasu, pro admina je směrodatný.

Rozpis zápasů bude pevně stanovený. Pokud klan v daný termín nemůže k zápasu nastoupit, může si vzít žolíka. Ten lze použít nejpozději 1 minutu před zahájením zápasu a slouží k neočekávaným událostem v klanu. Každý klan má max. 1 žolík v daném kole (ze 7 zápasů).

Pokud se klany dohodnou předem na jiném čase, či termínu zápasu (zápasy se mohou předehrávat), dají to na vědomí adminovi soutěže nejpozději 2 hodiny před zápasem. Ten upraví čas rozpisu. Této dohody lze dosáhnout i bez pomocí žolíku, musí ji ale potvrdit oba klany. Zápasům, odloženým žolíkem, bude přidělen náhradní termín adminem, pokud nedojde k jiné dohodě mezi klany.

*ADMIN může klanu udělit výjimku a stanovit náhradní termín v případech jako je účast klanu na mezinárodních akcí (Invex, WCG atd.)

Zakázané pozice:

Asi nejtázanější bude pozice na de_nuke, pravá skála z pohledu T, ta je povolena. O čem můžeme vést diskuzi je pozice na de_dust2, římsa nad schody. Důvodem, proč je zakázaná, je viditelnost na "dlouho". Pokud ale bude tendence hráčů se tam nedívat, případně si po zápase kontrolovat HLTV, není problém ji povolit.