Přejít k hlavnímu obsahu

Activision Blizzard a Google oznamují plánovanou spolupráci pro posílení herních zážitků

27. 1. 2020 | 09:00 Hearthstone Overwatch
Společnosti se rozhodly uzavřít na několik let strategické partnerství, aby posílily zážitky nových hráčů. Google Cloud poslouží jako preferovaný provider infrastruktury hostování her Activision Blizzard a YouTube zase jako exkluzivní streamovací partner, a to po celém světě, kromě Číny.
Logo
Logo

Budou využívány pro živé přenosy oblíbených esportových lig a událostí, jako Overwatch League, Hearthstone a dalších. Blizzard má měsíčně stovky milionů aktivních uživatelů, a tak se rozhodl najít si partnera, který by mu pomohl vylepšit herní infrastrukturu a nabídnout skvělý herní zážitek s nízkou latencí. Společnost se obrátila na Google Cloud, nejen kvůli jeho pokročilé analýze dat a možnostem umělé inteligence (AI), čímž vytvořila platformu pro vytváření budoucích herních inovací.  

Hráči budou těžit z toho, že zažijí prvotřídní kvalitu sítí, včetně nízké latence a bez ztráty paketů, když budou hrát hry s vysokou kvalitou zvuku, a to na jakémkoliv zařízení. Blizzard pak bude moct využít nástroje umělé inteligence Google Cloudu a nabídnout hráčům vhodná doporučení z herní nabídky a odlišné herní zážitky. 

Sunil Rayan, vedoucí sekce Gamingu z Google Cloud, se vyjádřil: "„V několika minulých letech jsme úzce spolupracovali s Activision Blizzard na mobilních titulech, abychom posílili jejich analytické schopnosti a celkový zážitek pro hráče.“ Zároveň dodal:

Jsme nadšeni, že můžeme náš vztah rozšířit a pomoci zesílit jednomu z největších a nejznámějších vývojářů her na světě.
PLAYzone Challenge 2020

„Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat s Googlem a řídit tak další generaci herních inovací v tomto odvětví. Infrastruktura Google Cloud, nejlepší ve své třídě, nám dává jistotu, že našim fanouškům po celém světě poskytneme skvělou zábavu,“ řekl Jacques Erasmus, CIO Activision Blizzard. 

Začátkem tohoto týdne počínaje bude YouTube hostovat oficiální živá vysílání oblíbených esportových lig a událostí Blizzardu, včetně nově vytvořené Call of Duty League, Overwatch League, Heartstone Esports a další. Všechny soutěže budou vysílány živě na YouTube kanálu příslušné ligy i s archivovaným a speciálním materiálem.

„S více než 200 miliony gamerů denně, kteří sledují přes 50 miliard hodin gamingu ročně, YouTube poskytuje hráčům a jejich vášnivým fanouškům nejoblíbenější herní platformu na světě,“ vyjádřil se Ryan Wyatt, vedoucí Gamingu z YouTube. „Toto partnerství ukazuje naše odhodlání mít produkt pro živé streamování gamingu na světové úrovni.“ 

O partnerství promluvil i Pete Vlastelica, CEO pro Activision Blittard Esports: 

Je naším posláním poskytovat vysoce kvalitní soutěživou zábavu, již naši fanoušci budou moci sledovat globálně, živě nebo na vyžádání, a oslavovat naše hráče jako superhvězdy, kterými jsou. Toto partnerství nám pomůže splnit tento slib na nových úrovních, a to spojením našich vášnivých komunit fanoušků a hráčů s výkonnou platformou YouTube a vzrušující historií podpory zábavy nové generace.

Tato spolupráce s Activision Blizzard představuje trvalý závazek Googlu podporovat úspěch herních vývojářů po celém světě. V rámci svých obchodních jednotek nabízí Google herním vývojářům komplexní řešení, která jim umožňují vytvářet skvělé hry, spojit se s hráči a rozšiřovat své podnikání.