Přejít k hlavnímu obsahu

Balanční změny přichází do Clash Royale!

24. 1. 2018 | 18:48 Clash Royale
Je to už zase nějakou tu dobu, co Supercell přidal do hry poslední balanční změny. Za ten čas se meta stihla opět ustálit a i tentokrát vznikly decky, které ty ostatní naprosto převyšovaly. Svůj podíl na tom bezpochyby nese i karta Royal Ghost a tak není divu, že právě na ní si Supercell připravil veliký nerf. Jak vypadají balanční změny tentokrát?
Výchozí obrázek

Je to už zase nějakou tu dobu, co Supercell přidal do hry poslední balanční změny. Za ten čas se meta stihla opět ustálit a i tentokrát vznikly decky, které ty ostatní naprosto převyšovaly. Svůj podíl na tom bezpochyby nese i karta Royal Ghost a tak není divu, že právě na ní si Supercell připravil veliký nerf. Jak vypadají balanční změny tentokrát?

Na rozdíl třeba od Hearthstone, se kterým je Clash Royale vcelku často srovnáváno, neuvidíte v Clash mětě dlouho vládnout jedny a ty samé decky. Důvod? Zhruba každý měsíc totiž vývojáři na popud komunity a především na základě statistik upraví ty karty, které se nehrají a nebo naopak hrají až moc a opět tak metou zatočí. Občas se jim to opravdu povede a deck, který jsme mohli vídat prakticky pořád, ze hry vymizí, nezřídky kdy ale nerfy nestačí a v dalších změnách budou muset ty samé karty nerfovat znovu.

V tomto updatu se samozřejmě Supercell zaměřil především na Royal Ghosta, relativně čerstvě vydanou kartu, která svou silou naprosto zbořila metu a stejně, jako dříve Night Witch nebo Executioner, i tentokrát spoustě lidí Clash Royale znechutila. Mimo Ghosta této metě vládly i karty Bats a Hut, na které si vývojáři také posvítili. O moc víc nerfů ale nepřišlo, tentokrát se Supercell spíše snažil oživit nějaké zapomenuté karty, jako je Lumberjack nebo Mini Pekka. Jak hodnotíte tyto balanční změny vy?

Balance changes:

  • Royal Ghost – poškození sníženo o 6%, přechod do neviditelnosti zpomalen na 1,2s (z 0,7s), hit speed zpomalen na 1,8s (z 1,7s)
  • Zappies – nově budou dosahovat i do vzduchu
  • Hunter – dostřel snížen na 4 (z 5), rozptyl kulek lehce snížen
  • Night Witch – první Bats se spawnují rychleji
  • Bats – hit speed zpomalen na 1,1s (z 1s)
  • Lava Hound – životy zvýšeny o 5%
  • Goblin Hut – rychlost spawnování Spear Goblinů zpomalena na 5s (z 4,9s) (celkově Hut spawne o jednoho Spear Goblina jméně)
  • Mini P.E.K.K.A – životy zvýšeny o 7%
  • Lumberjack – životy zvýšeny o 7%
  • Mortar – minimální dostřel snížen ze 4,5 na 3,5

Názor na Balance Changes a především pohled na možnou budoucí metu od populárního streamera Mishkina sledujte v tomto videu:

miluju videohry a hlavně ligu legend