Přejít k hlavnímu obsahu

E-sportovci na zmrzlinách? Proč ne

Přímé přenosy špičkových klání v elektronických sportech? Ve Spojených státech již zavedená praxe. Dokonce i slavný finský klub 69°N-28°E posunul hranice profesionálního hraní zase o krůček blíže k širší veřejnosti díky stejnojmennému energy drinku, s nímž hodlá prorazit zejména na skandinávském trhu. Ale balená zmrzlina, z níž se na zákazníka budou usmívat hvězdy legendárního týmu Ninjas in Pyjamas? Apríl je již minulostí a myšlenka, jež se může jevit coby povedený vtip, je zcela seríozní záležitostí.
Výchozí obrázek
Přímé přenosy špičkových klání v elektronických sportech? Ve Spojených státech již zavedená praxe. Dokonce i slavný finský klub 69°N-28°E posunul hranice profesionálního hraní zase o krůček blíže k širší veřejnosti díky stejnojmennému energy drinku, s nímž hodlá prorazit zejména na skandinávském trhu. Ale balená zmrzlina, z níž se na zákazníka budou usmívat hvězdy legendárního týmu Ninjas in Pyjamas? Apríl je již minulostí a myšlenka, jež se může jevit coby povedený vtip, je zcela seríozní záležitostí.

Stále expandující server ZoneRank, který se nám doposud měsíc co měsíc připomínal prestižními žebříčky s bohatou dotací, ve spolupráci s agenturou Gamim e-Sport zřejmě již brzy připraví nejen mlsným hráčům pořádné překvapení. "Rodiny společně začínají hrát videohry namísto Monopoly. Každý má rád zmrzlinu. Nemíříme pouze na hráče ale na celé rodiny," vysvětluje David Hagege - ředitel zmiňované společnosti Gamim - důvody, proč si za cílový produkt vybral právě ledovou pochoutku. Zároveň neopomenul dodat význam vhodného načasování. Ostatně kdy jindy se zmrzlina stává tak oblíbenou, jako v létním období.


Promotéry nezvyklého, ba dokonce revolučního, leč bezpochyb významného počinu se stalo trio slavných Counter-Strike klubů wisdom Nerve victory, Ninjas in Pyjamas a konečně Against All Authority. "Rozhodli jsme se pro spolupráci s těmito týmy, jelikož jejich manažery známe již delší čas a zároveň sdílí naši vizi marketingu v elektronických sportech." pokračuje Hagege v rozhovoru pro čínský server wNv-Gaming.com. "S týmy již pracujeme na dalších projektech. Na úvod jsme se společně rozhodli vytvořit dlouhodobé partnerství."

Vůbec prvním trhem, kde se ambiciózní produkt představí, bude Francie. Teprve poté - a zda-li vůbec ledová pochoutka zaznamená úspěch - bude pokračovat v expanzi na další trhy včetně Číny. Ohledně detailních informací o plánované produkci a předpokládaném prodeji byl však Hagege skoupý. "Omlouvám se, ale tyto informace jsou důvěrné. Je to součást naší komerční politiky.". Má nová zmrzlina s motivy elektronických sportů u zákazníků naději na úspěch? "Máme rádi výzvy!" potvrzuje nadšení David Hagege.