Přejít k hlavnímu obsahu

WoW 7.3.5 aneb na co se těšit

5. 1. 2018 | 20:03 World of Warcraft
Argus the Unmaker už spočinul a meč Sargerase jasně utváří panorama celého Azerothu. Blizzard si ještě před plánovanou pauzou usmyslel, že bude dobré hráčům nadělit menši patch s mnoha vychytávkami. My se dnes podíváme na ty nejzajímavější z nich.Allied races
Výchozí obrázek

Argus the Unmaker už spočinul a meč Sargerase jasně utváří panorama celého Azerothu. Blizzard si ještě před plánovanou pauzou usmyslel, že bude dobré hráčům nadělit menši patch s mnoha vychytávkami. My se dnes podíváme na ty nejzajímavější z nich.

Wow

Allied races

Bývá tradicí střídat přidání nové classy s přidáním nových ras. Blizzard při oznámení Battle of Azeroth ohlásil rovnou šest nových ras (tři pro každou frakci), což dost lidí překvapilo. A proč se o nich bavíme teď? Vánoce jsou sice za námi, my ale dostaneme čtyři z šesti ras ještě před vydáním nového rozšíření. Konkrétně dostaneme přístup k Highmountain Taurenům, Lightforged Draenei, Void elfům a Nightborn elfům. Tyto rasy jsme potkali během kampaně Legionu a v budoucnosti bychom měli dostat podle Blizzardu daleko více ras ze světa Azerothu.

Pro vytvoření postavy nové rasy budeme potřebovat splnit některé achievmenty a projít si příběhovou linii, jež nám odtajní, jak se tato rasa rozhodla přidat právě k naší frakci. Tyto příběhové linie budou zároveň fungovat jako první nastínění atmosféry nadcházející války mezi Hordou a Aliancí.

Za zmínku stojí i fakt, že po dosažení maximální úrovně dostaneme přístup ke speciálnímu brnění dané frakce. Bohužel toto brnění bude dostupné pouze u postav dané frakce a my tak trpaslíkům nebudeme moci navléct brnění Void Elfů. A to nás samozřejmě mrzí ze všeho nejvíce.

Přetvoření levelování

V dobách, kdy do kin šel Harry Potter: Vězeň z Azkabanu bylo ve WoW hlavní zábavou levelování nové postavy. Celý proces byl sice poněkud zdlouhavý, nicméně zároveň neuvěřitelně odměňující. O mnoho rozšíření později se z tohoto contentu stala už jen nedílná součást slavné MMORPG, kterou si musí každý protrpět.

Blizzard se rozhodl tento fakt změnit a s novým patchem naprosto překopal celý systém. Hlavní změnou je implementování takzvaného scalingu, jež umožní hráčům plynule dokončovat příběhy jednotlivých lokací. Zároveň razantně navýšil životy jednotlivým mobům a tím skoncoval se zabíjením nepřátel na jednu ránu.

Všechny tyto změny mohou působit jako umělé prodlužování expení, ale opak je pravdou. Hráči budou moci hlouběji poznat svoji classsu, využívat větší množství spellů a zároveň si vyzkouší lokace, do kterých už dlouho nikdo nevkročil.

Malé novinky

S patchem 7.3.5 bude přidáno i mnoho dalších menších novinek. Podíváme se například do nového battlegroundu, kde budeme zápasit o "krev Azerothu", vyzkoušíme si roli pošťáka a budeme se moci spřátelit s malou holčičku z Argusu.

7.3.5 bude bezesporu zajímavý patch a alespoň částěčně nás zabaví před příchodem nového rozšíření. Otázkou už jen zůstává, jak dlouho budeme čekat na válku mezi Hordou a Aliancí.

Štítky: WoW