Přejít k hlavnímu obsahu

Charitativní kampaň vybrala přes 12,7 milionů $

9. 7. 2018 | 21:19 Overwatch
Díky štědrosti Overwatch komunity Blizzard během kampaně "Pink Mercy" vybral více než 12,7 milionů dolarů na podporu Breast Cancer Research (Nadace pro výzkum rakoviny prsu). Blizzard následně poděkoval všem, kteří přispěli a zapojili se.
Výchozí obrázek

Díky štědrosti Overwatch komunity Blizzard během kampaně "Pink Mercy" vybral více než 12,7 milionů dolarů na podporu Breast Cancer Research (Nadace pro výzkum rakoviny prsu). Blizzard následně poděkoval všem, kteří přispěli a zapojili se.

Jedná se největší dar od firemního partnera během jednoho roku za celou pětadvacetiletou historii nadace. Krom výběru charitativního skinu hráči projevili svou štědrost nákupem Pink Mercy triček z limitované edice, která byla dostupná pro muže i ženy. Za jejich designem stojí VICKISIGH, umělkyně komunity. 

Skin

Pink Mercy Skin (Zdroj: Blizzard Entertainment)

Mimo nákup triček a skinů se navíc vybralo dalších 130 tisíc dolarů od diváků, kteří sledovali 14 hvězd Overwatche na streamu na Twitchi. V průběhu dvoutýdenní kampaně, kdy se vybíraly peníze, se komunita spojila a vytvářela fanarty, cosplaye apod.

Vedoucí zástupci BCRF společně s herním ředitelem Jeffem Kaplanem a Overwatch teamem oslavili úspěch a přijali dar na mimořádném předávání šeku. 

Předávání šeku

Předávání šeku (Zdroj: PlayOverwatch.com)

Článek vznikl ve spolupráci s esogames.cz.

Štítky: Overwatch