Přejít k hlavnímu obsahu

Dočkali jsme se lepších odměn z týdenního Vaultu! Co dalšího nám přinesl patch 0.9.3?

31. 3. 2020 | 20:35 Legends of Runeterra
Momentálně ve hře už běží nová 0.9.3 verze, kde došlo k mnohým změnám, které se však tolik nedotýkají samotných karet. Větší důraz byl kladen na ekonomiku a chod hry, a protože jsme většinu těchto změn pokryli v předchozím článku, celý patch jsme vám shrnuli do nejdůležitějších bodů.
LoR Patch 9.0.3
LoR Patch 9.0.3

Nejnovější patch s číslem 0.9.3 s sebou nese celkem dost změn, avšak tolik se nedotýká přímých zásahů do jednotlivých karet. Nebudeme vás nudit táhlým rozepisováním všech aktualizací a změn, ale ti z vás, kteří si rádi počtou, se můžou podívat na minulý článek, kde jsme pro vás většinu změn rozepsali více zeširoka. Vrhneme se tedy rovnou do toho!

    I tento patch nás vývojáři zas a znovu ujišťují, že si jsou vědomi nepříjemných zkušeností s takzvaným "ropingem", tedy příliš rychlým vypršením kola, a stále se snaží přijít s co nejefektivnějším řešením. Dalším tématem jsou ekonomické aktualizace k zajištění co nejlepšího zážitku pro hráče a zároveň rovnoměrného vybalancování vývoje meta game a experimentování s různými balíky a herními styly. V této souvislosti se změnily odměny za týdenní Vault:

    • Level 2+ zaručuje expediční token (dříve na levelu 10)
    • Level 5+ zaručuje náhodnou kartu šampiona
    • Level 10+ zaručuje Champion Wildcard 
    • Level 14+ odemyká dodatečné neomezené kapsle, obsahující alespoň 3 Rare a 2 Common karty, s šancí na obdržení Epic nebo Champion kapsle
    LoR Vault Changes

    Nově obdržíte neomezeně zkušeností z vyhraných PvP a AI her. Příjem zkušeností z AI zápasů je o něco menší, prvních deset výher dostanete zaručeně 100 XP a dále po padesáti. Další novinkou je neomezené pořizování wild-karet a přímé nakupování karet za herní mince. Změnám se v této aktualizaci nevyhnuly ani expedice – cena za expedici i následná odměna byly redukovány o 33 %. Za vstup do expedice nyní zaplatíte buďto 2000 shardů, nebo 200 mincí, s čímž se mění i odměny:

    • 0 vítězství: Epic kapsle (obsahuje alespoň 1x Epic, 2x Rare, 2x Common, ale máte šanci na lepší odměny)
    • 1 vítězství: Epic kapsle, 100 shardů
    • 2 vítězství: Epic kapsle, 200 shardů
    • 3 vítězství: Epic kapsle, 200 shardů, 1x Common Wildcard
    • 4 vítězství: Epic kapsle, 300 shardů, 2x Common Wildcard
    • 5 vítězství: Epic kapsle, 500 shardů, 1x Rare Wildcard, 1x Common Wildcard
    • 6 vítězství: Epic kapsle, 1000 shardů, 1x Rare Wildcard, 1x Common Wildcard
    • 7 vítězství: Epic kapsle, 2000 shardů, 2x Rare Wildcard

    Několika změnami si také prošel prolog hry, kde nyní noví hráči obdrží o něco lepší odměny. Vývojáři se také více zaměřili na problém správného interpretování textu karet, tudíž si spousta z nich prošla malými úpravami textu – karty fungují stále stejně, jenom by měly být nyní srozumitelnější. Pozornost si vydobyli i hráči v Master Tieru a v tomto patchi by jejich postup neměl tolik lítat nahoru a dolu. Poslední změna, která stojí za zmínku, zasáhla expediční archetypy – Shadows and Dust dostává buff v podobě přidání Darkwater Scourge a naopak Disruption nyní přichází o Zephyr Sage. Naší poslední zmínkou jsou dvě menší opravy chyb:

    • Nyní po zakončení hry pomocí Burst kouzla už hra nespadne
    • Opravení chyby, kdy hráči měli nekonečné kolo, pokud pořád dokola vytvářeli a používali Burst kouzla
    Štítky: LoR update