Přejít k hlavnímu obsahu

AVerMedia 2v2 CLASSIC Turnaj #12

Výchozí obrázek

Ovládací panel

Dohráno
Registrace ukončeny
Registrované týmyPlayoffVšechny zápasy

AVerMedia 2v2 CLASSIC Turnaj #12

Začátek turnaje
Registrace
-
Ověřování registrací
Počet týmů v turnaji/maximální počet
22/
16
Hraje se systémem
Single elimination
Minimální/maximální počet hráčů v týmu
2
/
3
Admini turnaje

Finální pořadí

Registrace Stačí v Ovládacím panelu turnaje kliknout

http://www.playzone.cz/sites/default/files/redakce/65257/qrl0gp.jpg

Registrace

Stačí v Ovládacím panelu turnaje kliknout na Přihlásit se do turnaje. V profilu musí být samozřejmě vyplněno STEAM ID.

Systém turnaje

Systém, kterým se bude danný turnaj hrát závisí většinou na počtu registrovaných a potvrzených týmů. U těchto turnajů však preferujeme systém skupin se Single Elimination (při dostatečném počtu týmů) nebo Double Elimination při nedostatečném počtu týmů. Avšak závisí na admina turnaji, jaký systém nakonec zvolí.

  • Zápasy ve skupinách mohou skončit remízou. V případě remízy se prodlužuje pouze v play-off.
  • Při systému Double Elimination v případě jedné prohry v turnaji ještě nekončíte, automaticky spadnete do Lower Bracket. Proto upozorňujeme hráče, aby pozorně sledovali samotný Rozpis Play-off, kde uvidíte kdy i s kým hrajete. případná druhá prohra v Lower Bracketu by znamenala váš konec v turnaji.

Mapy

  • de_inferno
  • de_dust2
  • de_train
  • de_nuke
  • de_mirage
  • de_season
  • de_cache

Pokud vám mapy nepůjdou stáhnout ze serveru, tak si je můžete stáhnout zde.

Doplňující pravidla

Turnaje se řídí obecnými pravidly pro hru Counter Strike: Global Offensive.

  • Cheating a veškeré protesty týkající se dema budeme řešit až po ukončení turnaje.
  • Na dodání IN-EYE dema má hráč čas 24 hodin od odehrání turnaje, pokud nebude demo dodáno, hráč obdrží ban. O demo hráč musí zažádat skrze žádosti. Na žádosti o demo pomocí komentářů nebude brán zřetelPřesný návod jak žádat a uploadovat dema. Pokud už o demo nejde požádat, stačí kontaktovat admina pomocí soukromé zprávy a ten hráče upozorní, aby demo dodal.
  • Nenahrávání dema vyústí napoprvé v týdenní ban, napodruhé v měsíční, potřetí budete zabanováni na 1 rok a po načtvrté již budete zabanováni permanentně.
  • Výsledky povinně zadávají obě strany, při nedodržení tohoto pravidla budou následovat tresty kapitánů. Pokud nebude výsledek potvrzen do 10 minut od odehrání zápasu, kapitán bude potrestán týdenním banem.

  • Kapitáni jsou povinni dělat screenshoty (status + první a druhá polovina) a po odehrání zápasu je nahrát k zápasu. Pokud budou nahrány jiné obrázky, tak kapitáni obou týmů obdrží ban na týden.

Platí pouze v AIM/AWP turnajích :

  • Jak v AWP,tak AIM mapách je POVOLENO rushovat (přecházet ze spawnu na spawn).
  • V AIM mapách je ZAKÁZANÉ používat awp a granáty.
  • Na serveru musí být nastaven příkaz mp_freezetime 0.

Servery

PLAYzone Vám samozřejmě poskytne herní servery, konkrétně jich je 16, heslo na servery je "pzcsgo".

Kapitán z každého týmů dostane před každým turnajem rcon heslo, kterým bude ovládat celý server. Do rconu se přihlásíte přes konzoli pomocí příkazu rcon_password "xxx". Zbytek rcon příkazů naleznete v níže uvedeném odkazu. Zneužití rconu se bude trestat!

Více informací naleznete jak ovládat server naleznete zde.

Tresty a upozornění

  • Za nepotvrzení výsledku do 10 minut u zápasu obdrží kapitán týmu ban na 7 dní na veškéré turnaje pořádané PLAYzone.cz

  • Pokud se tým nedostaví na turnaj, jeho kapitán dostane ban na 7 dní na veškeré turnaje pořádané PLAYzone.cz

  • Jakákoliv urážka, narážka či poškozování cizí osoby bude trestáno banem (záleží na adminovi, jak dlouhý trest udělí).

  • Zneužití rconu se bude trestat i půlročním banem (pokud hráč jinému týmu změní během zápasu mapu, restartuje server, apod.).

  • Za nenahrání screenshotů ze zápasu bude následovat trest po kapitána až ve výši 7 dní.

Komunikace

Veškerá komunikace s adminem turnaje probíhá pouze přes soukromé zprávy na PLAYzone.