GIGABYTE 4v4 Squad Rush NightCup #1

Ovládací panel turnaje

Dohráno
Registrace ukončeny
Registrované týmyPlayoffVšechny zápasy

GIGABYTE 4v4 Squad Rush NightCup #1

Hra
Začátek turnaje
Registrace
-
Ověřování registrací
Počet týmů v turnaji/maximální počet
25/
16
Hraje se systémem
Single elimination
Minimální/maximální počet hráčů v týmu
4
/
6
Admini turnaje

Finální pořadí

Obecné informaceA máme tu první ze série Battlefield 3 Nightcupů. Neváhejte a registrujte se, protože podle zájmu se rozhodneme, zda-li v pravidelných nighcupech budeme pokračovat.Důležité upozornění

Obecné informaceA máme tu první ze série Battlefield 3 Nightcupů. Neváhejte a registrujte se, protože podle zájmu se rozhodneme, zda-li v pravidelných nighcupech budeme pokračovat.Důležité upozorněníZástupce každého hrajícího týmu MUSÍ být přítomen na IRC kanále #playzone.bf3, a to nejpozději v den konání od 17:30 a po celou dobu turnaje. Zde bude probíhat hlavní komunikace mezi hráči a adminy. Taktéž to bude bráno jako "kontrola", že jste na turnaj dorazili. Pokud nějaký tým nebude včas na IRC, bude to bráno jako nedostavení do turnaje a jeho místo zaujme někdo z náhradníků. Návod na používání IRC naleznete zde nebo stačí kliknout pouze na tento odkaz. Doporučujeme předem vyzkoušet! Předejdete tak zbytečným komplikacím těsně před turnajem. V případě dotazů kontaktujte některého z adminů soukromou zprávou.Jako další změna týkající se tohoto turnaje je mírná změna pravidel. A to zakázání používání RPG a minometů, a zakázání používání svítilny, laseru a IRNV optiky. Také připomínáme, že je zakázáno používání výbušnin na MCOM stanice, či v jejich blízkosti. Kompletní pravidla naleznete zde.Registrace Veškeré registrace probíhají přes turnajový systém. V pravo na stránce turnaje zvolíte "Přihlásit se do turnaje", vyplníte název týmu a vložit do něj své spoluhráče (jejich přezdívky na tomto webu). Jim poté přijde soukromá zpráva a jen co potvrdí účast bude tým zařazen do turnaje. Systém turnaje Mód: Squad Rush (4 vs 4)Počet týmů: 16Systém hraní: 2x2 (2x obrana, 2x útok)Mapy:

  • Caspian Border
  • Damavand Peak
  • Grand Bazaar
  • Kharg Island
  • Noshahr Canals
  • Operation Firestorm
  • Operation Métro
  • Seine Crossing

Nastavení serveru:

  • Hardcore: OFF
  • Friedly Fire: ON
  • Killcam: OFF
  • MiniMap: ON
  • Minimap spotting: ON
  • Crosshair: ON
  • Show name Tags: ON
  • Show HUD: ON
  • Spawn only on Squad Leader: OFF
  • All unlock, unlocked: ON
  • Vehicles: OFF
  • 3D spoting: OFF
  • Thirt person vehicles Cameras: ON
  • Team balance: OFF

Obecná pravidlaPLAYzone.cz (dále jen „PZ") si vyhrazuje právo na změnu kteréhokoliv z výše uvedených pravidel a to i v průběhu kterékoliv soutěže, v níž budou tato pravidla použita (dále jen „pravidla"). Admin (vedoucí) každé soutěže (která tato pravidla převzala) má právo na změnu/úpravu kteréhokoli pravidla jakož i rozhodnutí o udělení výjimky v konkrétním přesně definovaném případě. Veškeré zde nespecifikované případy řeší admin individuálně. Berte prosím v potaz, že některá pravidla nelze aplikovat na všechny typy turnajů.

Lidi nechcete dát Hardcore? Protože vystřílet celý jeden zásobník,aby umřel to je moc ^^ je to ale jenom návrh
Když to řeknu natvrdo tak HC je pro lidi co neumí hrát a nemaj aim, lidi tady umíraj úplně normálně, když se trefuješ a server nelaguje. Navíc HC je naprosto nevyhovující pro kompetitivní hraní.
Mi HC příjde spíše pravý opak a ještě jsem chtěl dodat zda by nešlo na další turnaj vypnout crosshair. :) Je to jenom nápad
HC + vypnout cross + oživování padlých jen velitel družstva(omezení mediků).zakázat minomet,RPG a je to OK
V tomhle souhlasím se sordsonem. Podle mě se z BF stává v HC módu pouze a jenom run and gun střílečka. U každé zbraně se DICE snaží o nějaký balance mezi účinností, přesností a ovladatelností. Tím, že se zapne HC, tak jde tenhle veškerý balance do kopru, protože si každý vezme jenom tu nejpřesnější zbraň ve hře. Ad "vypnout cross" - a polovina hráčů bude hrát s tečkou uprostřed monitoru (a kontrolovat se to nedá). SL spawn only - tady jsem neutrální, asi by záleželo na hráčích a pravidlech mimo Playzone, aby si nemusel každý zvykat na jiné pravidla. Minomet bych taky zakázal a RPG povolil jenom proti vozidlům(obecně, takže CQ).
+ zakazte infra/flashlighty/lasery infra je temer jak wallhack flashlighty/lasery znemoznujou poradne zamirit na protihrace -> hra je jen o spreji a nahode resi se to i na ESL foru: http://www.esl.eu/eu/bf3/forum/2674/25187/981289 a chtel bych pozadat adminy o nejaky 5v5 conquest infantry... hral se na creontech lance a nebyl problem... overena funkcni pravidla: http://lan.creontech.cz/battlefield3/
Spirit kdyz sem si precetl to co si sem napsal tak sem se musel zasmat. Vis proc se tomu rika takticka baterka? Podivej se nekdy na akci specialnich jednotek nebo si bez zahrat alespon airsoft a uvidis k cemu to je dobre. Proc delat ze hry call of duty ktere je nerealne ?
Na ESL foru napsal toto a ja snim plne souhlasim Competitive play demands actual skill and BF3 was never designed to have a place in the competitive circuit. If you want real competition i suggest you go to CSS or 1.6. BF3 is made to have modern real world weapons and attachments which means they should be allowed in competition as well. Hindering an armys ability to destroy their enemies is ridiculous. This rule doesn't get my vote because in the real world, they send soldiers out with this type of equipment and don't ban any type of weapon in real war.
Your argument is invalid. Jedná se o počítačovou hru ne simulaci reality, cílem hry je bavit. A jak vidíš, zde se snažíme hrát soutěžně, tak nechápu proč jako soutěžní hráč, který se snaží hrát bf3 progamingově sem postuješ link s informací, že bf3 není pro soutežní hraní. Trošku selfown nemyslíš? Nebo tohle není soutěž? Vysvětlíš mi to prosím tě?
Tak Battlefield 3 bohužel pro tebe nebere hity tak jako: http://www.youtube.com/watch?v=W1ZtBCpo0eU#at=1m17s Zkus líp mířit.
Jestli beres BF jako: Bezim bezim 10 jich zabiju bezim dal. Tak by si mel jit radsi na CoD protoze tam se to takhle hraje a tyhle 3 veci podle me delaji tu hru takovou jaka je, tedy perfektni.
Můžu se zeptat ty chytrolíne jaká je tvá herní historie v BF sérii? Prosím ohrom nás svými nesčetnými úspěchy, když tady píšeš takový blbosti.
Btw rekni mi co jsi natom co sem napsal nepochopil kdyz to jsou takove blbosti ? Ze baterka laser a irvn do te hry patri tomu nerozumis ?
Aby byla hra dobrá co se týče eSportu, musí být mezi jednotlivýma zbraněma (v BF třeba i vozidlama, unlocky) rovnováha. Někdy se stane, že některá z těhle věcí rovnováhu narušuje a nebylo v historii BF vyjímkou, že se taková věc prostě zakázala (dokonce DICE slíbili možnost zákazu přes nastavení serveru). Dál hra musí umožnit to, že lepší hráči víc vyhrávají, nesmí být založená na štěstí. IRNV napomáhá čtení hry, tím pádem snižuje taktickou náročnost hry. Když jsou proti sobě dva lidi s baterkou/laserem, tak jim nezbívá než mířit mnohem náhodněji, než kdyby se normálně viděli, tím pádem vyhrává ten, kdo má větší štěstí. Můžou se nechat všechny tyhle věci a ta hra bude jako prší nebo se zakážou a můžem mít poker. A můžu pokračovat dál - jednoduše jde o to udělat tu hru co nejtěžší, takže, kdyby to bylo na mě, tak bych zakázal všechny attachmenty zbraní, aby pořádně kopaly, spawn na squadleadera, protože to vyžaduje pořádnej spawn management, delší spawny, aby se opravdu nevyplácelo umírat a vypnutá regenerace života, protože to podporuje tamplay, ale to už bych mohl vypadat jako 1.6kař mezi lidma ze Source a to nechci.
@18 Sic máš especielně ve druhém odstavci slušnou dávku pravdy, takovéhle změny nelze aplikovat ihned po té, co hra vyjde. Stejně jako moddeři v jiných hrách pracují na promódu, komunita se nejdřív musí rozrůst i z méně "kompetetivních" klanů a pomalu se ubírat krůček po krůčku tímhle směrem. Faktem je, že kvůli nevzdařenému BC2 není mnoho teamů, které přímo z něj přestupují.Pokud z BF3 opravdu něco bude, tak to za rok bude vypadat přesně tak jak popisuješ =) Já bych se spíše přiklonil k otázce onoho 5v5 (6v6) infu , který si z kompetetivního hlediska vede o hodně lépe než aktuální SqRush. Popřípadě alespoň vyzkoušejte kolik teamů ten mód ocení, věřím, že dost ^^