Přejít k hlavnímu obsahu

PLAYzone 1v1 AimCup #51

Výchozí obrázek

Ovládací panel

PLAYzone 1v1 AimCup #51

Začátek turnaje
Registrace
-
Ověřování registrací
Počet týmů v turnaji/maximální počet
94/
128
Hraje se systémem
Single elimination
Minimální/maximální počet hráčů v týmu
1
/
1
Admini turnaje

Finální pořadí

RegistraceStačí v Ovládacím panelu turnaje kliknout na Přihlásit se do turnaje.&

PLAYzone 1v1 AimCup

Registrace

Stačí v Ovládacím panelu turnaje kliknout na Přihlásit se do turnaje. V profilu musí být samozřejmě vyplněno STEAM ID.

Systém turnaje

Týmy budou systémem náhodně rozlosovány do Single Elimination pavouka a zahrají si vybrané mapy.

Mapy

  • aim_glockon_go
  • aim_ancients_go
  • aim_map
  • aim_map2_go
  • aim_furiouz
  • aim_redline
  • aim_toxic
  • aim_proper
  • aim_sunnyday
Mapy si můžete stáhnout zde.

Anticheat

V tomto turnaji je využíván EasyAntiCheat, který jsou všichni hráči POVINNI před zápasem zapnout.

Stáhnout klient EasyAnticheat

Podrobný návod, jak používat EAC můžete najít zde. Snímky obrazovky naleznete na eac.playzone.cz.

  • Zápas se musí odehrát na PLAYzone serveru, pouze tam Anticheat funguje! Porušení tohoto pravidla se bude trestat vyloučením týmů z turnaje. Pokud nebude server funkční nebo nastane jiný problém s Anticheatem, tak po domluvě s adminem se může zápas odehrát na jiném serveru, pod podmínkou, že všichni hráči povinně dodají demo a screenshoty ze zápasu.

Servery

PLAYzone má od společnosti Fakaheda.eu k dispozici celkem
32 herních serverů, heslo na servery je "pzwar". Server ovládáte pomocí pluginu, který je na serveru nahrán. Config pro AIM/AWP zápas nahrajete pomocí příkaz "!aimawp". Podrobnější informace a příkazy pro ovládání serveru naleznete zde.

Fakaheda.eu

Výsledky

Výsledky zápasů zadáváte sami. Výsledek musí zadat (resp. potvrdit) obě strany. Zadávání výsledků naleznete vpravo v ovládacím panelu turnaje v položce "můj tým".

Doplňující pravidla

Turnaje se řídí obecnými pravidly pro hru Counter Strike: Global Offensive.

  • Cheating a veškeré protesty týkající se dema budeme řešit až po ukončení turnaje.
  • Na dodání IN-EYE dema má hráč čas 24 hodin od odehrání turnaje, pokud nebude demo dodáno, hráč obdrží ban. O demo hráč musí zažádat skrze žádosti. Na žádosti o demo pomocí komentářů nebude brán zřetelPřesný návod jak žádat a uploadovat dema. Pokud už o demo nejde požádat, stačí kontaktovat admina pomocí soukromé zprávy a ten hráče upozorní, aby demo dodal.
  • Nenahrávání dema vyústí napoprvé v týdenní ban, napodruhé v měsíční, potřetí budete zabanováni na 1 rok a po načtvrté již budete zabanováni permanentně.
  • Výsledky povinně zadávají obě strany, při nedodržení tohoto pravidla budou následovat tresty kapitánů. Pokud nebude výsledek potvrzen do 10 minut od odehrání zápasu, kapitán bude potrestán týdenním banem.
  • Po ukončení registrací je možno měnit soupisku týmu. POZOR! Soupisku týmu měnte před začátkem následujícího kola, jinak bude hráč přidaný do týmu považován za hosta.
  • Kapitání jsou povinni dělat screenshoty (status + první a druhá polovina) a po odehrání zápasu je musí vítězný tým nahrát k zápasu. Pokud budou nahrány jiné screenshoty, tak kapitán vítězného týmu obdrží ban na týden.
  • Pokud se nenaplní alespoň 70% týmů v turnaji, tak se počty slotů mohou snížit (například pokud bude účast týmů 38 při 64 slotech, tak se počet slotů sníží na 32, naopak pokud bude již alespoň 45 týmů, tak zůstává 64 slotů). Upozorňujeme, že pavouky jsou dělané pouze pro 8, 16, 32, 64, 128, atd. týmů.
  • Pokud bude turnaj rozlosován pro 128 či 256 hráčů / týmů, tak je potřeba dodržovat harmonogram turnaje a čas, který je stanoven u vašeho zápasu! Jelikož je k dispozici 32 serverů, tak první či druhé kolo bude rozděleno na dvě části. Může se tak stát, že se budete pojit na jiný zápas a vzniknou tak zbytečné problémy. Při nedodržování tohoto pravidla bude následovat potrestání hráče.

Platí pouze v AIM/AWP turnajích :

  • Jak v AWP, tak AIM mapách je POVOLENO rushovat (přecházet ze spawnu na spawn).
  • AIM mapách je ZAKÁZANÉ používat awp granáty.
  • Na serveru musí být nastaven příkaz mp_freezetime 0, tudíž jsou POVOLENÉ "spawn killy".
  • Pokud je na mapě pistolka (většinou v AWP mapách), tak je POVOLENO s ní hrát
www.RC66.czTresty a upozornění

  • Za nepotvrzení výsledku do 10 minut u zápasu obdrží kapitán týmu ban na 7 dní na veškéré turnaje pořádané PLAYzone.cz

  • Pokud se tým nedostaví na turnaj, jeho kapitán dostane ban na 7 dní na veškeré turnaje pořádané PLAYzone.cz

  • Jakákoliv urážka, narážka či poškozování cizí osoby bude trestáno banem (záleží na adminovi, jak dlouhý trest udělí).

  • Zneužití rconu se bude trestat i půlročním banem (pokud hráč jinému týmu změní během zápasu mapu, restartuje server, apod.).

  • Za nenahrání screenshotů ze zápasu bude následovat trest po kapitána až ve výši 7 dní.
  • Za nedodržování harmonogramu turnaje hráči hrozí týdenní ban.

Komunikace

Veškerá komunikace s adminem turnaje probíhá pouze přes soukromé zprávy nebo přes steam.