Obrázek uživatele Anonym
Zadejte své uživatelské jméno pro PLAYzone.cz.
Zadejte své heslo.


ČSL: Terrané oslavují, Protossové smutní

11.09.2011 - přečteno 1070x

První sezóna České Starcraft Ligy měla neočekávané vyvrcholení. Předně bylo zrušeno plánované offline finále. Místo toho se všechny čtyři závěrečné zápasy konaly online. V nich se potkali nejlepší hráči první sezóny, kteří se porvali o ceny.

cslPokud vám uniklo první kolo playoff, je na čase menší přehled. Celkem osm hráčů se dostalo přes základní skupiny do vyřazovací fáze. Pavouk byl rozlosován nepříjemně pro členy obou předních týmů, eSuby a eXtatus. První kolo mnoho překvapení nepřineslo. Všichni favorité zápasů uspěli. Konec to znamenalo pro {#Slovenská Republika} Ladabaze, {#Česká Republika} Streetwalkera, {#Česká Republika} Byakuyu a {#Česká Republika} Lopatu. Počet protossů se tak značně zredukoval.

 

Následovat mělo "offline" finále, které se mělo konat v Opavě. Jisté organizační problémy ovšem tuto akci zhatily a tak se hrálo z tepla domovů. Z této situace nejvíce vytěžili {#Česká Republika} Harpner a {#Česká Republika} PredY, kteří porazili své soupeře v semifinále. Souboj o třetí místo byl tedy v podání {#Česká Republika} Nukestrika a {#Česká Republika} h34D_hUnT3Ra. Po čtyřech mapách se z vítězství radovat právě protosský zástupce Necroraisers.

Závěrečný zápas celé sezóny byl ve složení, ve které všichni doufali. PredY vs Harpner mělo být velkou odvetou za jarní Mistrovství České Republiky. V tom vedl Harpner již 2:0, jenže poté nasadil hráč eSuby k obratu a třemi stejnými all-in taktikami svého soupeře porazil. Celá scéna se následně přela velmi věcnými a neútočnými argumenty (-not).

Tentokrát bylo ovšem na programu BO7, které jsme v českých turnajích viděli snad poprvé, nebo přinejmenším po dlouhé době. První mapou byl Terminus RE, na které se PredY pokusil o build, známý jako 1-1-1, ovšem s expanzí. Tato taktika se ovšem terranskému hráči vymstila a z prvního bodu se radoval Harpner. I druhá mapa se stala kořistí protosského hráče a když se na Dual Sightu nevydařil PredYho útok, byla naděláno na senzaci. Jednoznačnou výhru 4:0 by asi nečekal ani sám Harpner.

Jenomže osud a především PredY tomu chtěl jinak. Xel Naga Fortress byla počátkem obratu. Harpner sice dělal dobrou práci se svými blink stalkery, ale jakmile se terranská armáda vydala do útoku, neměl Harpner šanci. Po Fortress následoval Testbug. Opět 1-1-1, tentokrát ve trochu jiném provedení. Nicméně výsledek byl stejný a PredY vyšel z mapy vítězně. Třetí mapou byla XelNaga Caverns, na které se Harpner rozhodl zužitkovat své vedení. Jeho 4gate ovšem nevyšel tak jak by útočník potřeboval. Protiútok s 1-1-1 pak opět jasně dorazil protosské snahy.

Všem na streamu to začalo něco připomínat. Poslední mapou celé sezóny byl Crevasse. I zde se PredY pokusil otevřít s 1-1-1, ovšem jeho plán nebyl čistě ofenzivní. Nebo alespoň co se provedení týče. Bunkry a tanky pod rampou Harpnera zablokovaly východ z protosské základny. Protosskému hráči bylo jasné, že přímá snaha o proražení obklíčení by byla utopena v krvi aiurských jednotek a tak se pustil do warp prismy. Ta odlákala všechny banshee a oslabená obrana Terrana byla prolomena. Harpner šel okamžitě do protiútoku. Ten ovšem narazil na hradbu tanků a bunkrů. Banshee na druhé straně zničili nexus na přirozené expanzi. Sedmá mapa se změnila ve skvělou hru. Výhoda se neustále přelévala ze strany na stranu a i když oba komentátoři již odepisovali jednoho či druhého hráče, vždy hra pokračovala dál. Klíčový moment nastal, když si Harpner nechal zadarmo zničit čtyři High Templáře. V následné bitvě neměl bez těchto jednotek šanci.

1. kolo Semifinále Finále Vítěz
mapa mapa mapa  
 
{#Česká Republika} Nukestrike 3          
    {#Česká Republika} Nukestrike 2      
{#Slovenská Republika} Ladabaz 1          
        {#Česká Republika} Harpner 3  
{#Česká Republika} Streetwalker 0          
    {#Česká Republika} Harpner 3      
{#Česká Republika} Harpner 3          
            {#Česká Republika} PredY
{#Česká Republika} Byakuya 0         Vítěz
    {#Česká Republika} PredY 2      
{#Česká Republika} PredY 3          
        {#Česká Republika} PredY 4  
{#Česká Republika} h34D_hUnT3R 3          
    {#Česká Republika} h34D_hUnT3R 0      
{#Česká Republika} Lopata 1          
        {#Česká Republika} Nukestrike 1  
            {#Česká Republika} h34D_hUnT3R
        {#Česká Republika} h34D_hUnT3R 3 3. místo
 

PredY po strhující závěrečné hře dosáhl vítězství. Povedl se mu obrat z 0:3 na 4:3, což se málokdy vidí.

Závěrečné pořadí České Starcraft Ligy

1. místo {#Česká Republika}  eSuba.PredY 2000 Kč, Pohár/Plaketa, Triko
2. místo {#Česká Republika}  eXtatus.Harpner 1000 Kč, Triko
3. místo {#Česká Republika}  NR.h34D_hUnT3R 500 Kč, Triko
4. místo {#Česká Republika}  eXtatus.Nukestrike Triko

Štítky:

Související články:

Hodnocení

Váš hlas: Žádná Průměr: 5 (1 hlas)

Obrázek uživatele Cracked.Steve
23 přísp.
#1 Cracked.Steve 11.09.2011 - 22:12

Klasika prostě, když terran potřebuje vyhrát, tak co asi najede? Sick



Obrázek uživatele trxchanger
542 přísp.
#2 trxchanger 11.09.2011 - 22:17

NR.h34D_hUnT3R ještě dejchá jo? Smiley



Obrázek uživatele theconfusion
12 přísp.
#3 theconfusion 11.09.2011 - 22:20

Harpner je jednoznacne lepší hráč ako Predy ale 1,1,1 je silný no Big smile Toung



Obrázek uživatele nEph.h34D_hUnT3R
316 přísp.
#4 nEph.h34D_hUnT3R 11.09.2011 - 22:56

"Harpner je jednoznacne lepší hráč ako Predy" muhahaha



Obrázek uživatele Inae.Drakan
202 přísp.
#5 Inae.Drakan 11.09.2011 - 23:23

#4 h34D_hUnT3R: Heade tebe Harp porazil...

V normalnich hrach Harpner Predyho prejel. Sam vis ze 1/1/1 staci sebemensi chyba v podani Protosse a Terran vitezi. Harp mohl na te Xel nage vyhrat Build oder win. Ale chapu nervi uz museli pracovat. Skoda...Snad toto new paitch zvrati. OP Terranska taktika 1/1/1
Je to smutny ze kdyz Terranovy tece do bot vytahne imbalance taktiku.
Viz MC na GamesComu v Nemecku. Xel Naga poprve 1/1/1 defnul, po druhe ne.
Udelal taky chybu...

upravil Inae.Drakan: 11.09.2011, 23:23:44


Obrázek uživatele nEph.h34D_hUnT3R
316 přísp.
#6 nEph.h34D_hUnT3R 11.09.2011 - 23:30

To je ale chytrý pán Smiley)



Obrázek uživatele Wries
396 přísp.
#7 Wries 12.09.2011 - 00:29

Konec to znamenalo pro Thebise, Streetwalkera, Byakuyu a Lopatu.

Zatímco Ladabaz skončil už ve skupině Big smile

btw predy zahrál pro diváky, prohrával 0:3 a pak otočil na 4:3, jednoznačně vypsychoval diváky. i nám zadanceoval music



Obrázek uživatele BabyToss
180 přísp.
#8 BabyToss 12.09.2011 - 00:34

Terran, Terran vsude kam se podivas... Unsure



Obrázek uživatele w3c_Threo
226 přísp.
#9 w3c_Threo 12.09.2011 - 09:05

dejavu Toung jinak nvm proc porad 111 Crying sak teran muze tosa zabit dalsi miliardou zpusobu Think



Obrázek uživatele w3c_sKopheK
1100 přísp.
#10 w3c_sKopheK 12.09.2011 - 10:06

taky si myslim, ze to predy zahral pro divaky wink dokonce me napadla hrisna myslenka, ze to bylo cele zosnovane i s harpnerem a komentatory Big smile



Obrázek uživatele Michal S.
864 přísp.
#11 Michal S. 12.09.2011 - 10:22

konspiracni teorie?



Obrázek uživatele Lobo
1388 přísp.
#12 Lobo 12.09.2011 - 10:50

1-1-1 je co? tank marine raven?



Obrázek uživatele w3c_sKopheK
1100 přísp.
#13 w3c_sKopheK 12.09.2011 - 11:11

+ nejaka banshee
111 kvuli 1 Barracks, 1 Factory and 1 Starport



Obrázek uživatele CZElPredY
751 přísp.
#14 CZElPredY 12.09.2011 - 13:28

jj je skoda ze vyhral ten slabsi hrac, aneb dle harpnerovych slov me "o tridu prehral". jen skoda ze skore cistych allinu v te serii bylo 1:1



Obrázek uživatele eXtatus.Harpner
37 přísp.
#15 eXtatus.Harpner 12.09.2011 - 13:38

Abych upravil co tu Predy napsal... Dle mého názoru jsem ho v klasických macro hrách přehrál. Ve hrách co šel 1-1-1 (od 3.tí hry až do poslední) to bylo vyrovnané a udělal jsem dostatek chyb na to abych to prohrál. Zejména v té poslední.



Obrázek uživatele zu-zu
49 přísp.
#16 zu-zu 12.09.2011 - 13:59

a jak vlastně dopadl ten cw extatus vs jednička mezi českými týmy v SC2CL? nikde nemůžu najít info Crying



Obrázek uživatele eSuba veriol
62 přísp.
#17 eSuba veriol 12.09.2011 - 14:00

Kyz pred rokem polt vymyslel 1-1-1 taky to nejdriv bylo imba a op a az do ted se to temer nehralo. Tak nevim proc je to zase najednou neporazitelna imba kde staci malinka chyba a je to autoloss mozna by stalo zato se podivat cim to driv tossove counterovali



Obrázek uživatele CZElPredY
751 přísp.
#18 CZElPredY 12.09.2011 - 14:35

#15 takze me prehrals ve 2 hrach ze 7



Obrázek uživatele eXtatus.Ladabaz
79 přísp.
#19 eXtatus.Ladabaz 12.09.2011 - 15:11

Skoda toho missclicku v siedmej hre v strede mapy (s jednym colossom), ta hra uz v tom bode bola rozhodnuta a potom prislo to... Sad

#16
Extatus vyhralo 3-2:
http://starcraft2.ingame.de/sc2cl/?m=encounter&encounterId=23086



Obrázek uživatele nEph.h34D_hUnT3R
316 přísp.
#20 nEph.h34D_hUnT3R 12.09.2011 - 15:11

V prvních dvou hrách se Predy porazíl sám, jednou nesmyslným buildem (donutil enemyho udělat spoustu jednotek a přitom měl useless ravena a žádnou pořádnou palebnou sílu) a po druhé nesmyslný útok (minul timing, přišel až když byla storma). Od Harpnera byl wp jen dual sight.



Obrázek uživatele eXtatus.nukestrike
266 přísp.
#21 eXtatus.nukestrike 12.09.2011 - 15:27

Big smile



Obrázek uživatele eE.inT
13 přísp.
#22 eE.inT 12.09.2011 - 16:30

Proste PredY nic ine okrem 111 nevie ! nieco strasne Sad(



Obrázek uživatele LadyInBlack
24 přísp.
#23 LadyInBlack 12.09.2011 - 16:33

nevim o cem se tu hadate, kazdy vi, ze nejlepsi hrac je stejne nukestrike



Obrázek uživatele iradant
80 přísp.
#24 iradant 12.09.2011 - 16:37

celkem nechapu proc predy riskoval nejakyma 111 buildama, kdyz by v kemp hre x-letyma zkusenostma z bw lehce prejel kazdeho protosse, co se tady teprve rok uci hrat starcraft a vetsinu her umi hrat jen do 10te minuty a pak absolutne nevi co dal delat



Obrázek uživatele w3c_Threo
226 přísp.
#25 w3c_Threo 12.09.2011 - 16:42

#24 naprosty souhlas good



Obrázek uživatele Jump
1195 přísp.
#26 Jumpje člen PLAYzone týmu 12.09.2011 - 16:49

#24 jestli by pak nevznikl dalsi flame na tema jaky to je camper Smiley

ve vysledku je stejne jedno, jak clovek vyhraje. jde o vyhru. nekdo jede 1-1-1, nekdo 7pool, nekdo 4gate, nekdo 1 exp push, nekdo kempne a nevyleze bez limitu. vsechno to jsou strategie. a je na souperi, aby prisel s taktikou, kterou tohle ubrani.
na co hrat strategii, ktera neni na vyhru, kdyz jde o to vyhrat? jde o to vyuzit souperovu slabost ve svuj prospech. kdo tohle neudela, prohraje.



Obrázek uživatele eE.ENiXTOSS
215 přísp.
#27 eE.ENiXTOSS 12.09.2011 - 17:03

Jump: #24 jestli by pak nevznikl dalsi flame na tema jaky to je camper Smiley

ve vysledku je stejne jedno, jak clovek vyhraje. jde o vyhru. nekdo jede 1-1-... více

Jump: #24 jestli by pak nevznikl dalsi flame na tema jaky to je camper Smiley

ve vysledku je stejne jedno, jak clovek vyhraje. jde o vyhru. nekdo jede 1-1-1, nekdo 7pool, nekdo 4gate, nekdo 1 exp push, nekdo kempne a nevyleze bez limitu. vsechno to jsou strategie. a je na souperi, aby prisel s taktikou, kterou tohle ubrani.
na co hrat strategii, ktera neni na vyhru, kdyz jde o to vyhrat? jde o to vyuzit souperovu slabost ve svuj prospech. kdo tohle neudela, prohraje.

Jak píšeš jde o soupeřovu slabost využít ve svůj prospěch.. tohle je využití momentální kraviny terranské rasy na tosse..na ladderu to má asi 84% úspěšnost když to jede správně ten terran.) Proto snad i ten patch děla plus range na immortaly ne



Obrázek uživatele Jump
1195 přísp.
#28 Jumpje člen PLAYzone týmu 12.09.2011 - 17:08

hele ja nevim. kdybych treba vedel, ze souper jede expanzi a hned po ni na me pujde push, na ktery nestihnu vyrobit dostatek jednotek na ubraneni, tak bych bud kempnul, nebo bych jel push ve chvili, kdy souper nema dostatecnou silu na odrazeni.



Obrázek uživatele nEph.h34D_hUnT3R
316 přísp.
#29 nEph.h34D_hUnT3R 12.09.2011 - 17:10

A proto by Jump měl začít hrát!



Obrázek uživatele eXtatus.KrOOdeR
134 přísp.
#30 eXtatus.KrOOdeR 12.09.2011 - 17:17

16# osudova chyba hledat info o uspesich jinych tymu nez esuby na playzone Smiley muzete byt radi ze csl vyhral predy jinak tu neni ani tadle newska.. kdyz budete hodni dam vam link na muj objektivni SC2 denicek Big smile

jinak myslel sem ze predy je vzdy nad veci ale z toho co tu ctu mi pride jak podrazdene namyslene decko suspicious



Obrázek uživatele eSuba veriol
62 přísp.
#31 eSuba veriol 12.09.2011 - 17:24

Akilae: Jak píšeš jde o soupeřovu slabost využít ve svůj prospěch.. tohle je využití momentální kraviny terranské rasy na tosse..na ladderu to má asi 84% ús... více

Akilae: Jak píšeš jde o soupeřovu slabost využít ve svůj prospěch.. tohle je využití momentální kraviny terranské rasy na tosse..na ladderu to má asi 84% úspěšnost když to jede správně ten terran.) Proto snad i ten patch děla plus range na immortaly ne

... 1-1-1 push je tu skoro od zacatku sc2 kdy to zacal hrat Polt a nikdo si na to az doted nestezoval



Obrázek uživatele Michal S.
864 přísp.
#32 Michal S. 12.09.2011 - 17:47

#30 nemuzu za to, ze hraci extatus neumi zadny turnaj vyhrat. psani clanku jako je tenhle trva nekolik hodin a to este nepocitam to ze sem musel vsechny vody zkouknout. kdybych mel psat o vsem tak bych tu musel byt od rana do vecera, na coz nemam ani cas ani naladu. a po podobnych komentech mam naladu este mensi. proto pisu jenom o tom nejvetsim co se u nas deje, jako je finale turnaju a lig. rekni mi o finale kterehokoliv turnaje na ceske scene, ktere by tu nebylo.

kdyz vyhral NSL Rikytan, taky tu byla newska a ne zrovna mala.

ty vase reci o tom, ze tady sou jenom newsky o esube je k smichu. podivej se na tohle a pocitej newsky ciste a jenom o esube (turnaje jednotlivcu se nepocitaji) http://www.playzone.cz/archiv/user/129610

jak pocitam tak pocitam, za posledni 3 mesice to je: esuba - 2, neph/extatus - 4. jeden cas se tu psalo jenom o neophyte a nikdo si neztezoval. zvlastni. ono ta chyba bude asi nekde jinde.



Obrázek uživatele BabyToss
180 přísp.
#33 BabyToss 12.09.2011 - 17:54

Akilae: Jak píšeš jde o soupeřovu slabost využít ve svůj prospěch.. tohle je využití momentální kraviny terranské rasy na tosse..na ladderu to má asi 84% ús... více

Akilae: Jak píšeš jde o soupeřovu slabost využít ve svůj prospěch.. tohle je využití momentální kraviny terranské rasy na tosse..na ladderu to má asi 84% úspěšnost když to jede správně ten terran.) Proto snad i ten patch děla plus range na immortaly ne

Mno, kdyby nejakou takovou strategii mel protoss, tak uz slysime ten rev.. ale mam takovy pocit, ze kdyz neco takoveho ma Terran, tak nikdo ani necekne... ale jinak dobry Smiley Tyhle diskuze nemaji cenu, pac se tu pak akorat lidi hadaji jak na piskovisti pro predskolni deti. No nic, jdu dal hrat. Smiley



Obrázek uživatele CZElPredY
751 přísp.
#34 CZElPredY 12.09.2011 - 18:02

#30 kroodere kroodere
myslim, ze ten "vtip" o tom jak esuba ma protekci na playzone je uz pomerne stary a akorat ze sebe delas hlupaka

Co se tyce druhe casti tveho postu - naopak jsem velmi nad veci.
Myslim si, ze harpner je opravdu dobry hrac, tedy aspon soudim jeho hru na terrana protoze ostatni jeho matchupy me nezajimaji a nerozumim jim. Je to vicemene jediny hrac, ktery me dlouhodobe dokaze pravidelne porazet. Vcera me v prvnich hrach prekvapil velmi solidni hrou, coz u nej nebyvalo vzdy zvykem. Opet ale jako na MCR doplatil na "nestandartni" hru. Ovsem narozdil od MCR kde jsem ho dal 3x vzdy allinem, tentokrat to bylo prece jen trochu jinak.

Na dual sight mi odrazil allin a zvysil na 3-0. Dalsi hra byla na xelnaga fortress kde on sel blink stalkery a ja 1/1/1, oba sme pak udelali expy (i kdyz ja inbase) a ja po scanu kdyz sem videl ze nema doma collo/storm sem si sel pro snadne vitezstvi marine/tank/banshee/scv. Dalsi hru na testbugu tentokrat allin vubec neubranil - 3-2. Dalsi hru na xelnaga cavers zkusil 4 gate, ja counteroval cloak banshee a kdyz sem udelal takolik skod tak sem jen pridal baraxy a allinem sem si sel pro jiste vitezstvi. No a posledni hru vime vsichni jak vypadala.
Takze opet se vratim k faktu, ze na ciste alliny bylo skore v cele serii 1-1. Ba on sam se ve 2 hrach (blink a 4gate) uchylil k velmi riskantnim strategiim a nevyplatilo se mu to.

Ja harpnerovi driv dost fandil. Bohuzel po tom co mi vcera napsal ("prehral sem te v macro hrach o tridu a neprohral sem s lepsim hracem ale s lepsim buildem") uz nemohu. Jak jsem napsal, myslim ze harpner je dobry hrac. Ale ma sve nedostatky, ktere bych byl rad kdyby si uvedomil, a zapracoval na nich. Ja si naopak svych nedostatku jsem velmi dobre vedom. Taky jsem ziskal velmi dobry pristup a mysleni ke hre uz od broodwaru, a myslim ze harpner ma pristup velmi podobny, a proto je dobrym hracem. Rad bych byl ale kdyby si uvedomil, proc vlastne vcera prohral, a co musi zlepsit. Myslim, ze udelal obrovske chyby v controlu jednotek, decision makingu a castokrat spatne precetl nektere situace. Proto si myslim, ze s tim "prohral sem s horsim hracem" to hodne prehnal.

GL do budoucna

upravil CZElPredY: 12.09.2011, 18:02:30


Obrázek uživatele eXtatus.KrOOdeR
134 přísp.
#35 eXtatus.KrOOdeR 12.09.2011 - 18:20

#34 ok omlouvam mistre este ze tu neni vic tak dokonalych jako ty to by byla hruzna nuda Smiley)

jinak zajimave ze na ten ohrany hlupacky vtip vzdy reaguji jen esubaci v cele s odbornikem na sc2 scenu michalem S, ktery to vzdy podlozi paradnimy argumenty... o cem to asi vypovida Smiley)



Obrázek uživatele eXtatus.KrOOdeR
134 přísp.
#36 eXtatus.KrOOdeR 12.09.2011 - 18:25

34# jinak na koment od hlupaka muze reagovat jen jeste vetsi hlupak tak zapracuj na nedostatcich ;)



Obrázek uživatele Michal S.
864 přísp.
#37 Michal S. 12.09.2011 - 18:25

pochopitelne ze tady argumentuju, kdyz jsou ty poznamky mireny na me...



Obrázek uživatele Jump
1195 přísp.
#38 Jumpje člen PLAYzone týmu 12.09.2011 - 18:26

#36
az budes mit hloupe vtipy i na nekoho jineho, tak se taky ozve, to se neboj. a je vseobecne zname, ze na hloupe posty plati nejlepe spravne argumenty. a ono, kdyz nic jineho nejsi schopen napsat, tak je tezke reagovat jinak Think



Obrázek uživatele Kalff
113 přísp.
#39 Kalff 12.09.2011 - 18:29

Měli byste napsat že eXstatus porazili eSubu v SC2CL (což nepopírám a je pravda). A upevnili si tak dominanci na domácí scéně.. A třeba by byl Krooder spokojený...



Obrázek uživatele eXtatus.KrOOdeR
134 přísp.
#40 eXtatus.KrOOdeR 12.09.2011 - 18:40

38# "nemuzu za to, ze hraci extatus neumi zadny turnaj vyhrat" jestli to je podle tebe spravny argument tak se vemte s michalem za ruce a bezte naprochazku Smiley

39# nebyl chybi tu vic mnohem podstatnejsich veci



Obrázek uživatele CZElPredY
751 přísp.
#41 CZElPredY 12.09.2011 - 18:46

kroodere je zajimave ze neco podobneho o dokonalosti mi psal i nukestrike. jde videt, ze to mate v tymu. priste pokud nemas konstruktivni odpoved tak radsi nic nepis pls
#40 tak bud tak hodny a napis jake veci chybi

upravil CZElPredY: 12.09.2011, 18:46:07


Obrázek uživatele Michal S.
864 přísp.
#42 Michal S. 12.09.2011 - 19:03

#40 na tvuj argument, ze kdyby to vyhral nekdo jiny se nic jinyho napsat nedalo. jak muzes rict ze kdyby to nevyhral predy tak to tu neni? mensi prehled finalovych akci, ktere byly mnou napsane. sou tam vsechny velke akce.
MCR - predy
NSL - rikytan
gigabyte - devil
ESL - head
CSL - predy
MH (1,2,3,4) - predy

Rikat, ze kdyby neco nevyhral predy tak to tu neni je blbost. pravda boli a nepsal bych to tu, ale pokud to nedokazes prijmout...



Obrázek uživatele eXtatus.KrOOdeR
134 přísp.
#43 eXtatus.KrOOdeR 12.09.2011 - 19:13

41# dyk to v tom komentu 34 pises ze si dokonalej Smiley)

dobre ze si to ty budu hodny...

tak zaprve kdyz se psala velka oslavna novinka o pokusu o kvalifikaci esuby do GCPL ocekaval bych ze se tu objevi minimalne jeden clanek o 4PL klan lize kam sme se jako jedinej ceskej tym dostali a je s pm 3000euro bezkonkurencne nejlepsi klanova liga v EU...
dal se tu mohlo objevit to ze jsme vyhrali ESL summer CW cup

za druhe byla tu velka novinka "Byakuya do esuby" nic proti nemu ale kdyz uz se pise o tomdle ocekaval bych ze se tu objevi i prestup Ladabaze k nam, kterej byl v dobe co k nam presel minimalne na stejne urovni jako Byakuya

pak si este vzpominam na malickosti typu ze se tu nezminilo to ze te Harpner v KOTH porazil 3;1 atd atd

abych to shrnul realita je takova ze redaktori playzone sou pravoverni esubaci a chapu ze se jim lepe pise o "vlastnich" uspesich nemam nic proti tomu... jen me mrzi ze nedokazou prijmout kritiku ktera je dle me opravnena a berou to jen jako utok a misto toho aby se nekdo snazil o napravu a zlepseni tak se jen donekonecna ohajuji a brani

dle me proste nema tedle web hlavne teda sc2 sekce odpovidajici kvalitu a uroven vzhledem k jeho navstevnosti to je proste muj nazor... a zkuste to nebrat jako utok na vase ega a neurazejte se porad Smiley



Obrázek uživatele eE.ENiXTOSS
215 přísp.
#44 eE.ENiXTOSS 12.09.2011 - 19:19

KrOOdeR: 41# dyk to v tom komentu 34 pises ze si dokonalej Smiley)

dobre ze si to ty budu hodny...

tak zaprve kdyz se psala velka oslavna novinka o pokusu ... více

KrOOdeR: 41# dyk to v tom komentu 34 pises ze si dokonalej Smiley)

dobre ze si to ty budu hodny...

tak zaprve kdyz se psala velka oslavna novinka o pokusu o kvalifikaci esuby do GCPL ocekaval bych ze se tu objevi minimalne jeden clanek o 4PL klan lize kam sme se jako jedinej ceskej tym dostali a je s pm 3000euro bezkonkurencne nejlepsi klanova liga v EU...
dal se tu mohlo objevit to ze jsme vyhrali ESL summer CW cup

za druhe byla tu velka novinka "Byakuya do esuby" nic proti nemu ale kdyz uz se pise o tomdle ocekaval bych ze se tu objevi i prestup Ladabaze k nam, kterej byl v dobe co k nam presel minimalne na stejne urovni jako Byakuya

pak si este vzpominam na malickosti typu ze se tu nezminilo to ze te Harpner v KOTH porazil 3;1 atd atd

abych to shrnul realita je takova ze redaktori playzone sou pravoverni esubaci a chapu ze se jim lepe pise o "vlastnich" uspesich nemam nic proti tomu... jen me mrzi ze nedokazou prijmout kritiku ktera je dle me opravnena a berou to jen jako utok a misto toho aby se nekdo snazil o napravu a zlepseni tak se jen donekonecna ohajuji a brani

dle me proste nema tedle web hlavne teda sc2 sekce odpovidajici kvalitu a uroven vzhledem k jeho navstevnosti to je proste muj nazor... a zkuste to nebrat jako utok na vase ega a neurazejte se porad Smiley

Něco na tom bude Beer



Obrázek uživatele CZElPredY
751 přísp.
#45 CZElPredY 12.09.2011 - 19:28

#43 naopak ja psal ze znam sve nedostatky, asi sis to poradne neprecetl



Obrázek uživatele Pigi82
548 přísp.
#46 Pigi82 12.09.2011 - 19:31

Kr00dere, jak jsem ti řekl osobně, to že máte špatný PR je čistě váš problém. Ano, staráme se o to aby se o nás psalo. Je to fuška, ale není to nic "nesportovního". Prostě požádám o zveřejnění newsky, nebo dám tip na novinku. Líná huba, holej zadek.



Obrázek uživatele CZElPredY
751 přísp.
#47 CZElPredY 12.09.2011 - 19:35

#43 vis v hodne vecech mas pravdu. co se tyce clanovych a hlavne

zahranicnich turnaju, o tom tu moc nebyva hlavne protoze nejsou lidi, co by to sledovali. vic co by treba pomohlo? kdyby si nekomu z redaktoru dal vedet o tom ze ste vyhrali to a to (wtf kdo ma sledovat nejaky ESL CW cupy) a jsem si na 100% jisty, ze se to tu objevi.

co se tyce koth tak o tom se pise jednou za mesic. bohuzel zrovna to nebylo o tom jak TVUJ hrac harpner nekoho porazil.

naopak lidi kritiku prijmou, ne ale kdyz jim reknes ze to delaji spatne a neporadis jak to zlepsit. nikdo ti nebrani se prihlasit jako redator a psat newsky, a muzes psat o svych hracich donekonecna, myslim ze to vadit nikomu nebude.

edit: no pigi pise rychlej nez ja

upravil CZElPredY: 12.09.2011, 19:35:58


Obrázek uživatele eXtatus.KrOOdeR
134 přísp.
#48 eXtatus.KrOOdeR 12.09.2011 - 19:51

#46 vsak ja si na nic extra nestezuju jen konstatuju jak situaci vidim... hodim jeden nevinnej vtipek a hend je z toho velky halo tomu se divim... nic bych nepsal kdyby me o to mistr predy neprosil... ja nemam zapotrebi se o neco doprosovat zas tak mi o to nejde... jen rikam svuj nazor ze je tedle portal spatnej a neseriozni coz potvrzujes i ty kdyz pises ze se o kazdou novinku musis prosit takle by kvalitni portal fungovat nemel... ale ruku na srdce asi to nebude tak horke kdyz michal S je redaktor i na esube:)

#47 hm fakt super nazor snad nemuzes myslet vazne ze reseni je abych sem sel delat redaktora a psal o svem tymu prober se.. to mas jako takovy nazor ze kazdy tym by tu mel mit sveho redaktora jako ma esuba?

a nerikejte mi ze o 4PL kterou hrala i esuba nebo o prestupu Ladabaze nikdo nevedel to uz prehanite ;))



Obrázek uživatele CZElPredY
751 přísp.
#49 CZElPredY 12.09.2011 - 19:59

ano myslim to vazne, proc bys nemohl? a nebo nemuzes napsat michalsovi na icq "vcera sme vyhrali tohle tady je link ... " ? pak se nediv ze tu nic neni a nestezuj si? proste tve uvazovani nechapu.



Obrázek uživatele Pigi82
548 přísp.
#50 Pigi82 12.09.2011 - 20:03

ale tak uz toho pokrucovani zanech Smiley KAzda veta, kazdej fakt se da otocit podle toho jak se ti hodi. MichalS pise pro PZ dyl nez pro nas a to protoze, jsem ho potreboval a proste ukecal aby mi tam pomohl.
Co se tyka profesionality a urovne, tak to preci nebudeme soudit u projektu, kterej stoji na praci nadsencu a lidi, kteri to berou proste jen jako hobby.
Proste kdyz chces psa bit, bic si najdes vzdycky.

Ja to beru tak, ze to kluci tady maji sve zivoty a kdyz od nich neco chci, tak jim to proste strcim pod nos, nebo je minimalne uspammuju. To ze to ty nechces a nepotrebujes je v poradku, ale pak se tu do nich nenavazej, ze o tvem tymu nepisou. Navic kdyz statistika poslednich novinek mluvi proti tobe.

Proste peace a kazdej by se mel zamerit na svou praci a pak teprve kritizovat jine.



Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.

Partneři