Obrázek uživatele Anonym
Zadejte své uživatelské jméno pro PLAYzone.cz.
Zadejte své heslo.


První doodle myš na světě

18.03.2017 - přečteno 1554x

Značka CONNECT IT vydala herní myš s odvážným designem a snaží se cílit na uživatele, které již omrzely tradiční motivy podsvícených herních periferií. Novou myš propaguje mimo jiné kontroverzním spotem s potetovaným chlapcem nebo formou guerilly mezi živými hlodavci.


Doodle Mouse má celý horní plášť posetý miniaturními kresbičkami (tzv. „doodle“), které jsou stále populárnější mezi mladou generací, a to hlavně na oblečení a módních doplňcích.

„Chtěli jsme zkusit něco neotřelého a originálního, protože trh je plný periferií s abstraktními motivy a šikmými blesky. Doodle Mouse si v první řadě oblíbí uživatelé, kteří mají rádi nadsázku, chtějí být originální a neberou se až tak vážně,“

říká marketingový manažer Luděk Mareš

Designem samotné myši to ale nekončí, protože neméně působivý je i její samotný obal, který taktéž vychází z originálních kresbiček a v retailových řetězcích má za úkol jediné – zaujmout.

„Obal vytvářelo naše in-house grafické oddělení, které dostalo téměř volnou ruku, což se na výsledku hodně odrazilo,“

glosuje spokojeně konečnou podobu obalu Jan Rajdl, vedoucí importního oddělení CONNECT IT.

Doodle myš je vhodná pro hraní i kancelářskou práci. Rozlišení snímacího prvku činí 800 až 2000 DPI v nastavitelných krocích. Nechybí ani efektní vícebarevné LED podsvícení. K počítači se myš připojuje pomocí klasického USB rozhraní a uživateli nabídne celkem 6 tlačítek. Myš má rozměry 69 × 123 × 41 mm a pozlacený USB konektor. Potěší ergonomickým tvarem a rychlým snímáním pohybu.

Propagace? Potetovaný chlapec a myš mezi hlodavci

Propagace Doodle Mouse odstartovala společně s prodejem 22. 2. 2017 a to primárně ve spolupráci s předními e-tailovými a retailovými řetězci. CONNECT IT nepodcenil ani spolupráci s herními komunitami na českém Facebooku, které o myš pořádají originální soutěže. V celé kampani bude dominovat online komunikace, ale nezapomnělo se ani na print v předních magazínových titulech. Reklamního spotu se nadšeně ujalo uskupení CAN Production.

„Námět jsme vymysleli s Luďkem Marešem u Coca-Coly. Byl listopad a my seděli na zahrádce, pršelo a byla nám zima,“

říká s úsměvem kreativec Aleš Koutenský při vzpomínce, jak se rodil nápad bezmála minutového klipu s malým chlapcem, který zamíří do tetovacího salonu, aby si nechal na záda zvěčnit motivy z Doodle Mouse.

„Měli jsme s Luďkem od začátku podobný pohled na věc a chtěli jsme přenést na plátno, čeho všeho by mohl být dnešní mladý člověk schopný, aby se odlišil. Určitě tím nikoho k ničemu nenabádáme, jedná se o reklamní nadsázku,“

uzavírá Koutenský. Z klipu vznikla i 10 sekundová verze, která běží od 25. 2. jako sponzoring pořadu RE-PLAY na Prima COOL.

Doodle Mouse můžete spatřit nejen u dobrých retailových prodejců, ale také i ve dvou prodejnách sítě Pet Center, tuzemského lídra na trhu s chovatelskými potřebami, a to konkrétně v Galerii Nová Harfa a nákupním centru Fénix v Praze. Myši najdete v oddělení hlodavců a mají vše, co normální hlodavec potřebuje: vodu, krmení, hračky i domeček.

„Víme, že vtipů na záměnu živé myši a myši k PC je hodně, ale dovést to tak daleko, že položíte počítačovou myš do pilin, u toho jsme chtěli být. I v pet food je stejně jako v kterékoli jiné branži důležitý nadhled a umění udělat si ze sebe legraci, proto jsme tuto aktivitu rádi podpořili,“

vysvětluje netradiční instalaci marketingová ředitelka Pet Center Kateřina Holnová. Myši jsou napájeny powerbankami, aby naplno vyniklo jejich barevné podsvícení, a mají u sebe samozřejmě napsáno, že se jedná o neprodejný exemplář.

Za necelý měsíc prodejů se podařilo atakovat 3000 prodaných kusů Doodle mouse!

Štítky:

Související články:

Nenašly se žádné související články.

Hodnocení

Váš hlas: Žádná

Obrázek uživatele Darko
62 přísp.
#1 Darko 18.03. - 10:48

good



Obrázek uživatele Fubko
1 přísp.
#2 Fubko 18.03. - 12:30

3000 predanych o mesiac to bude 2000 reklamovanych



Obrázek uživatele huhy
4468 přísp.
#3 huhyje člen PLAYzone týmu 18.03. - 12:41

Fubko: 3000 predanych o mesiac to bude 2000 reklamovanych

holt není to Razer nebo ZOWIE, ale ve své cenovce nemá kvalitou konkurenci Smiley



Obrázek uživatele SpikeHARDcore
955 přísp.
#4 SpikeHARDcore 18.03. - 14:27

huhy: holt není to Razer nebo ZOWIE, ale ve své cenovce nemá kvalitou konkurenci Smiley

Proti gustu,... ale takovej grafickej "paskvil" bych si nedal ani do garáže k ntb Big smile Přemku nepij tolik Big smile že nemá. Jsi zapomněl na EBLUE Love



Obrázek uživatele iN.Eddie
4 přísp.
#5 iN.Eddie 21.03. - 09:58

No to je fakt nechutnost...



Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.