Přejít k hlavnímu obsahu

Pravidla Hearthstone týmové ligy

  1. Název
    Oficiální název je Hearthstone týmová liga, dále pouze „liga“.

  2. Změny v pravidlech
    Admin má právo na změnu/úpravu kteréhokoli pravidla jakož i rozhodnutí o udělení výjimky v konkrétním přesně definovaném případě. Veškeré zde nespecifikované případy řeší admin individuálně.

  3. Účastníci ligy
    • Každý jednotlivec/tým hrající ligu má za povinnost řídit se jejími pravidly, nařízeními, rozhodnutími adminů a časovým harmonogramem.
    • Každý hráč/tým hrající ligu musí mít v profilu vyplněno své jméno, příjmení a Hearthstone BattleTag.
    • Každý účastník/tým může mít pouze 1 účet v lize.
    • Přihlásit se může jakýkoliv tým složený z minimálně 4 lidí. Není podmínka být účastníky nějaké herní organizace apod.
    • Liga je pouze pro české a slovenské hráče

  4. Ligový týden
    Ligový týden začíná v pondělí 00:01 a končí v neděli 23:59 daného týdne. V tomto období musí být všechny zápasy kola odehrány, pokud administrátoři neurčí jinak.

  5. Pevné datum
    Každá liga má pevně stanovený den i čas, ve kterém se hrají její zápasy.
    Den a čas určený pro zápasy ve skupinách je: Pátek, 19:00. Týmy se však mohou dohodnout a odehrát zápas v jakýkoliv jiný termín daného herního týdne.

  6. Divoká karta
    Každý tým má v průběhu základní části 1 divokou kartu, dále jen DK. DK je možnost nasadit hráče, který již vypadl do daného kola 2x. To znamená, že během jedné clanwar ve skupinové části může jeden hráč hrát 2x v jednom zápase. Tato možnost je ovšem použitelná jen v jednom zápase skupinové fáze. 

  7. Odložení zápasu
    Po dohodě obou týmů (nejpozději však 1 hodinu před pevným datem zápasu) lze zápas odložit na jiný den a čas téhož ligového týdne. Pokud se hráči nedohodnou, bude zápas přesunut automaticky na neděli 20:00 ve stejném ligovém týdnu.

  8. Formát zápasu
    • Hraje se systémem ALL-KILL. Oba týmy či jejich zástupce se sejdou na společném komunikačním kanále a postupují v tomto formátu:
    • Kapitáni obou týmů zabanují 1 hrdinu, kterého nebude moci použít protější tým. Jejich vlastní BAN se ovšem nevztahuje na ně samotné. První banuje níže nasazený tým.
    • Oba týmy hrají se 4 hráči, za výhru se týmu připisuje 1 bod. Kdo první dosáhne 4 bodů vyhrál.
    • Vítěz pokračuje dál, po prohře ho střídá vybraný spoluhráč či se uplatní divoká karta.
    • Výše nasazený tým (figuruje momentálně v tabulce výše) nominuje prvního hráče.
    • Vítěz si musí ponechat stejného hrdinu, nemusí ovšem hrát ten samý deck.
    • Stejný hrdina nesmí být vybrán 2 hráči v týmu. Vyjma vítězného hráče, ten si hrdinu nechává. Ovšem následující spoluhráči již nesmí zvolit onoho hrdinu.
    • Ten samý hráč se nesmí objevit v zápase 2x, vyjma použití divoké karty viz. výše.
    • ALL-KILL je tehdy, když jeden hráč sám porazí všechny hráče z protějšího týmu
    • Přihlásit se může jakýkoliv tým složený z minimálně 4 lidí. Není podmínka být účastníky nějaké herní organizace apod.
    • Soupiska hráčů na stránce daného zápasu se vyplňuje až po odehrání clan wary.

  9. Bodový systém
    • Za každý uhraný bod v zápase 1 bod.

  10. Play-off
    Do play-off postupují 2 nejlepší týmy z každé skupiny.

    Bližší informace týkající se zejména časového plánu budou zveřejněny vždy na konci základní části ligy.

  11. Zápasy
    • Všechny zápasy se hrají na Evropském serveru.
    • Oba účastníci zápasu musí uchovat screenshoty z daných her. Vítěz zápasu musí přiložit screenshoty při reportování výsledku. Tyto screenshoty je po odehrání zápasu povinnen tým nahrát do 24 hodin.
    • Oba týmy si dokumentují BANovací fázi + nasazovací fázi.
    • Je zakázáno smurfovat v zápase. Tzn. hrát za cizí účet

  12. Disconnect ve hře 
    • Pokud se hráči nedohodnou na výsledku hry sami (vítězství, prohra, opakování), postupuje se následujícím způsobem...
    • Při disconnectu soupeře pořiďte screenshot se stavem hry tak, aby byly vidět vaše karty, životy, mana a stav soupeřovy strany (počet karet, many, životy).
    • Právo na vítězství v případě disconnectu a při pořízení screenshotu máte pouze tehdy, pokud ze screenshotu lze 100% vyvodit výsledek hry.
    • Pokud není výsledek na základě screenshotu 100% jistý, hru je nutné zopakovat.

  13. Komunikace
    • Bude probíhat na IRC kanálu - playzone.hs

  14. Kontumační výhra
    • Na kontumační výhru máte nárok, pokud se váš soupeř do 30 minut nedostaví na určený channel - playzone.hs (IRC), či nebude reagovat na jinou vaši snahu o domluvení zápasu.
    • Kontumační výhru vždy posuzuje admin.
    • Pro schválení vaší žádosti pořiďte důkaz, který nedostupnost soupeře potvrdí (screenshot apod.)
    • Při vyloučení hráče/týmu z ligy dojde ke kontumaci všech jeho zápasů.