Přejít k hlavnímu obsahu

Páteční večer na LanCraftu [REPORTÁŽ]

2. 6. 2012 | 04:53 Counter Strike 1.6
Přinášíme vám reportáž z pátečního večera z pohledu Counter-Strike 1.6 hráčů a adminů na BenQ LanCraft Spring 2012.
Výchozí obrázek

Přinášíme vám reportáž z pátečního večera z pohledu Counter-Strike 1.6 hráčů a adminů na BenQ LanCraft Spring 2012.

Odpoledne

Páteční ráno odpoledne znamenalo pro adminy LanCraftu jediné - hromada příprav a nakonec dolaďování posledních detailů. Z hlediska hráčů ale šlo hlavně o zdlouhavou cestu autem, vlakem či autobusem. Nakonec se ale většina hráčů bezpečně dopravila do Starého Města u Uherského Hradiště na jednu z největších akcí letošního roku.


Counter-Strike 1.6 sál již téměř zaplněný

Ani odpoledne, kdy šlo hlavně o registraci příchozích hráčů, se neobešlo bez problémů. Hned první nastal při řešení problémů se servery a elektřinou - s tím si ale dokázali zkušení admini LanCraftu v čele s hlavním organizátorem Lukášem 'Jump' Vobeckým poradit.

Večerní hodiny

Kolem šesté hodiny večer už se v sálech kulturního domu pohybovala většina registrovaných hráčů - hlavní aktivita se pohybovala (jak jinak) kolem baru a už se začali ozývat první hráči, kteří se rozehrávali na finále lig nebo hlavní sobotní turnaj.

Při registracích se ale stále něco hnulo a do hlavního sálu proudilo ještě několik "opozdilců" ať už školou nebo prací povinných.

Cesta na LanCraft pro některé znamenala zbytečné problémy. Několik hráčů nEophyte, ASUS ladies, SkillZone a eSuby se zasekli na dálnici D1, když se za Brnem utvořila kolona - nakonec ale všichni šťastně dorazili a LAN finále pomalu mohlo začít.

První semifinále

První semifinále se začalo hrát s očekávaným zpožděním před sedmou hodinou. CSERVERS a BEASTS už v té době byli připravení hrát. Týmy se doškrtaly k mapě de_mirage, která nakonec po zdlouhavém vracení kol skončila 16:12 pro slovenský tým.


CSERVERS za sebou v průběhu zápasu měli pár obvyklých "čumilů"

Řada byla na CSERVERS, aby si vybrali jejich mapu, kterou nakonec byl de_tuscan. Jejich výběr se ukázal jako správný, protože druhou mapu dotáhli do úspěšného konce taktéž 16:12, tentokrát právě ve prospěch CSERVERS.

Jako třetí mapu si BEASTS očekávaně vybrali de_train a podle toho také ukončili zápas ve svůj prospěch jasným výsledkem 16:6.

CSERVERS {#Česká Republika}    1 : 2    {#Slovenská Republika} BEASTS     

Druhé semifinále

eSuba i nEophyte se nemohli vyhnout zpoždění a tak začali až těsně před skončením prvního semifinále. Vyškrtanou mapou se nakonec stal de_dust2. Ten se pro eSubu neukázal jako žádný velký problém, protože své dlouholeté protivníky porazili 16:4.

nEophyte si vybrali de_tuscan jako jejich mapu, ani to ale nebyl nejlepší nápad, protože dopadl ještě s jasnějším výsledkem 16:1.

    eSuba {#Česká Republika}    2 : 0    {#Česká Republika} nEophyte 

Finále

Finále se tak znovu odehrálo mezi dvěma největšími rivaly na naší scéně - eSubou a BEASTS. eSuba měla určitě BEASTS co vracet už od MSR na podzim loňského roku, přestože šlo o jinou sestavu.

Týmy se vyškrtaly až k de_nuke, ve které se BEASTS povedlo začít pěkným výsledkem 6:0 za teroristickou stranu. To by ale nebyl Tomáš 'oskar' Šťastný, aby společně s Michalem 'duke_duke' Honsem nevyhrál jedno kolo ve prospěch eSuby a právě tehdy se karta začala otáčet. Po půlce v tabulce svítilo skóre 8:7 pro eSubu. Druhá strana začala velmi podobně, BEASTS znovu začali vyhrávat, než se eSuba vzchopila. BEASTS již ale vyhrávali 15:11 a než se diváci nadáli, měli jsme poslední kolo za stavu 15:14, které rozhodlo o výsledku první mapy. Smůla na straně Tomáše 'gns' Pavliče k poslednímu kolu přidala a tak zápas přešel do druhé mapy, de_tuscan.


Ladislav 'GuardiaN' Kovács opět nezklamal se svou velkou zelenou zbraní

V průběhu se ale naskytl problém mimo hru, Lumír 'D^emo' Skotnica zasáhl do zápasu, což právem rozlítilo Michala 'duke_duke' Honse a proto byla hra téměř na deset minut pozastavena, než se situace vyřešila vyhostěním Lumíra mimo kulturní dům.

Ani de_tuscan se neobešel bez velmi těsných kol, které nakonec několikrát rozhodly AWP duely mezi Tomášem 'oskar' Šťastným a Ladislavem 'GuardiaN' Kovácsem, ke kterým se občas přidal David 'gcko' Hála a Peter 'uno1' Lipowski. První strana taktéž skončila 8:7 ve prospěch eSuby, druhá strana dopadla přesně stejně, tedy znovu 16:14 a tím se mapy srovnaly.


de_tuscan byl v podání eSuby a BEASTS velmi vypjatý

O výsledku zápasu tedy měla rozhodnout mapa dle výběru BEASTS, kterou byla (jak jinak) mapa de_train, na které se již proti CSERVERS velmi dobře předvedli již zmiňovaný uno a GuardiaN. eSuba ale začala slovenské soupeře překvapovat a než BEASTS začali klást opravdový odpor, skóre již bylo 5:0. Od té doby se ale hra přenesla na stranu GuardiaNa, jehož pěkné akce s AWP přispěly ke konečnému skóre strany 10:5 pro BEASTS. Určitě musíme vyzdvihnout i dvojí ACE, který si ke skóre připočetli postupně Jakub 'kap1' Halás a Tomáš 'xrayL' Ostrožlík.

Druhá strana pro eSubu nevypadala o moc lépe, prohrané první kolo znamenalo dvojí eco a o nic lépe se situace nezlepšila ani poté, a tak BEASTS zakončili zápas a přijali nový titul výherce čtvrté sezóny Intel Counter-Strike 1.6 ligy!

Konečné umístění

1. {#Slovenská Republika} BEASTS
2. {#Česká Republika} eSuba
3. {#Česká Republika} CSERVERS
4. {#Česká Republika} nEophyte