Přejít k hlavnímu obsahu

Puma se spojuje s eSubou, která odhalila refresh loga a novou vizuální identitu

3. 6. 2021 | 20:05 Všechny hry
Tým eSuba v živém vysílání odhalil upravené logo, modernější identitu a především nového partnera. Tím se stává sportovní značka Puma, která tak po Entropiq a Dark Tigers přidává do svého portfolia další tuzemskou herní organizaci.
eSuba PUMA
eSuba PUMA
Zdroj: eSuba

Hráče historicky nejúspěšnější organizace na česko-slovenské esportové scéně bude Puma oblékat nejméně po dobu dvou let a tato spolupráce přinese krom nové řady fanouškovských předmětů také zbrusu nový dres a další oblečení nebo doplňky pro hráče. Na svěží kolekci merchandise eSuby se mohou připravit také fanoušci. V průběhu roku přijdou také limitované edice herního oblečení a dalších doplňků. Kromě spojení s herním týmem, společnost Puma podpoří také eventy, které eSuba organizuje pro amatérské hráče a studenty.

„V eSubě se dlouhodobě snažíme rozvíjet esportové prostředí a jedním z pilířů našich aktivit je přivádět partnery, kteří se zde tradičně nepohybují. Partnera z oblasti fashion segmentu jsme měli v hledáčku již delší čas, proto máme ze spolupráce s Pumou velkou radost. Jsme přesvědčeni, že Puma je pro nás partnerem, se kterým můžeme náš tým, organizaci i esport jako celek posunout opět o krok dál za hranice naší komunity. Těší nás, že můžeme našim hráčům i fanouškům nabídnout prvotřídní oblečení, ve kterém se jistě budou na eventech i streamech vyjímat. Zejména fanoušci se pak mohou těšit i na další aktivity, které pro ně budeme díky této spolupráci realizovat,” vyjádřil své nadšení ze spolupráce Bersen Hoxha, COO eSuby. 

eSuba
eSuba
Foto: eSuba

Oznámení spolupráce předcházela řada teaserů, které vždy zakončilo heslo #FF. „Zkratka FF se v gamingové komunitě používá v anglickém významu forfeit. eSuba se však nikdy nevzdává, ať už se jedná průchod pavoukem poražených v Mastercard Hitpoint Masters či nejdelší BO3 série v historii CS:GO. Za těmito úspěchy týmu stojí přístup hráčů (full focus), fanouškovská základna (fans forever) či přátelské prostředí (friends forever). Příchod Pumy je pro nás dalším "FF" momentem, který může formovat naši budoucnost,” shrnul Ondřej Zeman, marketing a PR manažer eSuby.

Pro globální značku Puma je působení v esportu důležitou součástí jejích aktivit a eSuba se po Entropiq a Dark Tigers stává třetím podpořeným týmem. „Puma je v esportovém prostředí lídrem mezi sportovními značkami. Velmi dobře si uvědomujeme rychle rostoucí význam tohoto stále ještě relativně nového sportovního odvětví a chceme jeho rozvoji dále napomáhat. A protože je eSuba jedním z neúspěšnějších profesionálních herních týmů v ČR, pevně věříme, že díky naší vzájemné spolupráci otevřeme další možnosti nejenom samotnému týmu, ale i jeho hráčům a fanouškům,“ říká Jan Hejma, Esport manažer Puma pro Českou republiku a Slovensko.

Nelze opomenout ani novou vizuální identitu, kdy se proměnilo i samotné logo. Asi největší změnou je nově využívaný ostřejší font písma a trochu odlišný odstín modré barvy. Tyto prvky mají pomoci k větší praktičnosti a obecné modernizaci vzhledu zavedené značky česko-slovenského esportu.

Štítky: eSuba, Puma