Přejít k hlavnímu obsahu

Zaklínač 3: Nechte se vtáhnout do světa bez hranic!

14. 7. 2015 | 08:10 Všechny hry
Třetí Zaklínač se představil v polovině letošního roku. Mezi hráči a fanoušky způsobil neuvěřitelný rozruch. Od prvního spuštění hry, Vás bude každým coulem uchvacovat grafikou, příběhem a neuvěřitelným světem kolem.
Výchozí obrázek

Třetí Zaklínač se představil v polovině letošního roku. Mezi hráči a fanoušky způsobil neuvěřitelný rozruch. Od prvního spuštění hry, Vás bude každým coulem uchvacovat grafikou, příběhem a neuvěřitelným světem kolem.

Toto RPG již od svého oznámení před dvěma lety neskrývalo své gigantické ambice. Pokrok hardwaru jsme také mohli zaznamenat, když hra vyšla pouze na PC a pokrokové verze herních konzolí. Tento krok se vývojářům velice zadařil, nejen že se jim podařilo vyvinout  hru nepředstavitelných rozměrů, zároveň také hru, hlasící se o titul hra roku!


Nespoutaný svět Vás uchvátí,  můžete jej prozkoumávat podle libosti, jak a kdy se Vám zachce. Bádání po celé mapě nového Zaklínače je neuvěřitelný zážitek sám o sobě, který si zaručeně budete užívat. Sami si také můžete vybrat, co nyní budete dělat, od hledání pokladů až po samotné ůkoly hlavní dějové línie. V cestě Vám po celý čas příběhu budou dělat společnost příšery, banditi, či dokonce draci, narazit také můžete i na ježibaby a další podobné bytosti. 

Nutno podotknout, že ve hře máte "právo volit" a samovolně se rozhodovat v dialozích. Né každé je lehké a každé zaškobrtnutí nese fatální dopad na celý děj. Každý hráč si může vychutnat jiný konec hry, který se odvíjí od předešlých, zásadních rozhodnutí.

Pět ódy by se mohli začít nad fantasticky zpracovanou grafikou a nádhernými zvukovými efekty. Ať už se jedná o vrásky na tvářích tamních obyvatel nebo překrásné znělky charakterizující místa či děj, vždy jste přímo uchváceni. Propracován je i design monster a všemožných příšer, je jich tu spousta a přesto se žádná ani ve zlomku nepodobá té druhé. 

Jediné dosud známe zápory se týkají inventáře, nýbřž i  ovládání v soubojích. Inventář působí všemožně nepřehledně a přirovnat by jsme jej mohli k sbírce bylinek až po kolekci veteše. U šermování a zacházení s mečem je ten problém poněkud hloubější. Hra nemá přílišný cit rozpoznat boj a mír (v této závislosti se mění funkce tlačítek), a tak se může stát že během kosení hordy nemrtvých Váš hrdina skryje meč. 

V kostce by se dalo o této skvělé hře říci jen jedno, a to dokonalost. Mírné nedostatky se hry niktrak zásadně nedotíkají a dále také o ni můžeme mluvit jako o hře roku, či desetiletí.