Přejít k hlavnímu obsahu

Sladký Faker: V Koreji se jeho zmrzlina prodává ve třech příchutích

30. 4. 2020 | 10:47 League of Legends
Velká hvězda esportového světa přichází s vlastní edicí kornoutkových zmrzlin. Zapomeňte na Cornetto, protože od teď frčí Fakerova edice zmrzlin Lotte Confectionery. Navíc se chystá reklamní akce spojené se severoamerickou LCS!
Faker zmrzlina
Faker zmrzlina

Legendární midlaner korejských T1 je obrovskou tváří esport scény League of Legends a není tak divu, že se jeho obličej objevuje na všech reklamních materiálech. Lotte Confectionery si trojnásobného mistra světa vybralo jako hlavního ambasadora nové edice kornoutkových zmrzlin a Fakerův produkt si tak nejen Jižní Koreji vychutnají hned ve třech příchutích: vanilka, čokoláda a jablko. Značka tak chce upoutat pozornost a oslovit zejména mladší generace, na které má Faker a jeho kariéra obrovský vliv. 

V následujících dnech údajně v Jižní Koreji vyjde i nová televizní reklama, samozřejmě s Fakerem v hlavní roli. Nová zmrzlina by měla být brzo v dalších světových regionech, včetně Evropy a Severní Ameriky. Velkou kampaň chystá Lotte Confectionery hlavně ve spojení s letní sezónou americké ligy LCS, kterou bude sponzorovat. 

Faker

Ve světě esportu rozhodně nejde o první podobný počin. Ninjas in Pyjamas třeba přišli s čokoládovou tyčinkou nebo burgerem v McDonalds, značky Coca-Cola i KFC spolupracovaly s hrou League of Legends v rámci světových šampionátů. Vlastní zmrzlinu jsme ale ještě nezaznamenali, zvlášť, když její značku zaštiťuje jen jediný hráč.