PLAYzone 4v4 ChaosCup #4

Ovládací panel turnaje

Dohráno
Registrace ukončeny
Registrované týmySkupinyPlayoffVšechny zápasy

PLAYzone 4v4 ChaosCup #4

Pravidla
Začátek turnaje
Registrace
-
Ověřování registrací
-
Počet týmů v turnaji/maximální počet
4/
8
Hraje se systémem
Groups -> Single elimination playoff
Minimální/maximální počet hráčů v týmu
4
/
6
Admini turnaje

Finální pořadí

Systém turnaje

Týmy budou systémem náhodně rozlosovány do Single Elimination pavouka a zahrají si proti sobě vybranou mapu. Před každým turnajem je nutné potvrdit svou účast v turnaji v Můj tým. Na potvrzování účasti bývá vyhrazený čas 120 minut před začátkem turnaje. Na potvrzení účasti budete upozorněni i adminem pomocí hromadné zprávy.

Zápas se hraje 4v4, jestliže někomu chybí hráč, zápas lze taky hrát se třemi hráči. V případě, že se hráč odpojí, hra může pokračovat - v neprospěch týmu, kterému chybí hráč.

Registrace

Veškeré registrace probíhají přes turnajový systém. Všichni účastníci musí mít ve svém profilu samozřejmě vyplněno své STEAM ID pro hru Rocket League (např. STEAM_0:1:1337).

Nastavení zápasu

  • Server: Evropský
  • Mapa: DFH Stadion
  • Herní režim: Soukromý zápas
  • Sestava: 4v4
  • Formát: Bo5 (finále Bo7)
  • Čas zápasu: 5 minut
Založení a vstoupení do zápasu

Záleží na domluvě týmů, kdo založí zápas. Hostitel vybere ve hře - Hrát Online a dále vybere Vytvořit soukromý zápas. Hostitel vytváří název a heslo pro vstup hráčů. Spoluhráči hostujicího týmu a soupeři, zvolí Hrát Online a vyberou Připojit se do soukromého zápasu. Hráči zadají název a heslo, které jim sdělí hostitel přes PLAYzone chat daného zápasu. Ten kdo je vlevo si bere vždy oranžový tým a ten kdo je vpravo si zvolí modrý tým. V tuto chvíli může zápas začít.

Povinnosti hráčů a omezení
  • Na odehrání kola je stanoven čas 45 minut (15 minut čekání + 30 minut na odehrání)
  • Pokud byl výsledek zápasu nahlášen nesprávně vaším soupeřem, máte 10 minut na nahlášení protestu. (pouze v případě, že máte uloženy screeny ze všech zápasů.
  • Každý hráč musí mít registrováno své STEAM ID v příslušné lize.

Výsledky

Výsledky zápasů zadáváte sami. Výsledek musí zadat (resp. potvrdit) obě strany. Zadávání výsledků naleznete vpravo v ovládacím panelu turnaje v položce "můj tým".

Technické potíže 

Týmy jsou zodpovědné za technické potíže, které nastanou na jejich straně. Zápasy nebudou přesunuty z důvodů technických potíží. Zápas bude pokračovat i přes technické potíže jednoho z týmů.

Zákazy
  • Je zakázáno jakékoliv používání externího programu, který mění vlastnosti hry, a nebo zvýhodňuje hráče oproti ostatním. To zahrnuje i úpravu v ovladačích grafiky.
  • Je zakázáno využívání bugů hry.
  • Smurfing - hráč se vydává za jiného konkrétního hráče (využívá jeho přezdívku popř. STEAM ID).
  • Hostování - hráč hraje pod svým STEAM ID, ovšem hraje za tým, ve kterém není veden jako hráč.
  • Jak smurfing, tak hostování je ZAKÁZÁNO. Při podání stížnosti využije admin všech dostupných prostředků k ověření totožnosti hráčů.

Komunikace

Veškerá komunikace s adminem turnaje probíhá pouze přes soukromé zprávy nebo přes steam.

Steam komunita

Pokud nechcete, aby Vám utekla jakákoliv akce nebo novinka pořádaná portálem Playzone vstupte do této Steam skupiny, kde Vám budou přicházet notifikace (potvrzování účasti, změny v turnajích, novinky, atd.)