Přejít k hlavnímu obsahu

PLAYzone League

Výchozí obrázek

Ovládací panel

PLAYzone League

Pravidla
Začátek turnaje
Registrace
-
Počet týmů v turnaji/maximální počet
24/
32
Hraje se systémem
Groups -> Single elimination playoff
Minimální/maximální počet hráčů v týmu
5
/
7
Po několika letech ticha přichází na řadu dlouho očekávaný projekt Rainbow Six: Siege ligy. Po třech letech bez tuzemských turnajů se rozbíhá podpora této hry na PLAYzone a zahrát si může přijít opravdu každý. V této lize se střetnou jak nově poskládané sestavy, již dlouho spolu hrající týmy i momentální TOP týmy. Také se budeme řídit nejnovějšími pravidly, to znamená pick&ban, MR5 a hlavně 6th Pick. Kdo Rainbow Six: Siege vyhraje a usadí se na trůn nejlepšího CZ/SK týmu?

Po několika letech ticha přichází na řadu dlouho očekávaný projekt Rainbow Six: Siege ligy. Po třech letech bez tuzemských turnajů se rozbíhá podpora této hry na PLAYzone a zahrát si může přijít opravdu každý. V této lize se střetnou jak nově poskládané sestavy, již dlouho spolu hrající týmy i momentální TOP týmy. Také se budeme řídit nejnovějšími pravidly, to znamená pick&ban, MR5 a hlavně 6th Pick. Kdo Rainbow Six: Siege vyhraje a usadí se na trůn nejlepšího CZ/SK týmu?

Celá liga se bude odehrávat na skupiny, ve kterých týmy budou rozlosovány do 8 skupin po 4. Každý týden se bude hrát jeden zápas formátem každý s každým dvakrát v BO2 sérii. Celkem nám liga zabere 14 týdnů. Start soutěže je naplánován na 11. 8. 2018 a pravděpodobný konec online části se odhaduje na 3. 11. 2018 (samozřejmě může dojít k prodloužení např. kvůli odložení zápasů z jakéhokoliv důvodu). Celá tato liga bude ukončena offline finále, kde budou postupovat první dva týmy ze skupin, kteří si mezi sebou poté zahrají zápas každý s každým a 8 týmů s nejlepším skóre po těchto 11cti utkáních na tým bude postupovat na LAN finále (Upraveno kvůli 24 týmům místo očekávaných 32 týmů).

BO2 systém – Každý tým si zvolí jednu z map v mapoolu, která se bude hrát.

Nastavení vytvořené hry:

  • Playlist Type: Normal Mode
  • Server Type: Dedicated Server
  • Voice Chat: Team Only
  • Time of the Day: Day
  • HUD Settings: Pro League
  • 2.2. MATCH SETTINGS
  • Number of Bans: 4
  • Ban Timer: 30
  • Number of Rounds: 10
  • Attacker/Defender role swap: 5
  • Overtime: 3 Rounds
  • Overtime score difference: 2
  • Overtime role change: 1
  • Objective Rotation Parameter: 2
  • Objective Type Rotation: Rounds Played
  • Attacker unique spawn: On
  • Pick Phase Timer: 25
  • 6TH Pick Phase: On
  • 6TH Pick Phase Timer: 25
  • Damage handicap: 100
  • Friendly fire damage: 100
  • Injured: 20
  • Sprint: On
  • Lean: On

Herní režim: TDM - Bombs

  • Death Replay: Off
  • 2.3. GAME MODE: TDM BOMB
  • Plant duration: 7
  • Defuse duration: 7
  • Fuse time: 45
  • Defuse Carrier Selection: On
  • Preparation Phase Duration: 45
  • Action Phase Duration: 180

Registrace

Veškeré registrace probíhají přes turnajový systém. Všichni účastníci musí mít ve svém profilu samozřejmě vyplněno své UPLAY ID (nick) pro hru Rainbow Six: Siege.

Mapy

  • Bank
  • Border
  • Club House
  • Consulate
  • Coastline
  • Oregon
  • Villa

Anticheat

V tomto turnaji je využíván MOSS: online competition players status. Všichni hráči jsou POVINNI při každém zápase zapnout MOSS před spuštěním hry a využívat po celou její dobu.

Výsledky

Výsledky zápasů zadáváte sami. Výsledek musí zadat (resp. potvrdit) obě strany. Zadávání výsledků naleznete vpravo v ovládacím panelu turnaje v položce "Můj tým".

1. Globální pravidla

1.1. Hráči

1.1.1. Způsobilost

Každá osoba, která má zákaz Ubisoft pro "Rainbow Six Siege", je neoprávněná k účasti na libovolných soutěžích a turnajích typu Rainbow Six.

1.1.2. Požadavky

Všichni hráči musí před začátkem turnaje zadat správný herní účet přidružený k platformě v profilu Playzone

 

1.1.3. Technické problémy

Hráči jsou odpovědní za vlastní hardwarové a internetové připojení. Zápasy nebudou přepracovány kvůli technickým problémům ani nenahradí hráče. Pokud jednomu z hráčů hra spadne a zápas byl již rozehrán, není možné vzít náhradníka, musí se buďto re-host na žádost vašeho týmu nebo odehrát zápas bez jednoho ze spoluhráčů.

 

1.1.3.1. Spojení

Každý je zodpovědný za co nejlepší spojení (ping) pro svůj týmový region a technickou situaci. Také všechny soubory ke stažení a další programy, které nejsou nutné pro zápas, musí být vypnuty. Za zneužití tohoto pravidla může být tým diskvalifikován.

 

1.1.3.2. Vysoký Ping

Ping limit pro Playzone turnaje je 150 ms. Pokud je hráč nad touto hodnotou, zkuste nejprve provést re-host, než se otevře protest. Ujistěte se, že byl vytvořen dedikovaný server. V případě, že hráč má stále ping více než 150 ms a není možné bez problémů hrát zápas, může být zahájen protest. Je to počítáno pouze jako ping, pokud je ping nepřetržitě nad 150! Otevřením protestu kvůli vysokému pingu se zápas nesmí dokončit a tým musí předat nejméně tři snímky obrazovky, které byly pořízeny v jiném čase během dvou kol (V akci).

1.1.5. Nastavení přehrávače

1.1.5.1. Grafické ovladače nebo podobné nástroje

Jakákoli modifikace nebo změna hry pomocí externích grafických řešení nebo jiných programů třetí strany je přísně zakázána a bude potrestána.

 

Dále je zakázáno používat všechny druhy overlayů, které budou ukazovat míru využití systému jakýmkoli způsobem (například Nvidia SLI display, Rivatuner Overlay). Overlaye, které zobrazují pouze snímky za sekundu (FPS), nejsou zakázány a mohou být použity.

 

1.2. Pravidla týmu

1.2.1. Seznam

Týmové seznamy musí obsahovat nejméně 5 hráčů, kteří se účastní turnaje. Všechny změny seznamu musí být provedeny před začátkem ligy.

 

1.2.2. Náhradní hráči

Je povoleno pouze nahradit hráče před začátkem zápasu. Pokud je zápas spuštěn (vychystávání operátora a bodů), všech 5 hráčů týmu musí hrát hru až do konce. Je možné přepínat hráče mezi mapami

 

1.3. Pravidla turnaje

1.3.1. Nastavení turnaje

Od všech hráčů se očekává, že budou dodržovat daná nastavení. Různé dohody mezi týmy nejsou povoleny.

 

1.3.2. Map pick a práva hostingu

Oba týmy si pickují jednu ze svých map, jelikož se jedná o systém BO2. Hosting práva má vždy tým, který je uveden na levé/vrchní straně v zápasu.

 

1.3.3. Nekomunikace enemy týmu

Pokud tým není připraven hrát po 15 minutách, pak by měl být hlášen správcem prostřednictvím protestního lístku. Odpočítávání začíná od okamžiku, kdy oba týmy pokročily do zápasu, a nikoliv v době uvedené na stránce zápasu.

 

1.3.5. Odstoupení od zápasu

Pokud se soutěžících rozhodne forfeitnout zápas, pošle o tom zprávu adminovi, kapitán týmu co se rozhodl odstoupit od zápasu a zápas bude uznán v prospěch enemy týmu.

 

1.3.6. Protesty

Pokud dojde k nějaké kontroverzní situaci, ať už je to popsáno v tomto pravidle během zápasu, tým, který ho zaznamenal, by měl okamžitě zastavit zápas a informovat o tom správce. Pokud tým nezastaví zápas a pokračuje v hře, bude přijato jako přijetí situace. Protože tým ztratí všechna práva na protest proti této situaci po skončení hry. Protesty musí být provedeny okamžitě nebo v závislosti na okolnostech mohou být ignorovány.

 

1.3.7. Výsledek

Oba týmy jsou zodpovědné za zadání správných výsledků na webových stránkách Playzone. Proto by oba týmy měly na konci zápasu nasnímat snímek obrazovky, kde vidíme správný výsledek a musí je nahrát po zápase na webovou stránku Playzone. Máte-li konflikt v zápase, prosím, spusťte protest, takže tým zaměstnanců může případ ověřit a rozhodnout. Rozhodnutí může také znamenat, že oba týmy jsou diskvalifikovány, pokud neexistuje dostatečný důkaz, aby byl jeden tým jasným vítězem.

 

1.3.8. Přidat výsledek

Po dokončení zápasu je povoleno přidat pouze snímky admin zápasu vám poté výsledek po zkontrolování snímku z MOSS a zápasu výsledek potvrdí na stránce Playzone.

 

1.3.9. Shoda médií

Všechna média (screenshoty, ukázky atd.) Musí být uchovávána po dobu nejméně 14 dní. Obecně byste měli co nejdříve nahrát médium pro shodu ze zápasu na stránku shody. Vymazání nebo manipulace s zápasovými médii je samozřejmě zakázáno a bude mít za následek přísné tresty. Uložené médium by mělo být jasně pojmenováno podle toho, čím to je. Není možné podat protest nebo napsat na podporu stížnost ohledně pojmenování špatných médií.

 

1.3.10. Kontumační výhra

Zápas musí být hrán co nejdříve (oba týmy jsou přidány do zápasu).

Abychom udrželi zpoždění během ligy co nejmenší, vyhrazujeme si právo kontumační výhry pro týmy co čekají dlouho na své soupeře. To se bude dělat pouze v případech, kdy tým nevykazuje žádné skutečné úsilí, aby zajistil zápas nebo dokonce zjevně zablokoval. V závažných případech to může dokonce ovlivnit oba týmy.

1.4. Ve hře

1.4.1. Odpojení hráče

Pokud hráč během zápasu spadne ze serveru, kolo bude pokračovat nepřetržitě až do konce (Kolo začíná prvním začátkem přípravné fáze). Po dokončení kola se hráč, který se odpojil, může znovu připojit k serveru nebo může být požádán o hostování. Zápas je považován za "živý", když začalo první kolo. Přinejmenším polovina všech hráčů musí zůstat a utkání musí být hráno, dokud není zápas ukončen a je rozhodnuto o vítězi. Pokud to není možné kvůli problémům s připojením, bude to považováno za ztrátu ve prospěch týmu, který může mít všechny hráče na serveru.

 

Každý tým může znovu hostovat server jednou v zápase. Pokud se takový problém objeví znovu, například hráč, který vypadne, když již zápas byl znovu hostován, musí tým zahrát zápas ve zbývajícím počtu hráčů. Jakékoli zneužití tohoto pravidla bude považováno za podvod a bude mít za následek penalizaci a diskvalifikaci týmu.

 

Pokud tým opustí server bez informování soupeře, tým riskuje ztrátu zápasu. Každý uživatel je odpovědný za svůj hardware.

 

1. zneužití: Trest banu na 2 týdny

2. zneužití: Trest banu na měsíc

1.4.2. Re-Host

V re-hostované hře musí každý hráč zvolit stejné nastavení, jaké si vybral na začátku původní hry. Všechna rozhodnutí, která nebyla vysvětlena v předchozím bodě, musely týmy zahájit protestní lístek. Pouze administrátoři se mohou rozhodnout, zda bude hra dokončena restartováním o skóre 0:0.

 

1.4.3. Pozastavení hry

Pokud hráč pozastaví hru, musí uvést důvod pro přerušení a jak dlouho to bude trvat. Hra může být obnovena pouze hráčem, který hru pozastavil poté, co požádá svého soupeře, pokud jsou připraveni. Pauza by neměla trvat déle než 10 minut.

 

Porušení tohoto pravidla je řešeno jako nesportovní chování a může vést k opakované hře.

 

1.4.4. Bugy a Glitche

Každá akce, která má za následek nekalou výhodu, je zakázaná. To zahrnuje jakoukoliv bug a glitche. V turnaji s využitím jakékoliv bugu nebo glitche, tým dostane varování, podruhé po jeho použití bude tým diskvalifikován.

 

1.4.4.1. Spawnpeek

Zabíjení někoho, kdo se spawnul, se nebere jako glitch nebo bug – tudíž to není zakázáno.

1.5. Casting

Komentování zápasů je povoleno pouze vybraným komentátorům.

 

1.5.1. Pozorovatelé

Pozorovatelé jsou povoleni pouze v případě, že oba týmy souhlasí. Výjimkou těchto pravidel jsou administrátoři Playzone a lidé, kteří jsou explicitně oprávněni sledovat administrátory.

Týmy by měly umožňovat pouze pozorovatelům, kterým důvěřují. Není povoleno protestovat po zápase a stěžovat si na pozorovatele, kteří byli v hře povoleni.

 

1.5.2. Streaming

Streamování je povoleno pro všechny s delayem dvě a půl minuty.

1.6. Podvádění

1.6.1. Obvinění z podvádění

Pokud chcete obvinit svého soupeře z podvodu, musíte předložit návrh do 72 hodin po skončení utkání. Návrhy musí být připraveny na základě videí v plné kvalitě HD.

 

Doplňující pravidla

  • Cheating a veškeré protesty týkající se dema budeme řešit až po ukončení turnaje.
     
  • Nenahrávání přes MOSS vyústí napoprvé v ban na 14 dní, napodruhé v měsíční, potřetí budete zabanováni na 1 rok a po načtvrté již budete zabanováni permanentně.
     
  • Výsledky povinně zadávají obě strany, při nedodržení tohoto pravidla budou následovat tresty kapitánů. Pokud nebude výsledek potvrzen do 10 minut od odehrání zápasu, kapitán bude potrestán banem na 10 dní.
     
  • Po ukončení registrací není možno měnit soupisku týmu.
     
  • Kapitáni jsou povinni dělat screenshoty (status + první a druhá polovina) a po odehrání zápasu je musí vítězný tým nahrát k zápasu. Pokud budou nahrány jiné screenshoty, tak kapitán vítězného týmu obdrží ban na týden.
     
  • Automaticky je povolen jeden host, přičemž kapitán týmu je předem povinen k zápasu přiložit odkaz na PLAYzone účet daného hráče. Tento host nesmí mít na portálu PLAYzone žádný ban, jinak nebude host povolen. Tým tedy musí nastoupit se čtyřmi hráči registrovanými v turnaji + má možnost jednoho hosta.