Přejít k hlavnímu obsahu

Pravidla CS 1.6

1. část - Pravidla Counter-Strike

Hraje se 5 na 5 hráčů. Minimální počet hráčů, ve kterém může daný tým nastoupit, je 4.

Pokud dojde k technickým problémům jednoho nebo více hráčů, (takže i v případě, že na serveru nejsou min. 3 hráči potřební pro hru), team má možnost, vzít si v zápase jednu pauze v délce 5ti minut. Pokud během pětiminutové pauzy nenastoupí zpět v minimálním počtu 3 hráčů, není možné pokračovat a bude se postupovat, jako by tým hru nedokončil.

Povinné nastavení:

1. Každý hráč musí mít nastaveno 32 bitů.
2. cl_rate 25000, cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, ex_interp 0.01.
3. Je zakázáno mít nabindovaný duck na kolečku ( bind "MWHEELUP/MWHEELDOWN" "+duck" ).

Herní systém zápasu:
V základních skupinách je zápas je hrán systémem mr15 a může skončit remízou. V playoff se prodlužuje - MR5.

Byly vytvořeny 4 skupiny po 5 týmech. Z každého postupují 4 týmy do playoff, které se hraje systémem FDE.

2. část - Mapy

Mapu určuje rozpis zápasů daného kola, nelze ji změnit. O tom, kdo začíná za jakou stranu, rozhoduje nožové kolo. Vítěz si stranu vybírá.

Mapy jsou následující:

de_dust2de_infernode_nukede_trainde_cpl_mill

 

3. část - Zákazy

1. Je zakázáno použití jakéhokoli externího software nebo scriptu, ovlivňujícího vlastnosti hry Counter-Strike nebo zvýhodňujícího hráče oproti soupeřům (vztahuje se i na odstranění reklam ze serveru.

2. Je zakázáno mít vlastní modely/skiny hráčů, zbraní nebo jiné crosshairy. Také je zakázáno používat jiné, než standardní textury map.

Povolené modely/skiny hráčů jsou:

1.Originální modely hráčů

2.No Animation Models

3.HighFPS Models v1.03 ("Ballhead")

4.Condition Zero

Je zakázáno použití jakýchkoliv modelů, které zvýhodňují hráče oproti soupeři.

3. Je zakázáno nahrazení různých modelů hráčů jedním modelem pro všechny - i příkazem do konzole.

4. Je zakázáno používání a nákup shieldu - štítu. Při nechtěné koupi shieldu je hráč povinen shield neprodleně odhodit co nejblíže ke zdi, k rohu. Na finanční újmu není brán zřetel.

5. Je zakázáno zneužívání flashbugů a ostatních bugů hry (tichá bomba, házení flashů na místa, kde oslepí i protivníky, kteří oslepeni být neměli - zejména na mapě de_nuke). Pokud máte pocit, že soupeř použil bugu, dohrajte celý zápas (obě mapy) do konce. Na základě screenshotů, dema bude rozhodnuto.

6. Je zakázáno položit bombu tak, že není vidět nebo slyšet, nebo ji nelze defusnout když je 1 CT poslední ve hře.

7. Je zakázáno použivat software mod v nastavení counter-strike (jediný povolený je OpenGL).

8. Je zakázáno urážet soupeře či se chovat jakkoliv nevhodně.

Zakázané pozice

de_inferno

inferno01a.jpg inferno02a.jpg

inferno03a.jpg

2.obrázek - zakázané sledování pod bednami
3.obrázek - zakázáno vysazování hráče na balkon tímto způsobem

 

de_dust2

dust02a.jpgdust01a.jpg

 

dust03a.jpg dust04a.jpg

2. obrázek - pozice je povolená. Hráč, který se nachází na této pozici, nesmí poskočit a podívat se na "dlouhou". Pokud tak učiní, je zápas zkontumován. Důkaz: HLTV
3.obrázek - zakázáno "boostování", hráči na bedně nesmí stát na sobě

de_nuke

nuke01a.jpg nuke02a.jpg

nuke03a.jpg nuke04a.jpg

nuke05a.jpg

2.obrázek - zakáz zneužítí flashbugu (hození pod bednu)
3.-4.-5. obrázek - zákaz vysazování hráče skrz stěnu

de_train

train01a.jpg

1.obrázek - zakáz dívání se pod stěnou

de_cpl_mill

mill01a.jpg

1.obrázek - zákaz vysazování se skrze stěnu pod plantem A