Přejít k hlavnímu obsahu

StarCraft 2 Legacy of the Void beta patch 1.0

3. 4. 2015 | 16:48 StarCraft 2
Blizzard si pro nás tentokrát připravil změny, která jsou aktuální v patchi 1.0 Legacy of the Void bety. Pojďme se na tedy na ně společně podívat. Hlavní herní změny:
Výchozí obrázek

Blizzard si pro nás tentokrát připravil změny, která jsou aktuální v patchi 1.0 Legacy of the Void bety. Pojďme se na tedy na ně společně podívat.

Hlavní herní změny:

  • Polovina Mineral patchů mají 1500 minerálů (stejně jako v HotS), druhá polovina 750.
  • Vespene Gayers mají sníženou hodnotu z originálních 2500 na 1700 gasu.
  • Začáteční počet těžičů byl zvednut z originálních 6 na 12 pro všechny rasy.

  • Všem rasám byl zvednut populační limit hlavních budov:

           - Terran: Command Centrum zvednuto z 11 na 15 supply

           - Zerg: Hatchery zvednuta z 2 na 6 supply

           - Protoss: Nexus zvednut z 10 na 14 supply

  • „Skenovací vzdálenost“ jednotek
    • Zvětšena pro všechny pozemní jednotky z originálních „5“ na „Dostřel jednotky + 0,5“.
    • Vzdalenost bude zvětšena pro jednotky s upgradem na prodloužení dostřelu.

    • Rychlost hry byla upravena aby se rovnala realnému času.
    • Vysvětlivky nyní zobrazují herní čas ve všech rychlostech

Přehled změn pro jednotlivé rasy:

 

TERRAN

Nová jednotka: Cyclone

  • Vyráběna ve Factory s útokem na velkou vzdálenost jak na pozemní, tak letecké jednotky. Jednotka je vybavena abilitou: Lock On.

  • Abilita – „Lock On“: Cyclone zacílí na jeden cíl, automaticky se mu prodlouží vzdálenost dostřelu a rychlost útoku na 14 vteřin.

Marauder

  • Zvedut počet útoků z 1 na 2, damage a bonus damage zmenše na polovinu.

Siege Tank

  • Tank může být nyní nakládan a vykladán z Medivaku v Siege módu.

Banshee

  • Nový upgrade: „Hyperflight Rotors“ – Zrychlý rychlost Banshee o 1.0.

Battlecruiser

  • Nový upgrade: „Tactical Jump“ po 4 vteřinách, se Battlecruiser teleportuje do kterékoliv lokace na mapě. Jednotka je po dobu přenosu nesmrtelná.

Raven

  • Doba aktivity Point Defense Drony zmenšena ze 180 na 20 vteřin.
  • Upgrade „Durable Materials“ nyní zvedá dobu aktivity Point Defense Drony o 10 vteřin. (Z 20 na 30)

Missile Turrent

  • Pro povolení postavit Missile Turrent již není potřeba Engineering Bay, ale Barracks.

Thor

  • Odebrána abilita: High Impact Payload. 

ZERG

Nová jednotka: Ravager

  • Jednotka, která se vylíhne z Roache, má zvýšené staty a přidánu abilitu: „Corrosive Bile“.
  • Abilita: „Corrosive Bile“ - Plošný skill-shot, který má učinek po krátké době kdy je vypálen. Dopad zasáhne jak letecké, tak pozemní jednotky a zničí veškeré Force Fieldy, na které dopadne.

Nová jednotka: Lurker

  • Tier 2 Obléhací jednotka, která vysílá plošný efekt v jedné rovině, pokud je zakopaná.
  • Morfuje se z Hydraliska a vyžaduje Lurker Den

Roach

  • Odebrá upgrade „Tunneling Claws“. Roachové se nyní můžou volně pohybovat po vyzkoumání Burrow.
  • Po vyzkoumání „Glial Reconstitution“ je zvýšena rychlost pohybu pod zemí na Creepu.

Hydralisk

  • Přidána proměna v Lurkera
  • Odebrán upgrade „Grooved Spines“ a +1 range upgrade byl přidán k upgradu „Muscular Augments.“

Corruptor

  • Nová abilita: „Caustic Spray“ – Channelovací abilita, která davá 5 dmg / sekundu do jakékoliv budovy. Damage je zvednut na 25 damage / sekundu po 6 vteřinách nepřerušeného damage.
  • Odebrána abilita: „Corruption“.

Swarm Host

  • Cena změněna z 200 Minerálů / 100 Vespene gasu, na 100 Minerálů / 200 Vespene gasu.
  • Supply změněno z 3 na 4.
  • Rychlost pohybu změněna z 2.25 na 2.95.
  • Swarm Host nyní vyžaduje upgrade „Burrow“ pro zakopání.
  • Swarm Host již nebude kolidovat s Locusty.
  • Abilita: „Spawn Locust“ – cooldown zvětšen z 25 na 60 vteřin.
  • Abilita již nevyžaduje „Burrow“ pro její aktivaci a musí být manuálně aktivována pomocí klávesové zkratky.

Locust

  • Zvýšena rychlost útoku z .8 na .6 .
  • Životnost Locustů zvednuta z 15 vteřin (+10 vteřin po vyzkoumání Enduring Locust) na 30 vteřin.

Adrenal Glands

  • Rychlost útoku zvýšena z 18.6% na 40%.

Infestation Pit

  • Odebrán upgrade „Enduring Locust“.
  • Přidán upgrade: „Flying Locusts“ – Swarm host po odpálení vyvolá létající Locusty. Locusti mohou použít abilitu „Swoop“.
  • Abilita „Swoop“: Vyžaduje Lair, cena: 200 Minerálů, 200 Vespene Gasu, doba zkoumání 160 vteřin.
  • Locust slétne na zaměřenou lokaci a může opět útočit.

Nydus Worm

  • Je nyní nesmrtelný po dobu vykopávání.

Viper

  • Nová abilita: „Parasitic Bomb“ – Účinkuje pouze na letecké jednotky, působí 90 damage po dobu 7 vteřin. Parasitic Bomb účinkuje na okolní jednotky v dosahu.

Ultralisk

  • Upgrade Chitinous Plating: Bonusová Armor byl zvednut z +2 na +4.

PROTOSS

Nová jednotka: Adept

  • Pomalá jednotky vyráběná z Gateway, která slouží hlavně pro harass soupeře a může použít abilitu „Psionic Transfer“.
  • Abilita: „Psyonic Transfer“ – Adept vytvoří svůj vlastní Pisonic Image, který se může pohybovat, ale nemůže utočit. Po 7 vteřinách se Adept teleportuje na na místo Pisonic Image.

Nová jednotka: Distruptor

  • Lehká, rychlá mechanická jednotka, vyráběná v Robotics Facility. Jednotka je vybavena abilitou Purification Nova.
  • Abilita: „Purification Nova“ – Po její aktivaci se Distruptor stává nezranitelným a jeho rychlost se rapidně zvýší. Po uplynutí 4 vteřin, Distruptor odpálí masivní AoE damage ve tvaru kruhu. Distruptor ztrácí po odpálení této ability nesmrtelnost i zrychlení.

Monstership (Core)

  • Abilita: „Time Warp“ – Rádius této ability by zvětšen z 3.5 na 8. Time Warp se nyní objeví jako malý kruh, který se bude postupně zvětšvat na svojí maximální velikost.

Warp Prism

  • Vzdálenost pro naložení a vyložení jednotek bylo rapidně zvýše na 7.

Immortal

  • Odebrána abilita „Hardened Shield“.
  • Přídána abilita: „Barrier“ – Immortal dostane štít, který pohltí 100 damage po dobu 3 vteřin.

Oracle

  • Odebrána Abilita: „Envision“.
  • Abilita „Relevation“ nyní odhaluje jak zakopané tak neviditelné jednotky. Cena byla snížena z 75 na 50 energie.

Tempest

  • Odebrán bonus damage proti masivním jednotkám.
  • Nová abilita: „Disintegration“ – Po zásahu bude jednotka postupně dostávat 500 damage po dobu 80 vteřin.

Carrier

  • Doba produkce snížena ze 120 na 90 vteřin.
  • Nová Abilita: „Release Interceptors“ – Odpálí veškeré Interceptory do určité oblasti, kde budou aktivní po dobu 60 vteřin.