Přejít k hlavnímu obsahu

Vývojáři jsou otevřeni myšlence vícera herních módů

11. 3. 2020 | 17:45 VALORANT
Ačkoliv se po ukázce gameplaye, která se na veřejnost dostala tento měsíc, může zdát, že hra si nejvíce vzala ze střílečkového velikána CS:GO, zde potenciál Valorantu rozhodně nekončí. Kromě aspektů z dalších her, bude Valorant sestávat i z mnoha originálních prvků a sami vývojáři jsou do budoucna otevřeni dalším herním módům.
Valorant
Valorant

Trevor Rolemski, herní designér Valorantu, v interview prozradil, že ač při svém spuštění bude hra věrná klasickému Search and Destroy formátu s bombou, celý tým se vůbec nebrání pozdějšímu experimentování a zkoušení nových módů. Současnou prioritou je však jejich současná myšlenka hry, kterou chtějí co nejvíce zdokonalit a být si jistí, že opravdu funguje a je tak skvělá, jak jen to jde.

Tu samou myšenku potvrdil i David Nottingham, který se stará o kreativní stránku hry. Společně s týmem se soustřeďují převážně na gameplay, který se jim zdá nejdůležitější, a kolem kterého teprve vytvořili nějaké duševní vlastnictví. Aby vše klapalo, jak má, zvolili téměř až analytický postup, při kterém si dali záležet, aby byl gameplay perfektní a naprosto bezchybný.

Rozhodně se nebudete utápět nudou ani u osobitých agentů, kteří mají údajně mít různorodé příběhy o jejich minulosti a své vlastní důvody, proč se rozhodli pustit do boje. Možná tedy můžeme očekávat podobný systém, jako v League of Legends, a i když Valorant zatím neplánuje komiksové zpracování, určitě nás neochudí o jinou formu vyprávění příběhu.

Valorant Alpha

Valorant nemá v plánu jít s davem a místo fádnosti se nám snaží doručit svěží pohled na tento žánr. Dalším z příkladů jsou naprosto unikátní designy map, se kterými se setkáme. Salvatore "Volcano" Garozzo, který dohlíží právě na návrhy map, je bývalým profíkem a veteránem několika verzí Counter-Strike, ale většinou ho známe jako tvůrce hned několika map, zejména Cache. Proto doufáme, že nám tento veterán poskytne nějaké opravdu kreativní nápady.

Z map, které si ve Valorantu někteří šťastlivci mohli vyzkoušet, jsme mohli vidět Bind a Haven. Už z těchto zkušebích gameplayů je ale zřejmé, že hra bude daleko více nepředvídatelná a komplexnější, než klasický systém tří linek, který většina map využívá. Některá z linek může být například nahrazena teleportem, nebo naopak je na některou z nich kladen extra zřetel formou další lokace pro bombu. Riot nám chce nabídnout tu nejvíc vymazlenou a zároveň originální taktickou střílečku, proto do budoucna můžeme očekávat i jiné módy a další oživující prvky, na kterých plánují zapracovat. Ačkoliv je bomba oblíbený a fungující formát, určitě nám nějaká ta novota neuškodí.