Magazín Forbes přichází každoročně s desítkou nejlepších českých influencerů z nejlepších. Nehodnotí na základě kvalit a vtipnosti, ale na základě čistého výdělku, který se dá poměrně lehce vypočítat. Forbes vzal v potaz reklamní spolupráce tvůrců, merch, YouTube a Twitch a další spoustu specifikací. Jací tvůrci se tak umístili na chvostu a jací naopak zazářili?
V následující tabulce uvádíme tu platformu, kde má influencer nejvíce odběratelů. Výdělek je jen orientační.
| Jméno influencera | Přezdívka | Počet odběratelů | Výdělek | 
| Anna Šulcová | Anna Sulc | (TT) 810 tis. | 6 milionů Kč | 
| Veronica Biasiol | Veronica Biasiol | (IG) 190 tis. | 6,5 milionů Kč | 
| Karel Kovář | Kovy | (YT) 885 tis. | 7 milionů Kč | 
| Erik Meldik | Erik Meldík | (TT) 2,5 milionů | 9 milionů Kč | 
| Petr Jirák | Xnapy | (Twitch) 185 tis. | 12 milionů Kč | 
| Jan Macák | MenT | (YT) 1,4 milionů | 12 milionů Kč | 
| Vojtěch Fišar | Agraelus | (Twitch) 600 tis. | 13 milionů Kč | 
| Taras Povoroznyk | Tary | (YT) 1 milion | 14 milionů Kč | 
| Štěpán Buchta | Baxtrix | (YT) 1,5 milionů | 19 milionů Kč | 
| Filip Zima | FiZi | (YT) 745 tis. | 20 milionů Kč | 
Přestože Youtuber FiZi nemá zrovna nejvíce odběratelů z topky, může se pochlubit největším výdělkem, speciálně díky tomu, že tvoří virální a pro určitou cílovou skupinu zajímavý obsah. Celý žebříček i s některými podrobnějšími údaji je uvedený na webu Forbes. Je nutné ho brát s rezervou, výdělky se zkrátka nedají spočítat přesně, pokud nemáme k dispozici daňová přiznání influencerů.