
Funkce, kterou má CS2, League of Legends nebo Overwatch už dávno, dorazí i do VALORANTU. Týmy, trenéři, streameři a hráči všech úrovní si tak konečně budou moct přehrávat zápasy, analyzovat pozice, vytvářet tutoriály nebo si jen znovu vychutnat moment, kdy jste trefili Jett skrz smoke headshotem.
Komunita si tohle přála roky. Riot dřív mlžil a teasoval, že to možná někdy bude. Jenže hráči byli neúprosní, a tak se jelo na třetí strany. Pro esport? Tragédie. Pro casual hráče? Frustrace. Ale teď? Game changer. V září 2025 si konečně přehrajete svoje clutche, faily i 1v5 esa.
Anna Donlon, vedoucí studií VALORANT, takhle velkou novinku oznámila osobně. A ačkoliv někteří hráči jí připomněli, že tahle „velká“ změna zase přichází až po Champions, Donlon odpověděla na férovku. Prý je replay systém technicky peklo, které se musí dlouho testovat, aby to nerozbilo casual matchmaking. Tahle změna nepřišla jen tak. Přišla díky tomu, že hráči nepřestali tlačit. Roky zpětné vazby, komentářů, memů a prosby konečně zabraly. Riot slyšel a doručil.
Hey everyone! I’ve seen your comments and concerns around the state of the game coming off our latest video – and while we’re planning to dig deep on some stuff in our upcoming June anniversary Dev Update, I figured, why wait?!?
So first, REPLAYS ARE COMING IN SEPTEMBER! Woot!… https://t.co/SSZr5W8bnQ— Anna Donlon (@RiotSuperCakes) April 30, 2025
Co to znamená pro hráčskou komunitu?
- Můžete si přehrát vlastní highlighty nebo chyby
- Naučte se číst soupeře
- Tvoříte lepší content
- Trenéři konečně dostanou nástroje, které potřebují
- A hlavně už žádné „co se tam vlastně stalo?“
Přichází i druhá velká zpráva. Tejo, nejvíc OP agent posledních měsíců, konečně dostává nerf. S updatem 10.09 Riot „bere palivo z jeho raket“ a přizpůsobuje ho víc ostatním Iniciatorům. Hráči si dlouho stěžovali, že jeho výbušné schopnosti a tlak po plantu jsou příliš silné. Riot konečně zakročil.
A aby toho nebylo málo, Riot přiznal, že kombinace schopností v současné hře je už přehnaná. V roce 2025 nás tedy čekají další změny v balancování hry, hlavně po VCT Champs v Paříži.