
Z pohledu počtu hráčů i útrat je Shadows úspěšnější než díl Odyssey, který byla dosud považován za moderní vrchol série. Podle Ubisoftu odehráli hráči už přes 160 milionů hodin, což má podle firmy dokazovat silné zapojení a kvalitu titulu. Vývojáři navíc tvrdí, že krátké odložení vydání přispělo k finálnímu doladění hry a nový engine Anvil má nastavit nový technický standard pro budoucí tituly.
Hodnocení hráčů napříč platformami se drží převážně na velmi pozitivní úrovni, realita je však o poznání složitější. Nezávislé odhady hovoří o prodejích kolem 2,4 milionu kopií za první dva měsíce, což je méně, než kolik zvládl první díl Assassin’s Creed v roce 2007 za polovinu času. Ubisoft se tak opírá spíše o příhodné metriky jako počet hráčů a herní čas, ale konkrétní čísla zůstávají nejasná.

Nejvíce překvapivý je vývoj na burze. I přes pozitivní rétoriku společnosti se akcie Ubisoftu po zveřejnění finančních výsledků propadly o 15 % a za poslední půlrok se dá mluvit o celkovém propadu hodnoty o 28 %. Zatímco Ubisoft mluví o transformaci firmy, vyšších investicích a reorganizaci okolo největších značek, investoři zřejmě očekávali slibnější výsledky – zejména v oblasti čistého zisku.
Ubisoft doufá, že dlouhodobý plán a nový obsah, včetně chystaného DLC Claws of Awaji, pomůže stabilizovat situaci a odrazit se z červených čísel. Zda se však pozitivní přijetí Shadows promění v komerční návrat značky na vrchol, ukáže až zbytek fiskálního roku. Do roku 2026 plánuje Ubisoft uvést výrazně posílené portfolio největších značek, včetně nové Far Cry hry a pokračování Rainbow Six.