
Pachter ve svém novém videu tvrdí, že mluvil přímo s generálním manažerem série Byronem Beedem. Ten mu měl říct, že EA chce Battlefield přeměnit na každoroční značku. Podle jeho slov by na tom měly makat hned tři studia v tříletém cyklu, aby bylo možné vydávat nový díl každý rok. Přesně po vzoru Call of Duty, kde to takto funguje už od roku 2005.
Zatím to ale nevypadá, že by se to stalo hned. Pachter odhaduje, že k takové kadenci se Battlefield dostane až za pět až šest let. Redakce Insider Gaming už oslovila přímo generálního manažera Beedeho, ale zatím nedostala žádnou odpověď, takže celou věc berme s rezervou.
Battlefield is Aiming to Become an Annual Release Within 5-6 Years, It's Claimed https://t.co/bJEFGbmIpn
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) August 17, 2025
Momentálně se vývojáři soustředí na nový Battlefield 6, na kterém pracují hned čtyři studia – DICE, Motive, Ripple Effect a Criterion. První ohlasy naznačují, že hra má našlápnuto dobře, ale otázkou je, zda by takhle velká značka zvládla každoroční tempo bez ztráty kvality. Fanoušci si ještě pamatují, jak některé díly dopadly, když se to uspěchalo.
Co by ale znamenal „každoroční Battlefield“? Nemusí jít nutně o plnohodnotnou hru. Klidně to může být i menší spin-off, nová online zkušenost nebo něco po vzoru battle royale. Možná se jednou dočkáme i toho vysněného „dinosauřího módu“, o kterém komunita žertuje už roky.