
Do soutěže se může zapojit každý, kdo letos odstreamoval alespoň 500 hodin. Účastníky čeká 16 denních výzev a k nim dalších 40 bonusových úkolů, které je možné plnit kdykoliv během soutěžního období. Každý splněný úkol streamer zaznamená přímo na svém kanále a klip následně nahraje na oficiální soutěžní web.
Výzvy zasáhnou do široké škály titulů – od Fall Guys nebo Jump Kinga až po další žánrově odlišné hry jako Party Animals nebo golfové simulace. Soutěž je navržená tak, aby nikdo neměl od začátku jistou výhodu: to, co jednomu streamerovi půjde, může být pro jiného velkou slabinou. Ten, kdo zvládne nejvíce výzev a nasbírá nejvíce bodů, si odnese titul Ultimátního Streamera Česka, respekt komunity a finanční odměnu.
Red Bull Ultimátní Streamer proběhne od 18. října do 2. listopadu. Fanoušci se mohou těšit na obrovskou porci zábavy. přímo na Twitch kanálech všech účastníků, nebo na stránkách redbull.cz/ultimatnistreamer, kde najdou průběžné výsledky a kde se mohou zapojit do hlasování diváků o Cenu diváků za nejlepší klip.
HaiseT: Chtěl jsem akci, která spojí českou scénu
Hlavní tváří i spolutvůrcem konceptu je streamer Jan „HaiseT“ Bairich, podle kterého jde o příležitost, jak posunout českou scénu. Sám se do soutěže zapojí nejen jako soutěžící, ale i jako spoluautor zadání výzev. „Je to projekt, kde chci využít pozornost, kterou mám, a spojit lokální Twitch scénu do něčeho většího,“ říká HaiseT.
Podle oblíbeného streamera tady podobné akce chybí. Právě díky nim totiž může dostat prostor i někdo, kdo zatím nemá tisíce fanoušků. „Pro mě osobně to bude velká výzva, protože každý má někde silné a slabé stránky. A to je podle mě na celé soutěži nejzajímavější – nikdo si nemůže být jistý, že uspěje jen díky jedné hře nebo žánru. Bude to spíš o tom, kdo dokáže vydržet a zvládnout co nejvíc rozdílných úkolů,“ láká k účasti HaiseT.
Kdokoliv ukáže talent a vytrvalost, může se dostat do centra pozornosti, a nakopnout tím kariéru tvůrce obsahu. „Bude zajímavé sledovat, jak si streameři poradí s různými úkoly a jak se do toho zapojí jejich komunity. Právě diváci rozhodnou o vítězi Ceny publika, takže i oni sami se stávají součástí celé akce,“ dodává HaiseT.