Úkoly a výzvy na odemykání zbraní nebo kosmetických úprav se rozdělují do několika kategorií. Žádná ale nezůstala suchá, mezi všemi výzvami takřka nenajdete takovou, která by ve středu zůstala nezměněná. Celkem vývojáři změnili přes 90 úkolů a tento obrovský výčet se ani neobtěžovali oficiálně vypisovat.
Změny se dají rozlišit na dva typy. Na ty, které si rozhodně žádaly úpravy a jsou vítané všemi deseti, a na ty, z nichž vývojáři udělali příliš jednoduché úkoly a rozhodně už se nejedná o žádné obtížné výzvy, ba naopak. Update to tak byl sice vítaný, ale v očích komunity jde u některých případů o zbytečné zjednodušení.
Začneme u odemykání zbraní. Tady bylo skoro vždy nutné nasbírat 300 zabití s určitou zbraní, což je nyní sníženo na 30, tedy porci zvládnutelnou za jednu mapu. To vždy doprovází nějaká výzva, například pro odemknutí nejlepší karabiny je nyní potřeba nasbírat pouze 15 zásahů do hlavy namísto dosavadních 300.
Nejvíc extrémními případy na odemknutí zbraní, což je kategorie unlocků, které rozhodně nechcete hráčům odepírat, bylo první LMG a sniperka PSR. S lehkými kulomety bylo nutné 300x aplikovat potlačovací palbu, což je mechanika, která je v novém díle kompletně přepracovaná a vy jste nuceni netrefovat soupeře.
Tohle je přesně výzva, při jejímž plněním v normálním zápase týmu nepomůžete. Nyní tak stačí potlačit soupeře už jen 10x. Druhou vítanou změnou je sbírání headshot killů na vzdálenost přes 200 metrů. Tou přitom ani většina map nedisponuje. Sníženo to tak extremním způsobem bylo ze 150 na 5 headshotů.
Spoustu úprav si vysloužily také úkoly pro classy, ve kterých si odemykáte potřebné gadgety. Jednou změnou za všechny je úkol za engineera, s nímž bylo potřeba za jedno utkání opravit 6000 poškození na vozidlě. I v této kategorii výzev ovšem byly některé zjednodušené až příliš, podobně jako u unit challengí.