Přejít k hlavnímu obsahu

Chceš s námi budovat esport? Do Vodafone PLAYzone Areny hledáme marketingového specialistu

21. 11. 2025 | 14:00 Aréna
Když jsme v roce 2022 otevřeli Vodafone PLAYzone Arenu, tak domácí gamingová a esportová scéna získala další důležitý pilíř. Každý týden se v tomhle pražském centru veškerého herního dění konají unikátní akce a inovativní projekty pro všechny hráče, fanoušky i partnery. Chceš je vymýšlet, tvořit a dotahovat k dokonalosti spolu s námi? Tak to možná hledáme právě tebe!
Vodafone PLAYzone Arena
Vodafone PLAYzone Arena
Zdroj: PLAYzone

Koho hledáme?

Zkušeného a kreativního markeťáka/čku a eveťáka/čku, který/á má rád/a gaming a má přehled v herních titulech i komunitách. Hledáme někoho, kdo má jak zkušenosti z plánování eventů, tak i z tvorby contentu a postování na sociální sítě (IG, FB, TikTok) anebo tvorby grafiky, případně se to nebojí naučit. Neotřelá kombinace, ale věříme, že ji najdeme.

Pro koho role je?

Tato role vás bude bavit, pokud jste rádi součástí komunity. Ať již té, kterou máme ve Vodafone PLAYzone Areně, nebo těch se kterými budete komunikovat – od jednotlivých esportových titulů, přes klasické hry až po influencery.

Hlavní odpovědnosti:

  • Jednou větou: Budete mít na starost marketing Vodafone PLAYzone Areny
  • Ve spolupráci s PLAYzone marketing & PR managerem budete realizovat marketingové kampaně na podporu Arény i restaurace Pixel Burger, která je její součástí
  • Budete managovat discord a sociální sítě Areny vč. přípravy contentu, jeho postování, hlídání KPIs nebo community managementu
  • Budete připravovat POS materiály
  • Budete připravovat eventy, které se v Areně odehrávají – pro obchodní partnery, ale i pro influencery a herní komunity
  • Budete aktivně komunikovat s představiteli jednotlivých herních komunit i influencery
  • Budete spolupracovat hlavně s managerem Areny (a arénním týmem) a marketing & PR managerem (a content/marketingovým týmem)

Co od Vás očekáváme?

  • Minimálně 3 roky zkušeností v marketingu (ideálně v oblasti eventů, gamingu, esportu, sociálních sítí nebo digitálního marketingu)
  • Zapálení nejen pro vymýšlení nápadů, ale i pro jejich praktickou realizaci, ať už vlastními silami nebo s ostatními kolegy
  • Kreativní přístup k řešení problémů a orientace na výsledky
  • Zkušenosti s tvorbou grafiky i vlastních textů
  • Pokročilou znalost češtiny a angličtiny (slovem i písmem) a přiměřenou schopnost pracovat s daty v Excelu

Benefity

  • Flexibilní pracovní doba – je pro nás důležitý výsledek, ne kdy pracuješ
  • Vybavené kanceláře v Praze s dotovanými obědy a pitím
  • Možnosti pro další vzdělávání a osobní rozvoj
  • Slevy na herní hardware od předních značek
  • Jsme součástí skupiny Prima – přístup k ostatním benefitům a slevám v rámci skupiny

Jak bude probíhat výběrový proces?

Bude mít dvě kola. Nejprve si zavoláme a povíme si více podrobností – o tobě i nabízené roli. Následně bychom Ti zadali krátkou case study, kterou bys nám odprezentoval/a přes video-call.

Zájemci se mohou hlásit výhradně přes inzerát na LinkedInu, není nutné dělat žádné jiné kroky.

Tvoří a pisálkuje na pískovišti jménem PLAYzone.cz už od roku 2011. Zkoušel i jiné pozice, redaktořina a komentování je ale cesta. Přes 10000 článků a bleskovek hovoří za vše. Rád si hraje se slovy, stvořil třeba Zápasovník. Je fanouškem také klasického sportu, ze všeho nejvíc ale miluje jídlo.