Zlatým dolem pro návrháře herních předmětů jsou skiny, které zamíří přímo do beden. Za ně totiž jejich tvůrci získávají procento z celkových výdělků. Opačným případem ale bude Zbrojnice, jak Valve oznámilo. Do ní doposud vývojáři umisťovali pouze vlastní výtvory, nicméně nový směr bude následovat systém kolekcí.
Pokud se vybraní šťastlivci z řad designérů dostanou do oka Valve, tak mají možnost podepsat volitelné podmínky, díky kterým za svůj zvolený výtvor obdrží fixní sumu, nikoliv procenta. Nejde sice o povinnost, ale jen díky tomu se mohou nově dostat do míst, kam doposud nemohly, jako je právě zmíněná Zbrojnice.
An update to the CS2 Workshop and A Call to Arms-ory: https://t.co/stQ6RBCven
— CS2 (@CounterStrike) December 6, 2025
Valve si ovšem za nabízené odměny vysloužilo kritiku. Tvůrci vybraných skinů na zbraně obdrží 35 tisíc dolarů (725 tisíc korun), zatímco odměna za samolepku a přívěsek činí 6 tisíc dolarů (125 tisíc korun). Vzhledem k tomu, jak gigantické sumy dokáže Zbrojnice generovat, to komunita označuje za chamtivost.
Tento systém vyplácení ale není žádnou novinkou. Navazuje totiž na kolekce, u nichž Valve vždy lpělo na fixních odměnách. Podle jednoho z tvůrců jsou nové kritizované podmínky dokonce ještě výhodnější než v minulosti u kolekcí. Dá se navíc říct, že takové odměny pro komunitní tvůrce nemají v branži konkurenci.
Ano, Valve vydělává miliardy, ale stále je poměrně štědré, teď navíc vytváří místo pro ještě více výtvorů. Současně dalo ve svém blogu jasně najevo, po jakých designech pro další updaty touží. Z hlediska zbraní hledá motivy arabesky nebo arabské mytologie, u samolepek pak závodnické motivy a ovoce či zeleninu.
This isn't taking away %, this is how it's worked for years where collections are flat rate, this is actually higher pay than previous rates too.
It's not replacing anything, nothing has changed other than them baking in their contract into the agreement rather than thru…— Quzga (@Quzga_) December 6, 2025