Přejít k hlavnímu obsahu

CSPromod Beta 1.04: Changelog

18. 1. 2010 | 09:15 CSPromod Beta 1.04: Changelog
Do vydaní očekávané modifikace CSPromod verze 1.04 již mnoho dní nezbývá. Lidově by se dalo říct, že vydání tu bude cobydup. Pokud vám unikl nedávný článek, který přinášel nové informace o této multiplayer akci, připomenu vám zde, že datum vydání je stanoveno na 31.1.2010. Abyste si ukrátili nějaký čas z čekání, přináším vám souhrn těch nejzajímavějších změn, které vývojáři zařadili do svého changelogu.
Výchozí obrázek

Do vydaní očekávané modifikace CSPromod verze 1.04 již mnoho dní nezbývá. Lidově by se dalo říct, že vydání tu bude cobydup. Pokud vám unikl nedávný článek, který přinášel nové informace o této multiplayer akci, připomenu vám zde, že datum vydání je stanoveno na 31.1.2010. Abyste si ukrátili nějaký čas z čekání, přináším vám souhrn těch nejzajímavějších změn, které vývojáři zařadili do svého changelogu.

logo

Změny ve vzhledu
- vytvořen vlastní zmodernizovaný HUD
- kompletně předěláno menu, aby byl zachován unikátní styl CSP
- přidaná položka v menu, kde bude možno nastavit veškeré nové možnosti
- do tabulky se skóre přidány indikátory zdraví a peněz vašich spoluhráčů
- animované pozadí v hlavním menu

Radar
- předělán do 1.6 stylu (kulatý s tečkami)
- radar ukazuje pouze spoluhráče. položená/spadlá bomba se ukazuje pouze teroristům
- možnost nastavit průhlednost radaru, podklad radaru (můžete mít místo zelené minimapku) nebo zobrazení jmen spoluhráčů

Zbraně a bomba
- přidaná možnost na přepínaní 1.6 modelu zbraní - cl_classic_origins 0/1
- přidáno zobrazení "plamenu" od střelby do stylu 1.6
- upraveno zahazovaní zbraní a bomby do stylu 1.6 (když koukáte dolů, hodíte dál)

Granáty
- kompletně předělaná gravitace, odrazy a tření tak, aby seděli přesně s 1.6
- překodovaný čas házení granatů, takže je možné hazet "dvojité" flashe jako v 1.6
- upraven rádius damage dle styl 1.6, HE ubírají i přes zdi
- smoke granáty jsou upravené dle stylu 1.6 (obláčky u granátu, neprůhlednost u dvou smouků je 98%)

Skrčování
- upraven viewpoint tak, aby odpovídal hitboxům a modelu v reálném čase
- upraveny hitboxy tak, aby seděly při skrčení na žebříku
- skrčení na žebříku nezmění vaší původní pozici

Crosshair
- přidána možnost cl_dynamiccrosshair, který je totožný s 1.6
- upraveno rozšiřování corsshairu v závislosti na střelbě (single shot/fullaut)
- cl_crosshair_size má možnosti: small, medium, large ("small" je totožný s 1.6)

Pohybování
- damage a zpomalování při pádech je totožné s 1.6
- přidané možnosti: pre-strafe jumpu, double duckingu, wall runingu (přeložil bych to jako surfování)
- delay při skrčovaní je totožné s 1.6

Zvuky
- přidaná radio komunikace
- přidán zvuk při položení bomby, při defusnutí bomby
- přidáno cvakání prázdného zásobníku ke všem zbraním (něco pro fullautery)
- přidán "cvrček" k tlačítku +use (zvuk, který slyšíte v 1.6 když mačkáte naprázdno use)
- přidán klasický zvuk při přehození zbraně

Obecné
- přidán automatický reload na začátku kola
- přidána možnost děrování
- přidána možnost zobrazení 1.6 crossu pro AWP
- přidán nový status bar pro pokládání/defusování bomby, který mý dynamické barvy a ukazuje se v procentech
- přidaná možnost zabít přes +attac2 protihráče jedním kuchem do zad
- přidaná podpora numpadu pro nakupování
- přidaná možnost cl_switchknifehand (zbraně v pravačce, nůž v levačce)
- multifunkční hud_fastswitch (možnosti 1,2 a 3)
- přidaná možnost zapnutí HLTV modelů (modely bez animací)
- upraveno tikání bomby dle 1.6 stylu
- upraven netkód a zamknutí inerpu

Mapy
- přídán soubor "cspromod.fgd" pro snadné vytváření vlastních map
- k oficiálním mapám přibyly: csp_aim_arena a csp_season
- csp_inferno přepracováno ku vzhledu z CSS

Ostatní
- upraven damage rádius bomby
- upraven recoil zbraní ku 1.6
- rychlost přehození zbraní odpovídá 1.6

 

logo cspSnažil jsem se vybrat ty nejzásadnější změny, tak doufám, že tento článek pro vás bude nějakou tu informační hodnotu mít. Některé věci mě potěšily, některé však ne. Co si vy myslíte o seznemu změn? Bude vám něco z 1.6 anebo z CSS v promodu chybět? Podělte se s námi v komentářích.