Projekt Rozjezdy roku se zaměřuje na podporu začínajících regionálních podnikatelů, zejména těch drobných. Jedná se projekt telekomunikační společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s., který realizuje v rámci své strategie společenské odpovědnosti.
Regionální semináře proběhnou od 15. dubna a května v celkem deseti městech, pokud nesoutěží, zúčastnit se mohou kteréhokoli. Semináře jsou celodenní, účastníci jsou rozděleni do menších skupinek po zhruba deseti, takže je dostatek prostoru se ptát.
Všechny semináře Rozjezdů jsou zdarma, je jen třeba se předem registrovat, a to zde (jsou tam i data jednotlivých měst). V některých krajích však (stejně jako v jiné roky) máme registrovaných na seminář málo, jde zejména o Ústecký, Plzeňský kraj, jižní Čechy a Vysočinu. Registrace do Rozjezdů roku jsou prodlouženy do 28. března.
Hlavním cílem je podpořit podnikatele v začátcích jejich podnikání, aby jejich projekty nejen přinášely zisk, ale zároveň prospěly i svému okolí, doplnily službu, která v místě chybí, přispěly k zaměstnanosti.
Rozjezdy roku pořádají již několik let soutěž o hodnotné ceny. Odměňují se vždy 3 výherci z každého regionu, nově od roku 2013 navíc i ve studentské kategorii. Výherci získají balíčky poradenských, telekomunikačních služeb a produktů a marketingový balíček pro rozvoj firmy. Zároveň se bezplatně můžou již před samotnou soutěží hlásit do regionálních seminářů, kde budou probírána témata úzce související s životaschopným podnikem, tedy: marketing, podnikatelské myšlení, PR a obchodní komunikace.
Rokem 2014 vstupuje tento úspěšný projekt již do 4. ročníku. Jedná se postupně o zavedenou akci, která přitahuje pozornost médií a stále více soutěžících. Projekt pomáhají realizovat silní a zkušení partneři, kteří vnášejí do seminářů a soutěže nejen finance, ale i své zkušenosti.
Tento projekt je jednou z dlouhodobých aktivit společnosti T-Mobile zaměřených na podporu místních komunit. Více o tom, co děláme v rámci společenské odpovědnosti, se dozvíte na našich webových stránkách.
Manažerka společenské odpovědnosti v T-Mobile, Petra Pavičová, k projektu uvádí:
„Každý má šanci postavit se na vlastní nohy, ať jde o mateřské centrum s kavárnou, nebo o studenta, který si při škole otevře internetový obchod. Víme, že začátky jsou těžké a nadšení nestačí. Soutěžící chceme proto podpořit nejen našimi produkty, ale také znalostmi a zkušenostmi, které o úspěchu často rozhodují. Začínající podnikatelé si obvykle komerční poradenství na špičkové úrovni nemohou dovolit, a často se tak dopustí zbytečných chyb, proto tady pro ně jsou naši zaměstnanci a zástupci našich odborných parnterů."