Přejít k hlavnímu obsahu

CZC.cz slaví 16 let na trhu, svým zákazníkům rozdá tisíce narozeninových céček

10. 4. 2014 | 17:07 Všechny hry
Česká republika, Praha – 7. 4. 2014 – Český internetový prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz dnešním dnem zahajuje oslavu svých 16. narozenin, která se ponese v duchu zlaté „céčkové“ éry z 80. let. K této příležitosti e-shop rozdá svým zákazníkům tisíce narozeninových céček v barvách CZC.cz, která pro něj na míru navrhla a vyrobila česká firma CHMELA s tradicí ve výrobě céček již od roku 1979.
Výchozí obrázek

Česká republika, Praha – 7. 4. 2014 – Český internetový prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz dnešním dnem zahajuje oslavu svých 16. narozenin, která se ponese v duchu zlaté „céčkové“ éry z 80. let. K této příležitosti e-shop rozdá svým zákazníkům tisíce narozeninových céček v barvách CZC.cz, která pro něj na míru navrhla a vyrobila česká firma CHMELA s tradicí ve výrobě céček již od roku 1979.

Společnost CZC.cz od svého založení v roce 1998 urazila dlouhou cestu, o čemž svědčí také její tržby za minulý rok, které meziročně vzrostly téměř o 40 % na dosud rekordní hodnotu 1,75 miliardy Kč. Za svůj cíl pro letošní rok si CZC.cz klade překonat hranici 2 miliard Kč.

0

V rámci narozeninové kampaně, která stejně jako v minulém roce staví na osvědčeném konceptu „my slavíme, vy dostáváte dárky“, byla spuštěna microsite slavime.czc.cz, která zákazníky provede celým průběhem oslav, rozděleným do tří soutěžních týdnů. Ve hře je 21 cen v celkové hodnotě přes 75 000 Kč.

V prvním soutěžním týdnu dostanou zákazníci za úkol hledat na webu zlatá céčka ukrytá mezi fotkami produktů, následující týden prostřednictvím speciální aplikace změří své síly v léty osvědčeném hodu céčky na čáru. Třetí soutěžní týden již bude patřit všem šťastlivcům, kterým se v daný den povede uskutečnit 16., 160. nebo 1600. objednávku.

Narozeninová kampaň bude podpořena celou řadou online aktivit – od klasické bannerové reklamy přes reklamní spoty na YouTube až po promo na sociálních sítích Facebook a Google+, kde se zároveň odehraje stěžejní část soutěží. Doprovázena bude soutěžemi v Ranních show na Evropě 2 a speciálními outdoor akcemi, kdy vůbec poprvé světlo světa spatří také oživlá „Céčka“ a „Zetka“ v životní velikosti. Ta v rámci narozeninové roadshow postupně zavítají do Prahy, Brna, Ostravy a Příbrami, kde budou rozdávat céčka a informovat zákazníky o probíhajících soutěžích.

Podrobnější informace, kompletní pravidla i jednotlivé výhry čekají na všechny zákazníky na webu slavime.czc.cz. Reklamní spot k prvnímu soutěžnímu týdnu můžete shlédnout níže.

Tvoří a pisálkuje na pískovišti jménem PLAYzone.cz už od roku 2011. Zkoušel i jiné pozice, redaktořina a komentování je ale cesta. Přes 10000 článků a bleskovek hovoří za vše. Rád si hraje se slovy, stvořil třeba Zápasovník. Je fanouškem také klasického sportu, ze všeho nejvíc ale miluje jídlo.