Přejít k hlavnímu obsahu

CSP - Naše budoucnost?

18. 10. 2007 | 12:17
213.226.211.69:27015 [united-games.cz] CSPromod 1.01 PUB #1213.226.211.69:27016 [united-games.cz] CSPromod 1.01 PUB #2EDIT: UPDATE v2 je venku! Stahujte http://dl.cspromod.com/b101/csp_b101_patch_v2.exe <- update z verze 1.0http://dl.cspromod.com/b101/csp_b101.zip <- plná verze 1.01(výpis změn, oprav a návod na instalaci uvnitř článku)
Výchozí obrázek

213.226.211.69:27015 [united-games.cz] CSPromod 1.01 PUB #1
213.226.211.69:27016 [united-games.cz] CSPromod 1.01 PUB #2

EDIT: UPDATE v2 je venku! Stahujte

http://dl.cspromod.com/b101/csp_b101_patch_v2.exe <- update z verze 1.0
http://dl.cspromod.com/b101/csp_b101.zip <- plná verze 1.01

(výpis změn, oprav a návod na instalaci uvnitř článku)

Dnes nám CSP tým přinesl nový update, který fixuje většinu nahlášených chyb a měl by hru udělat hratelnější. Samozdřejmě se objevilo dost flamerů, kteří hledali všelijaké chyby, ale na to můžu jen napsat, že hrajeme betu a ti, kteří hrají CS od ranných verzí jistě ví, co to bylo dřív za "prasečinu" :-)

Opravené Bug Fixy/Přidané vlastnosti pro csp_b101 (22.10.2007):

-Přidán 5-ti sekundový buffer pro příkaz ready/unready
-Přidán CVAR mp_public (při nastavení na 1 nebude probíhat WARMUP) pro public servery
-Přidány rychlejší bindy pro nakupování a výběr v GUI menu
-Přidán 1.6-styl zeleného pozadí pro radar
-Změněny nákupní menu na 1.6-styl
-Změna pořadí teamů na scoreboardu (T první, CT druzí)
-Omezeno padání klienta (spawnování do zdí/země)
-Oprava příkazů netcode (viz sekce 7) - nyní jsou defaultně nastaveny v autoexec.cfg
-Odebrán "Crouch slide" (skluz při skrčení?)
-Opraveny hitboxy při skrčení
-"Crouch jump" je plynulejší
-Opraveno rychlé skrčení pro vyšší pohled
-Při lezení po žebříku ve skrčení je nyní potichu
-Opraven vada na T spawn v csp_inferno
-Zvýšena obtížnost skoku do okna na csp_dust2
-Zvýšena obtížnost skoku na "trám" v csp_nuke
-Připojení k teamu v průbehu kola nedá 0$
-Rozšířeny Netcode příkazy (viz sekce 7)
-Již nelze nekonečně-krát měnit team v průběhu kola
-Při připojení v průběhu kola již nebude hráč umístěn na start
-Ready/unready příkaz již nebude mít vliv po odstartování "live"
-Respawn_entities již neshazují server

aby UPDATE fungoval, je potřeba SMAZAT AUTOEXEC.CFG a CONFIG.CFG !!!

První veřejná verze csp_b10 (18.10.2007)

Co k hraní potřebujete?

Nainstalovaný Steam společně s hrou Counter-Strike:Source

Ti, kteří neví, kde ho koupit, mohou využít nabídky našeho partnera SuperGamer.cz.

DOWNLOAD:

http://dl.cspromod.com/b101/csp_b101.zip
plná verze b1.01

http://dl.cspromod.com/b101/csp_b101_patch_v2.exe
pro ty, co mají verzi b1.0


UG PUB SERVERY:

213.226.211.69:27015 [united-games.cz] CSPromod 1.01 PUB #1

Tak a je to tady! Den, na který jsme všichni čekali (tedy doufám, že všichni), je tady! Ano! Ano! ANO! Counter-Strike Pro Mod podle oficiálního vyjádření hlavního šéfa usa Alexe „Chilbsquad" Garfielda vyjde DNES 18. října 2007 v 18:00 CET! Co nás čeká? Co nás nemine? Více se dočtete v tomto shrnovacím článku.

Jak si tak pročítám staré články, které jsme vám přinášeli jak šel čas a vývoj módu, docela se usmívám. Spousta informací, které se nakonec nepotvrdily. Spousta „vyflejmovaných" komentářů. Nemá cenu, tu rozebírat kdo, nebo co za to může (i ja jsem přispěl nemalou měrou, za což se všem omlouvám), stavme se k naší budoucnosti.

CS:S je tu už nějaký ten pátek, ale pořád se mu nedostává takové podpory, ze strany hráčů, jako staré dobré „jednašvestce". Ano, někdo mě může oponovat, že v USA je to naopak, ale žiji v Evropě a podle toho taky píši (neberte to nějak útočně, prostě je to tak J). Naproti tomu, pánové, CS1.6 tu pořád nebude. Mohli jsme se o tom přesvědčit při přechodu z 1.5 na Steam, kdy padlo mnoho nadávek na stranu VALVe. Mnoho hráčů přestalo také hrát. Jenže... Uběhl rok, dva a ejhle... Ono je to se Steamem lepší.
Bohužel podobný průběh přechod CS1.6 na CS:S zaznamenán nebyl a vytvořil z nás dvě skupiny, které jsou spolu, dá se říct, na ostří nože. Proto věřím v CSP. Doufám, že nás konečně sjednotí a budeme všichni CSkaři. A je jedno, jestli jsem dřív hrál to nebo ono, teď jsme všichni na stejné vlně! Sjednocení přinese větší konkurenci. Přestanou věčné hádky, kdo vlastně hraje tu lepší hru. Pokud budeme hrát všichni to samé, bude nás víc, větší podpora sponzorů, více serverů, kamarádů. Zní to všechno hezky, že? Ale, co když se to nepovede. Co když to nakonec všechno dopadne špatně a naše rivalita nikdy neskončí. Na tuhle otázku si snad odpovíme dnes po 18té hodině.

Co nám vlastně CSP má přinést?

hratelnost 1.5/1.6 v novém kabátku source enginu nový síťový kód = menší nároky na připojení, lepší latence nový ScoreBoard, nyní by měli být fragy za bombu/defuse ve vlastním sloupečku a nejen to vylepšený HUD zakázání většiny konzolových příkazů typu cl_ gl_ = hra bude pro všechny stejná! Integrovaný systém na zápasyA další a další a další

Možná se ptáte, proč tuto newsku vůbec vydáváme, proč jsem ji vůbec psal. Odpověď je jasná.

Pokud bude CSP to, co se od něj očekává, tak jsme svědky psaní dějin v progamingu!

A jak se k tomu všemu stavíme my, United-Games?

Ihned jak to bude možné rozjedeme PUB servery. Poskytneme vám mirror linky pro stažení. Pokud bude hra hratelná, uděláme ligu! Pokud bude hra hratelná, již možná příští víkendový turnaj bude právě v CSP! Sledujte UG! Okolo 18:00 CET zde budou aktuální informace, download linky!

Nezbývá mi nic jiného než dodat, že se případně omlouvám všem, které by tento článek jakkoli pobuřoval nebo úrážel.

Counter-Strikeři všech verzí, SPOJME SE! Za United-Games.cz, mullDěj.