Přejít k hlavnímu obsahu

GSL Code A: Žádné mirrory v semifinále

10. 7. 2011 | 22:54 StarCraft 2
Zatímco Code A finišuje (přecejen Ro8 je vlastně čtvrtfinále a i to už bylo odehráno), v Code S se konečně vykristalizovala šestnáctka nejlepších (newska zítra). Co se Code A týče, samozřejmě, že jde pořád o peníze, GSL body atd. ale každý z těchto 8 už má zajištěnou možnost hrát v "Up n' Down" o Code S status, takže případná prohra neznamená úplný konec.
Výchozí obrázek

Zatímco Code A finišuje (přecejen Ro8 je vlastně čtvrtfinále a i to už bylo odehráno), v Code S se konečně vykristalizovala šestnáctka nejlepších (newska zítra). Co se Code A týče, samozřejmě, že jde pořád o peníze, GSL body atd. ale každý z těchto 8 už má zajištěnou možnost hrát v "Up n' Down" o Code S status, takže případná prohra neznamená úplný konec.


{#Korejská republika} MVP_Dream vs {#Korejská republika} LeenockfOu

O tomto matchi není moc co říct, zkrátka {#Korejská republika} Dream, hrající za T, se sice dokázal prorvat až do čtvrtfinále, ale zergský {#Korejská republika} Leenock jasně ukázal, kdo že to má dlouhoměsíční zkušenosti z Code A a suverénně svého soupeře rozbil. Hlavní silou, na kterou nedokázal {#Korejská republika} Dream reagovat, bylo hafo mutalisků a dobře zakopaní banelingové (na druhé mapě stiskem jednoho tlačítka - detonace banelingů - zkrouhl {#Korejská republika} Leenock mariňáky z 62 na 33). GG a 2:0 pro {#Korejská republika} Leenocka.

Pšššt a bacha na kytičky...

{#Korejská republika} MVP_Noblesse vs {#Korejská republika} NSHoSeo_Tassadar

Stejně jako v prvním zápase i zde nebylo moc na co koukat. Jeden z hráčů ukázal svoji drtivou převahu a svého soupeře pokořil především armor-upgraded zealoty (prostě +3 armored zealoti se sentry shield proti +1 attack marine = 6 zealot armor vs 7 marine attack). Teď už je jasné, že se vítězem stal {#Korejská republika} Tassadar, když terranského {#Korejská republika} Noblesse převálcoval 2:0.

Proti chargelot timing-útoku luxusní blok - doporučuji zhlédnout 1. hru

{#Korejská republika} NSHoSeo_Vanvanth vs {#Korejská republika} ZeNEX_Puzzle

Třetí bitvu proti sobě nastoupila dvojice protoss a toss, takže vyhrála lepší strategie a micro/macro... ono tomu vlastně v ostatních MU není jinak, ale víte co myslím, prostě PvP. Ve dvou hrách, které dohromady trvaly 13+7=20 minut, dokázal {#Korejská republika} Puzzle zvítězit. Navíc dokázal zvítězit aniž by vyšel za svoji přirozenou expanzi, protože {#Korejská republika} Vanvanth "překvapivě" šel obě hry rushík - ani jednou úspěšně.


"12 minut mě harrasuješ a teď zdrháš? I DON'T THINK SO..."

{#Korejská republika} IM_Happy vs {#Korejská republika} asdfOu

KONEČNĚ jsme se dočkali poslední hry... to samozřejmě nemyslím jako poslední hry ze 4 Code A duelů, ale ke hře třetí jednoho duelu! Už to vypadalo na nejnudnější kolo vůbec, kdyby nedošlo na fight hráčů {#Korejská republika} Happy a {#Korejská republika} asd.

TvT bitva začala na mapě Dual Sight, kde se {#Korejská republika} asd pustil do proxy factory+starportu, což {#Korejská republika} Happy očekoval posláním helliona na místo činu - DENIED! Obě budovy se dokončily, ale byly donuceny vzlétnout. Factorka unikla, starport byl zničen vikingem. {#Korejská republika} Asd se tak ocitl s jednou produkční budovou - barracks (páč factory měla ještě kus cesty domů). {#Korejská republika} Happy už protivníka nenechal nabytou ztrátu dohnat a ocitl se ve vedení 1:0.


Starport? Jistě, posaď se u nás... jo k tech labu? Tak to nic ;)

Kdybych nebyl tak ukecanej, asi byste byli napjatí, jak fight pokračoval. Teď vám je jasné, že {#Korejská republika} asd musí zápas srovnat... Stalo se tak na mapě Terminus RE (mimochodem se tahle mapa hrála ve všech duelech tohoto kola = haluz/oblíbená :)), kde se střetl mech style {#Korejská republika} Happyho s pěchotou od {#Korejská republika} asd. Deal breaker byly průniky do mainu {#Korejská republika} Happyho, když byla kočka (a kočkou myslím cca 20 {#Korejská republika} Happyho tanků) venku z báze. GG a 1:1.


Jen tak btw, tahle skupinka "lehce zraněných" vymlátila celý main...

A nakonec slíbená rozhodující mapa. Crossfire SE předpovídala delší hru, první minuty tvrdily opak. Nejdřív {#Korejská republika} asd propašoval (hlavním vchodem přes chabý odpor dvou mariňáků) do mainu {#Korejská republika} Happyho 4 helliony (pouze 5 mrtvých SCVáků), pak se stal agresorem {#Korejská republika} Happy zase se svými helliony doprovázenými cloak banshee (téměř žádné ztráty). Po těchto šarvátkách se hra poněkud stabilizovala a oba hráči se jali vytvořit smrtící armádu dle svého gusta - pro {#Korejská republika} asd pěchota, {#Korejská republika} Happy vsadil znovu na mech (tanky+helliony s air podporou). Koho někdy napadlo, jakým způsobem může na TÉTO mapě pěchota vyhrát... ať si najde jinou hru, tady dostal {#Korejská republika} asd těžce po .... byl poražen a {#Korejská republika} Happy se poprvé usmál na kameru :)


Celkem luxusní kombinace jednotek na Crossfire SE při TvT

Pondělí 11. července 11:10

Přesně v tento den v tuto hodinu můžete sledovat semifinálové bitvy (OPRAVA: už ne bo3, ale bo5), ve kterých se představí nejdříve {#Korejská republika} Leenock a {#Korejská republika} Tassadar (ZvP) a následně {#Korejská republika} Puzzle s {#Korejská republika} Happym (PvT). Určitě bude na co koukat, takže si zápasy nenechte ujít.


gL n' hF Protoss HWAITING!

.

Štítky: GSL