Přejít k hlavnímu obsahu

MrBeast dosáhl svého cíle a ve své kampani sázení stromků vybral 20 milionů dolarů

27. 12. 2019 | 18:14 Všechny hry
V říjnu dosáhl youtuber MrBeast 20 milionů odběratelů, na “nátlak” fanoušků odstartoval kampaň #TeamTrees na oslavu tohoto významného milníku, kdy chtěl vysadit 20 milionů stromků.
Tree
Tree

Cílem bylo do 1. ledna 2020 nasbírat 20 milionů dolarů na vysázení 20 milionů stromků, kdy jeden strom stál právě 1 dolar. Spolupracoval s Arbor Day Foundation v rámci programu zalesňování.

Cíle kampaně se nakonec podařilo dosáhnout ještě dříve, než MrBeast očekával. Minulý týden organizátoři za #TeamTrees oznámili, že požadované částky dosáhli ještě před koncem roku. Nasbírat peníze na vysázení 20 milionů stromů zabralo méně než dva měsíce.

Tree

Počáteční debut kampaně shromáždil podporu více než 600 influencerů, kteří zaplavili sociální média a YouTube videi  a příspěvky, aby zvýšili povědomí o snaze sázení stromů. Očividně však toto “masové bombardování” bylo úspěšné. #TeamTrees nasbíral sponzorské dary v hodnotě desítek tisíc dolarů od nejznámějších hvězd YouTube, více než jeden milion dolarů věnovali dva techničtí CEO. Přispěla například i CEO YouTube, Susan Wojcicki. Do kampaně přispěli i známí Češi, jako například Jaroslav Beck.

Sám MrBeast věnoval 100 000 dolarů, aby kampaň “nastartoval”. Další den přispěl dalších 100 002 dolarů, aby se udržel v čele žebříčků nejvíce přispívajících dárců. Kromě youtubera přispěl například CEO Tesly, Elon Musk (právě milionem dolarů), Jacksepticeye či PewDiePie. Na kampaň věnoval 15 dolarů i streamer Ninja spolu se svou manželkou.