Organizace RUHES se po delší době vrací do akce, v sestavě nechybí fleX ani OASISS

21. 2. 2021 12:06
RUHES CS:GO
i
RUHES CS:GO
Zdroj: RUHES
RUHES je pojem, který jste na CS:GO scéně mohli zpozorovat v letech 2017 a 2018. Jeho hráči se představili nejen na domácích LAN akcích, ale také na těch zahraničních. Kromě CSkařů hrála za RUHES také jedna LoL sekce, ze které později vyšla i dnešní hvězda Jakub 'Garp' Novotný. Nyní se však pojďme bavit o současnosti a CS:GO.

Zakladatelem organizace RUHES je Martin 'fleX' Šetlík, který se po více než dvouleté pauze rozhodl oživit svůj celek. Nebude však v pasivní pozici, nýbrž se vrátí do přímo do křesla hráče. Jádro jeho aktuální sestavy jsme mohli nedávno pod názvem FABIA_TRAP vidět v boji o místo v týmu NecroRaisers, tam ale fleX a spol. neuspěli. Od té doby si sestava prošla dvěma změnami, po kterých se fleX rozhodl tým přesunout pod křídla RUHES. Tento tým se v letech 2017 a 2018 ukazoval na řadě domácích offline turnajů, bojoval o MČR a jednou zavítal dokonce na maďarské ICL. Poslední výprava minulé etapy existence RUHES byla na Mistrovství Slovenska 2018.

Dnes se fleXův tým vrací a sám kapitán a majitel v jedné osobě už několik týdnů hraje s Mariánem 'OASISS' Ferenczem a Ondřej 'OneLag' Bittner, kteří se na CS:GO scéně pohybuje už hodně dlouho. Celou pětici nedávno doplnili Michal 'cugsen' Nesvadba a Martin 'MJP' Přikryl, pro něž naopak půjde o dosud nejzajímavější angažmá v jejich herní kariéře. RUHES nechyběli ani na kvalifikaci na HAL3000 MČR Tour, kde však nedokázali přejít přes tým NeverHunt, který je v 1. kole play-off rozmetal jednoznačně 16:3. Snad budou zítřky pro RUHES pozitivnější.

Nová sestava RUHES:

 Česká republika Martin 'fleX' Šetlík
 Slovensko Marián 'OASISS' Ferencz
 Česká republika Ondřej 'OneLag' Bittner
 Česká republika Michal 'cugsen' Nesvadba
 Česká republika Martin 'MJP' Přikryl

O autorovi:

Členem od: 27. 12. 2009
Celkový počet článků:
8319

Doporučená videa:

A komu o tom píšete :D? Kolik mají tyhle novinky zobrazení? 200? Když byl v roce 2008 třeba přestup hráče v 1.6 bylo normálních 500 komentářů :D.

divil by ses, ale troufnu si říct, že čtenost je daleko vyšší než v té době :) dneska se všechno (bohužel?) točí kolem sociálních sítí a už není ve zvyku komentovat přímo tady, přát si GL a tak podobně, doba je prostě jiná, je to tak potřeba brát