Přejít k hlavnímu obsahu

Přichází patch 0.50 a s ním spoustu úprav zbraní, ale i agentů!

13. 5. 2020 | 10:30 VALORANT
Přichází další Valorant patch s číslem 0.50, který má za úkol vyřešit a vybalancovat opravdu dost důležitých věcí. Můžete očekávat zásadní úpravy zbraní, především zaměřené na jednotlivé střely či dávky, sníženou dobu obnovy přesnosti spreje, či vyřešení střelby za pohybu. Tyto důležité budou dále provázet další balanční úpravy většiny agentů, tak se do toho dejme!
Valorant Patch 0.50
Valorant Patch 0.50

Úpravy zbraní

V patchi 0.50 dojde k úpravám zbraní, a to ve velkém! Dosud hráči mohli střílet celkem přesně, pokud přecházeli z běhu do klidové fáze, což někdy vypadalo, jako by vás soupeř trefil do hlavy za běhu. S touto změnou se také mění rychlost, než se dostanete do stavu úplného klidu a tedy maximální přesnosti z 25% na 30%. U všech útočných pušek byla navíc snížena doba obnovy přesnosti spreje, tudíž by nyní mělo být daleko jednodušší a efektivnější střílet po jedné kulce či dávkách. Vývojáři si jsou vědomi, že oproti útočným puškám, si kulomety vedou o dost hůře a chtějí je zesílit v tom, v čem by měli excelovat – tedy vysypat na soupeře pořádnou dávku střel, zatímco zbraň stále nabírá na nebezpečnosti a síle. Ares i Odin tudíž dostanou buff na zpětný ráz, zatímco Ares ještě zlevní o 100 kreditů.

Úpravy agentů

Sage

  • Doba zpomalujícího orbu snížena z 9 na 7 sekund
  • Sníženo zpomalení tohoto orbu z 65 % na 50 %

Cypher

  • Klec už nebude zpomalovat oponenty, kteří jdou skrz
  • Pokud je jeho kamera zničena, zvyšuje se mu cooldown z 30 na 45 sekund

Omen

  • Smoke bude nyní místo 12 sekund trvat 15
  • Navíc bude zvýšena i rychlost projektilu smoku
  • Přebíjecí doba bude navýšena z 30 na 35 sekund

Viper

  • Radius její toxické zóny bude zvýšen z 350 na 450 jednotek

Sova

  • Sovův dron nyní obdrží vlastní zvuk pro rotory motoru

Brimstone/Phoenix/Viper

  • Abyste neobdrželi poškození od schopností těchto agentů, budete muset vyskočit výš (změna je zejména kvůli b-hopperům), a to z 80 na 120 jednotek
  • Navíc se navýší i rychlost ticků poškození těchto schopností

Dojde i ke změnám cen schopností jednotlivých agentů. Sage nyní musí za zeď zaplatit místo 300 kreditů 400, Razina mina podražila ze 100 na 200, stejně tak i Phoenixův curveball, Brimstonova zápalná střela rovněž podraží ze 200 na 300 a jako jediná obdrží slevu Jett, jejíž skok zlevnil z 200 na 100 kreditů. Armor, který si přenesete z minulého kola se vám již neničí, když si koupíte nový, což vám umožní nový armor zase prodat a vrátit se k předešlé hodnotě. Také už nebude možné si nahrabat 12 000 kreditů, maximální hranice se snižuje na 9 000.

Úpravy map

Split

  • Došlo k několika změnám, které by měly zlepšit život útočníkům, patří sem především rozsáhlé úpravy bariér při začátcích kol, ale i lehké úpravy některých textur

Haven

  • Ve hře je nový systém, který bude mít negativní efekt na každého, kdo se bude pokoušet opustit herní prostor
  • Aktualizace některých vyvýšených pozic, které nyní mají odpovídající zvuky

Split/Haven/Bind

  • Úpravy, které by měly Cypherovi zamezit v pokládání kamer mimo zamýšlený prostor
  • Spike už se nebude zasekávat na vyvýšených pozicích, ale automaticky spadne dolů
  • Opravy míst, kde šipka ze Sovova dronu mohla prolítnout skrze mapu

Vývojáři si s novým patchem dali spoustu práce a my vám vypíchli ty nejdůležitější body, které ovlivní hru. Koho ovšem zajímá detailní výpis všech změn, kam dále patří i nově vylepšené HUD a UI, či další upgrady, které by vám měly zpříjemnit hraní, nemluvě o opravdu dlouhém seznamu bugfixů, můžete si celý text řádně prostudovat zde.