Red Bull Ultimátní Hráč se vrací po 4 letech, v úterý začíná prvním Clash Royale turnajem

12. 4. 2020 23:30
Red Bull Ultimátní Hráč
Netradiční klání, které sklízelo ovace. To byl Red Bull Ultimátní Hráč, jenž se odehrával v letech 2014 až 2016, kdy poznal dva různé vítěze – jednou vyhrál Roflis, dvakrát si RBUH podmanil Škuty.

Jak už samotný název Red Bull Ultimátní Hráč napovídá, tak jde o ultimátní soutěž pro nalezení toho nejlepšího domácího hráče. Kvalifikace nabídne turnaje v pěti různých titulech, kde každý bude bojovat sám za sebe a bude sbírat body do celkové tabulky. Ti nejvšestrannější pak postoupí do velkolepého finále. To v minulosti zavítalo na různé pražské lokace, na poslední vyvrcholení v roce 2016 ale nedorazilo tak početné obecenstvo a právě proto zřejmě byl tento jedinečný koncept pozastaven. Už v dubnu se ale odehraje čtvrtý ročník.

Základními kameny skladby titulů jsou jako v minulosti Counter-Strike: Global Offensive a League of Legends. Mezi pětici her se vrací fotbalový simulátor FIFA a zbylé dva si naopak zažijí velkou premiéru. Bojovat se bude v mobilní pecce Clash Royale, která nahradila Hearthstone z minulosti, a premiérově se ukáže také battle royale bitva o přežití s názvem PlayerUnknown's Battlegrounds. Každý se tak bude muset ukázat v různých odvětvích.

Harmonogram kvalifikačních turnajů:

Jak můžete sami vidět, tak v každé hře proběhnou dva otevřené turnaje. Z každého postoupí nejlepších 16 hráčů do následného finále a celkově si v každé hře odnese nejlepších 64 hráčů body do žebříčku RBUH, jenž utvoří všichni hráči, kteří získají body alespoň ve dvou hrách. Každé finále má prize pool 750 euro a kvalifikace tedy nabídnou více než 100 tisíc korun. Extra motivací je ale právě součet bodů do celkové tabulky, která letos není kvalifikací na offline finále, ale rovnou i finálním určením Red Bull Ultimátního Hráče 2020. Nový šampion si užije Red Bull Ultimátní Den, let v akrobatickém letadle Red Bull Flying Bulls a herní sestavu ASUS.

O autorovi:

Členem od: 27. 12. 2009
Celkový počet článků:
7574

Měli byste někdy udělat reklamu na termín registrace do souěže a ne jen spoléhat, že si to lidi podchytí. Ať lidi mají možnost se podívat na livestream. Stejně jak člověk, který prodává párky na stadiónu, nestojí a nečeká, ale chodí a vyřvává.