Přejít k hlavnímu obsahu

Světový šampion Bugha díky nové agentuře dosáhl na dealy v hodnotě 6 milionů dolarů

18. 8. 2020 | 10:11 Fortnite
Pro každého možná nejde o nejlepšího hráče světa, minimálně ve Fortnite si však mladý Bugha loni připsal úspěch, který je nezpochybnitelný v jakémkoliv měřítku. Když se stal králem solo turnaje na Světovém poháru, tak se mu (nejen) svět esportu otevřel dokořán. Až nyní však začíná pociťovat, jak rychle může být úspěšný hráč za vodou.
Bugha
Bugha

Je to teprve měsíc, kdy se sedmnáctiletý Kyle 'Bugha' Giersdorf upsal agentuře VaynerGaming, jejímž se stal prvním členem. Gary a AJ Vaynerchukovi vycítili volný prostor ve světě esportu a hodlají se ho vyždímat na maximum. Jeho dnešní agent Mike Neligan v jednom rozhovoru prohlásil, že oceňuje to, že Bugha se se svými bližními nerozhodl životní úspěch vyždímat okamžitě, protože by vše mohlo mít hodně krátkého trvání. Trpělivý přístup, který je hlavně k věku samotného hráče správnou volbou, nyní díky Vaynerchukům přináší své ovoce.

Po podpisu v jejich společnosti bylo bodem číslo jedna vyjednání lepších podmínek v organizaci Sentinels, kde Bugha setrvává dodnes a je její hlavní hvězdou, samozřejmě. Z dalších dealů se následně jako o prvním hovořilo o tom s Twitchem, který by měl být nastavený na dlouhodobou spolupráci a celkově dosahovat sedmimístné částky – v dolarech samozřejmě. Díky tomu se tak Bugha dá řadit mezi nejhodnotnější herní tvůrce vůbec.

V minulosti byl Bughův obsah hlavně o hře samotné, všude byly převážně jen klipy z Fortnite. Dnes už toho sedmnáctiletého Američana (nebo ty, kteří spravuje jeho účty na sociálních sítích) můžete vidět pravidelně komentovat různé dění, například pod oficiálními příspěvky Fortnite. Díky tomu je Bugha blíže komunitě, která ho vnímá jako někoho, kdo kromě hraní samotného má i nějaký názor, se kterým se může případně i ztotožnit.

Například na Instagramu měl Bugha ještě loni v říjnu 1,2 milionu sledujících, dnes už je to dokonce 4,2 milionů. Dvojnásobný růst zaznamenal na Twitteru, a i když loni ještě neměl TikTok účet, tak aktuálně na něm má již 3,3 milionů sledujících. Neskutečná čísla, za kterými mnohdy stojí práce celého týmu, nikoliv jednoho jednotlivce.

Všechno tohle do sebe zapadá následně, když mu agentura VaynerGaming vyjednává nové spolupráce. Už po měsíci kooperace Vaynechurků a Bughy se zástupci agentury, kteří mladého hráče zastupují, rozhodli pochlubit tím, že se jim už podařilo vyjednat dealy za více než 6 milionů dolarů. Neuvěřitelné číslo! Z dřívějších měsíců už má Bugha za sebou hraní v reklamě při v Super Bowlu, jinak se VaynerGaming drží spíše tradičních firem, jako je třeba Samsung. Fortnite hvězda už se stala i tváří určitého produktu nebo značky, kde je to celé o něm, a ne o řadě mnoha osobností. Takové spolupráce jsou ale samozřejmě nejhodnotnější, takže se není čemu divit, že jeho obličej mu díky šikovným agentům a manažerům vydělává tak vysoké částky. Nutno říct, že zaslouženě.

Bugha při všem humbuku ale neztrácí nic ani ze svého herního umu, o tomto víkendu totiž ve finále Fortnite Champion Series obsadil 4. místo ve svém regionu, takže se stále řadí mezi špičku a dokáže konzistentně sbírat umístění na nejvyšších příčkách. Jak nejnovějšího výsledku ve FNCS dosáhl, můžete zhlédnout v tomto videu.

Tvoří a pisálkuje na pískovišti jménem PLAYzone.cz už od roku 2011. Zkoušel i jiné pozice, redaktořina a komentování je ale cesta. Přes 10000 článků a bleskovek hovoří za vše. Rád si hraje se slovy, stvořil třeba Zápasovník. Je fanouškem také klasického sportu, ze všeho nejvíc ale miluje jídlo.