Přejít k hlavnímu obsahu

HyperX LoL Nightcup

HyperX LoL Nightcup

Ovládací panel

Dohráno
Registrace ukončeny
Registrované týmyPlayoffVšechny zápasy

HyperX LoL Nightcup

Začátek turnaje
Registrace
-
Ověřování registrací
-
Počet týmů v turnaji/maximální počet
153/
256
Hraje se systémem
Single elimination
Minimální/maximální počet hráčů v týmu
5
/
6
Admini turnaje

 

Formát turnaje

  • BO1 Single Elimination bracket

Výhry ve finálovém turnaji

  • 1. místo: 20 000 Kč
  • 2. místo: 5 000 Kč 

JAK HRÁT TURNAJ NA PLAYZONE

Registrace

  • Veškeré registrace probíhají přes turnajový systém. Všichni účastníci musí mít ve svém profilu samozřejmě vyplněno své GAME ID pro hru League of Legends.
  • GAME ID zadáte na PZ webu ve svém profilu.
  • Hraje se na Eastu

Pravidla turnaje

  • Turnaje se řídí obecnými pravidly pro hru League of Legends.
  • Vítězný tým má povinnost při výhře nahrát screenshot s oznámením výhry.
  • Čekací doba na soupeře před začátkem série: max. 15 minut. Pokud se soupeř nehlásí na LoLku, napište pod váš zápas, že jste odeslali pozvánku do hry a následně po 15 minutách máte právo na freewin.
  • Při porušení některých z pravidel může dojít k diskvalifikaci týmu z turnaje.

Nalezení soupeře

  • 1. možnost - V položce "Můj účet" máte rozpis svých plánovaných zápasů.
  • 2. možnost - Klikněte v pravém sloupci na "Rozpis play-off", v něm najděte svůj nick a nick svého soupeře.
  • Seznamu týmů (v pravém sloupci) najdete  GAME ID svého soupeře.

Vysvětlivky

  • TBA - váš soupeře bude teprve určen
  • Freewin - nemáte soupeře, automaticky postupujete do dalšího kola
  • V detailu vašeho zápasu vidíte Game ID vašeho soupeře. Pomocí něho si přidejte soupeře do přátel na LoLku a pošlete mu výzvu ke hře.

Zadávání výsledků

  • Vítězové - Po kliknutí na váš zápas (přes "Moje turnaje", nebo přes výpis zápasů v play-off) klikněte na Zadat výsledek. V následném kroku přiložíte soubor (screenshot s vaší výhrou) a zadáte výsledek (1-0, 0-1).
  • Poražení - Po kliknutí na váš zápas klikněte na "Potvrdit výsledek" (je potřeba, aby vítěz nejprve výsledek zadal). V následujícím kroku výsledek potvrdíte.

Je povinností všech kapitánů, aby před startem zápasů zkontrolovali soupisku svého týmu a soupeře, zda-li vše souhlasí.  Je možné povolit jednoho hosta (4 + 1), kterého je potřeba nahlásit před zápasem. Kapitán má povinnost zkontrolovat správnost soupisky, na pozdější protesty nebude brán zřetel.

Komunikace s adminem

  • Pokud tým potřebuje komunikovat s adminem, musí tak učinit přes PLAYzone discord. Týmy mají po dohrání zápasu deset minut na zadání protestu. Pozdější stížnosti budou brány v potaz pouze v případě hrubého porušení pravidel (posoudí admin).