Přejít k hlavnímu obsahu

Turnajová pravidla pro Clash Royale

PLAYzone

CZ/SK Turnajová pravidla

Následující pravidla si přečtěte pozorně, je povinnost každého hráče, aby znal pravidla před přihlášením do turnaje. V zvláštních případech porušení následujících pravidel si organizátoři vyhrazují právo rozhodnout se jak uznají za vhodné, aby zajistili fair play turnaje.

1) Fungování turnaje

  • Hráč se musí pro účastí v turnaji přihlásit do klanu PLAYzone1 (#Y2LU8QY), lokace Evropa. Všechny match requesty se budou posílat skrze tento klan, tuto povinnost má hráč, který je v pavouku na levé straně. Do zprávy u requestu je nutné napsat váš zápas ve tvaru Hráč 1 vs. Hráč 2, aby se pro zápas spárovali správní hráči.
  • Hráči se musí dostavit na čas začátku turnaje, na vyzvání/přijetí výzvy má hráč 10 minut. Pro další zápasy platí interval 10 minut od dohrání zápasu minulého kola. V případě nereagujícího hráče lze kontaktovat admina a pokud ani následně nereaguje, automaticky prohrává.

2) Turnajové nastavení

  • Formát: 1v1
    Délka jednoho zápasu: 3 minuty
    Délka prodloužení (overtime): 3 minuty

  • Karty a omezení:
    Je povolené měnit decky mezi jednotlivými bitvami.
    Je povolené použít jakoukoliv kartu ve hře.

  • V rámci turnaje budou levely karet a věží automaticky omezené na následující úrovně:
    King max level: 9
    Common karta max level: 9
    Rare karta max level: 7
    Epic karta max level: 4
    Legendary karta max level: 1

3) Zaznamenávání výsledků

  • Každý hráč má povinnost dělat screenshoty s výsledkem jednotlivých kol. U zapásů v turnajovém systému není povinné screenshoty zadávat, ale v případě jakýchkoliv potíží je bude admin turnaje automaticky vyžadovat. Na každém screenshotu musí být zřejmě viditelný výsledek.

4) Disconnect a nečinnost

  • Pokud se hráč odpojí během hry, konkrétní bitvu prohrává. V zápase může následně pokračovat, na opětovné napojení má 5 minut, v případě nenapojení prohrává celý zápas.
  • Pokud hráč odehraje minimálně jednu bitvu a následně přestane na následujících 5 minut reagovat, automaticky prohrává i přes případnou výhru v první bitvě.