Přejít k hlavnímu obsahu

Rozhovory s DICE z Gamescomu 2012

Výchozí obrázek

Dva německé komunitní weby navštívily veletrh Gamescom 2012 a udělalz rozhovory s lidmi z DICE, kteří tam byli přítomni. Pokusil jsem se tyto rozhovory pro Vás přeložit, avšak němčina není moje silná stránka, tak buďte shovívaví při případných nepřesnostech v překladu. V komentářích můžete napsat opravy pro překlad a já je následně doplním do článku, díky ;)

Rozhovor s globálním komunitním manažerem pro Battlefield, Danielem "zh1nt0" Matrosem, od Battlefield-Inside.de:

Battlefield-Inside.de: Jaké herní módy budou zahrnuty v Armored Kill?

Daniel Matros: Všechny herní módy, s výjimkou těch z Close Quarters. Nemělo by smysl mít mód Gun Master na mapě jako je Bandar Desert.

BI: Co se stane, když nepřítel zabere vlajku potřebnou pro pro kontrolu AC-130 Gunship a ta bude stále ve vzduchu?

DM: Bude automaticky zničena a po nějaké chvíli se znovu objeví pro nepřítele.

BI: Bude na konzolích méně vlajek (na mapách z balíčku Armored Kill)?

DM: Počet vlajek je stejný jako na PC, stejně tak i velikost map. Jsou jen zmenšeny některé objekty. [Co tím sakra myslí? :D pozn. redakce]

BI: Bude na konzolích méně vozidel (na mapách z balíčku Armored Kill)?

DM: Ano, jinak by všichni seděli pouze ve vozidlech.

BI: Je možné se v AC-130 narodit už na hranicích a je možné s ní zatáčet + je možné střílet?

DM: Je možné se spawnout přímo do AC-130. Obsahuje pozemní, tak i vzdušné zbraně. Střelci se mohou proti vzdušným cílům bránit světlicemi (nebo proti-letadlovou kulometem). Žádná další výbava pro AC-130 není. Je také možné skočit ven s padákem. AC-130 létá ve velkých kruzích po mapě okolo všech vlajek a na mapě Bandar Desert má skutečně taktický význam. [AC-130 asi nepůjde ovládat. pozn. redakce]

BI: Existují v AK mapy s malým počtem vozidel?

DM: V AK jsou mapy s více a méně vozidly. Nejvíce vozidel má mapa Bandar Desert, která je trochu podobná mapě Operation Firestorm. Na konzolích je ale o něco méně vozidel než na PC.

BI: Je tu nějaká možnost, že by se Battlefield 4 stal Play4Free titulem?

DM: V DICE jsme již vydali 2 úspěšné P4F tituly. Nakonec je to vlastně rozhodnutí marketingu. Nečekám ale, že by se u Battlefieldu 4 rozhodli k takovému kroku. Protože s prodejem kamufláží, shortcut balíčků a BF Premium je tu dost vlastností, které lze prodat samostatně.

BI: Jaký máš pocit z Battlefield 3 Premium Edice?

DM: Že BF3 Premium Edice přišla příliš brzy.

BI: Co je ten bonusový obsah pro majitele BF Premium a kdy bude vypuštěn?

DM: Nemohu o tom nic říct. Bude brzy oznámen. V budoucnu oznámíme vše včas a přesně. V srpnu se nám to tak bohužel nepodařilo. Veškerý bonusový obsah bude oznámen a vypuštěn v období od 25.8. do 31.8. 2012.

BI: Budou nějaké další vylepšení k funkci "zápasy" na Battlelogu?

DM: Ano, bude toho hodně. Zatím o tom diskutujeme a víme, že je potřeba aby každý hráč viděl svůj postup. Je to také potřeba pro správné fungování v eSportech. Hodnocení by bylo příhodné, ale momentálně není v přípravě.


Rozhovor s herním designérem pro Battlefield 3, Gustavem Hallingem, od Battlefield-3.org:

Battlefield-3.org: Jsou na všech mapách v Armored Kill útočné helikoptéry?

Gustav Halling: Ano, na každé mapě v AK jsou útočné helikoptéry.

B3: Je aktuální verze TV rakety dostačující nebo ji budete v budoucnu upravovat?

GH: Navýšili jsme dosah TV rakety. Podívali jsme se na to co bylo třeba, tak aby to správně pasovalo do hratelnosti. Další úpravy v budoucnu nemohou být vyvráceny.

B3: Dočkáme se někdy stíhaček s neřízenými bombami nebo stíhaček pro 2 hráče?

GH: To je něco, co bychom rádi přinesli zpět do hry.

B3: V Battlefieldu: Bad Company 2 byla mnohem větší destrukce terénu, než je v Battlefieldu 3. Proč jste ji snížili? Byla to otázka vybalancování hry, že?

GH: Ano, destrukce terénu je přizpůsobena na všechny mapy. Pokud jste na mapě Bandar Desert je možné vidět velké příkopy. Což by ale zase nesedlo do městských map a byl by to problém s vybalancováním hry. Je to také otázka hratelnosti a výkonu. V BFBC2 jste mohli po čase mít celou mapu pokrytou metr hlubokými dírami.

B3: Bude někdy v budoucnu ten modrý filtr ve hře odstraněn nebo přibude možnost jej vypnout?

GH: K tomu nemám co říct.

B3: Ale můžeš nám říct, zda to patří k určitému designu?

GH: Ano, modrý filtr je součástí designu Battlefieldu 3.

B3: Budou stíhači tanků hratelní na základních mapách Battlefieldu 3?

GH: Ne, stíhači tanků patří na mapy z Armored Kill a jsou speciálně navrženy pro tyto 4 nové mapy.

B3: Je opravena rušička ECM, se kterou má momentálně tolik lidí problémy? Kdy i po aktivaci rušičky raketa zasáhne cíl?

GH: Rušička ECM byla pro Armored Kill upravena, stejně jako Stinger a Igla.

B3: Je zde nějaká šance, že budou povoleny modifikace nebo že budou zakomponovány do prodejního modelu?

GH: Modifikace jsou velkou součástí Battlefieldu, rádi bychom, aby se v budoucnu s nimi pokračovalo.

B3: Co si myslíš o uživatelském grafickém prostředí (GUI)?

GH: Herní menu je společné na všech platformách. Myslím si, že je dobré a účelné.

B3: Můžeš nám říct něco ohledně nadcházejícího bonusového obsahu, který bude vydán v srpnu?

GH: Vše co mohu říci je, že bude oznámen později.

B3: Dostaneme zpět rozšířený zásobník pro MG36?

GH: Bylo to diskutováno skutečně hodně a momentálně o tom opatrně rozmýšlíme a později se rozhodneme zda jej přidáme zpět.

B3: Takže je to otázka vybalancování hry? Tedy, že každá zbraň má svoji určitou sílu a někdy rozšířený zásobník není dobrý nápad?

GH: Ano, je to otázka vybalancování a teprve uvidíme zda jej přidáme někdy zpět. Kromě toho, zbraň má teď dobré hodnoty.

B3: Další otázku je těžké zformulovat. Spoustu lidí by rádo vidělo týmově založená vozidla (artilerii), na každé straně týmu. Například zbraňový systém M108 Paladin od U.S. Forces.

GH: Rozhodli jsme se pro lehce obrněné vozidlo, jelikož lépe sedí do hratelnosti. Těžce obrněná artilerie by byla skutečná výzva pro vybalancování a tak jsme se rozhodli pro lehce obrněné vozidlo.

B3: Co si myslíš o nápadu přidat SU-25TM a A-10 na mapy v režimu Conquest?

GH: SU-25 a A-10 jsou navrženy pro mapy v režimu Rush. Z technického hlediska by nebyl problém je přidat na mapy v režimu Conquest, ale způsobilo to problémy s vybalancováním. Jsou prostě příliš silné proti tanků a tak se na Conquest nehodí.

B3: No a náš rozhovor zakončíme se zábavnější otázkou: Máš raději Martini protřepané nebo míchané?

GH: Protřepané.