Přejít k hlavnímu obsahu

Konečně! VALORANT testuje nový systém na odhalování smurfů

Patch, na který se čekalo celé tři týdny, konečně dorazil do hry. Trochu lásky nedostal jen Yoru nebo KAY/O, ale hlavně Phoenix, skoro zapomenutý duelista. Zároveň projde nová mapa Pearl branou rankedů a zahajuje se testování nového systému, který by měl lépe detekovat smurf účty.
VALORANT
VALORANT
Zdroj: Riot Games

Patch 5.01

Aktualizace agentů

Phoenix
Phoenix
Zdroj: Riot Games

Agent z původní skupiny dlouho volá po nějaké změně. Phoenixe na profesionální scéně nevídáme vůbec a ve svých hrách také většina raději sáhne na jiného duelistu. Curveball je základním kamenem jeho sady, proto bylo po prozkoumávání možností úprav jasné, že tato schopnost je klíčem celé jeho sady kouzel. „Chtěli jsme posoudit Phoenixe ve světě, kde je Curveball konkurenceschopnější se zbytkem ekosystému, abychom získali smysl pro dopad změn. Na Phoenixe se díváme jako na agresivního agenta, takže dodatečné změny Run It Back a Blaze mají podpořit jeho proaktivní záměry při zabírání prostoru nebo bojů na začátku kol,“ říká balanční tým.

Curveball (Q)

  • Maximální doba flashe zvýšena z 1,1 s na 1,5 s
  • Flash Windup snížen z 0,7 s na 0,5 s

Blaze (C)

  • Phoenix nyní vytasí svou zbraň dříve, pokud přestane ohýbat ohnivou zeď

Run is Back (X)

  • Phoenix se nyní objeví na značce s množstvím štítů, které měl, když byla schopnost seslána (dříve o ně přišel)
Yoru
Yoru
Zdroj: Riot Games

Hráči měli během her s agentem Yoru trochu problémů a zadrhávání během ultimátky, proto přichází jemné úprav, které by tento problém měly trochu omezit, odmění vás za používání flashe během Dimensional Driftu a zároveň nechají trošku prostoru na counterplaye protihráčů.

Dimensional Drift (X)

  • Zvýšené trvání z 10s na 12s
  • Zkrácená doba nevybavení z 1,2s na 0,8s
KAY/O
KAY/O
Zdroj: Riot Games

I roboti si zaslouží lásku a KAY/O byl už nějakou dobu přehlížen. Proto přišli vývojáři s menší pozorností.

FRAG/ment (C)

  • Průměr zóny zmenšený 10m >>> 8m
  • Poškození nyní platí bez nutnosti přímé viditelnosti (kvůli konzistentnosti)

NULL/cmd (X)

  • Nyní pouze spojenci uslyší zvuk celého průběhu oživení KAY/O, když je sestřelen
    • Nepřátelé po zahájení oživení uslyší pouze krátkou zvukovou narážku, která odpovídá podobnému hernímu vzoru jako hraní kolem ultimátních orbů nebo tappování  bomby.

Herní systémy

  • Do hry přichází nová funkce, která detekuje smurfy. Tento doplněk k dosavadním systémům je navržen tak, aby zajistil, že noví hráči (všechny nové účty) budou spojeni s hráči správné úrovně dovedností mnohem rychleji než dříve. Tuto změnu nejprve otestují vývojáři v Severní Americe, aby se ujistili, že před globálním zavedením vše funguje správně
  • Vylepšené chování při kolizi za chůze vedle nebo za jiným hráčem. To by mělo výrazně snížit míru nervozity, kterou pociťujete, když se pohybujete blízko vašich spojenců (běhání na místo jako skupina nebo pohyb mimo spawn by se měl cítit lépe)

Bugy

  • Opraven problém, kdy povolení nastavení Raw Input Buffer způsobovalo, že posouvání v chatu nebo seznamu přátel šlo přímo nahoru nebo dolů
  • Opravena chyba Yoruho Dimensional Driftu, kdy se nezranitelnost projevila později, než bylo zamýšleno
  • Opraven problém, kdy Sovův Shock Bolt nepoškozoval nepřátelské pasti a jiné herní objekty (kromě hráčů)
  • Opraven problém, kdy Fadin Haunt občas odhalil nepřátele, kteří byli na druhé straně tenké zdi
Student, hráč a fanoušek esportové scény. Věnuji se především Valorantu a League of Legends, cizí mi ale není téměř nic. Taky pleskám španělský fotbálky v hospodách a dám si u toho dobrý pívo.