Přejít k hlavnímu obsahu

Hráči jásají! Chamber se konečně dočkal masivního nerfu, po kterém komunita toužila

2. 12. 2022 | 20:00 VALORANT Update hry
Vývojáři se konečně odhodlali. Chamber je agent, který terorizuje nejen kompetitivní scénu už od jejího počátku, ale až nyní je na obzoru vytoužený nerf. Riot ale přichází i s aktualizací pro smurf účty, stejně jako slibuje novinky ohledně map poolu. Patch 5.12 bude pravděpodobně nejoblíbenější v historii.
Chamber se konečně dočká masivního nerfu
Chamber se konečně dočká masivního nerfu
Zdroj: Riot Games

Je tomu již více než rok, co Riot Games představili posilu Valorant agentů v podobě Chambera. Tento nový přírůstek kompletně změnil dění jak v běžných hrách, tak v turnajích, kde byl nepostradatelnou součástí na každé mapě. Převýšil totiž všechny ostatní Sentinely, navíc jeho zbraně poskytují týmu peněžní výhodu. Celkově byl set navržených schopností zkrátka o úroveň výše než u zbylých postav.

Jeho kralování je ale pravděpodobně u konce. Už bylo také na čase. Riot přiznal, že Chamber je moc silný a představil změny, které se brzy představí na PBE serveru k otestování. Žádná z jeho schopností neunikla pozornosti balančního týmu. Čím více vše testovali, tím více bylo zřejmé, že současné mechaniky utvářely prostor nezdravým způsobem a narušovaly základní taktický cyklus Valorantu.

Headhunter (Q)

  • Po první střele se při spamování sníží přesnost, což zajistí, že hráči budou muset být při střelbě preciznější

Rendezvous (E)

  • Chamber bude mít k dispozici jedinou kotvu, na kterou se teleportuje. Okruh kolem ní se sice zvýší a zruší se horizontální aktivace, ale pokud bude zničena, po zbytek kola nebude k dispozici

Trademark (C)

  • Tato schopnost byla opravdu nejlepší mezi sentinely, proto není divu její úpravy. Podobně jako u Killjoy, nyní bude potřeba být v dosahu, jinak nebude schopnost aktivní. Lze ji také přivolat zpět uprostřed kola, pokud ji potřebujete, ale jako u německé agentky je potřeba přečkat 30 sekund pro aktivaci

Tour De Force (X)

  • Fire rate je snížen o 57,5 %, což zabraňuje spamování střelby
  • Zpomalení po killu je také sníženo ze 6 sekund na pouhé 4 sekundy

Counter play a taktika je základ hry, alespoň v očích vývojářů, proto se k těmto radikálním změnám rozhodli přistoupit. Není to ale jediné, co patch 5.12 přinese. Kromě slibované úpravě smurf detekce se také možná blíží návrat Splitu! Riot Games slíbili bližší informace, ale je možné, že mapa prošlá úpravami nahradí jednu z momentálně aktivních. Žhavými kandidáty jsou Ascent nebo Bind, které bez vetší změny jsou součástí od samého počátku.

Student, hráč a fanoušek esportové scény. Věnuji se především Valorantu a League of Legends, cizí mi ale není téměř nic. Taky pleskám španělský fotbálky v hospodách a dám si u toho dobrý pívo.