Jsou to maličkosti, které ale hráči Counter-Strike 2 ocení. Změny kolem načítání zápasů nebo jejich přijímání jsou vesměs vnímány pozitivně a pro mnoho gamerů jde o důležitá vylepšení.
Tím hlavním je rychlost, kterou se utkání rozběhne. Po odhlasování mapy to trvá jen několik desítek sekund, než se špíl rozjede. To je oproti Global Offensive obří změna. „Když přijmete zápas, už si ani nemůžete dojít na záchod. Je to fakt rychlost,“ zavtipkoval jeden z hráčů. Ale má pravdu.
Samotné načítání mapy je v CS:GO o hodně pomalejší a přináší nejeden problém. Například tabování se hrou přes celou obrazovku je aktuálně mnohem plynulejší. To platí i při již zmiňovaném loadingu mapy. V CS:GO takřka nemožný úkol, v CS2 fungující bez problémů.
Pozitivně je vnímán i čas, který hráči stráví čekáním na start utkání poté, co se všichni připojí. V CS:GO to byla celá minuta, v Counter-Strike 2 jen patnáct sekund. Plusem je i blikající ikonka CS2 při nalezení zápasu.