Přejít k hlavnímu obsahu

Zombie apokalypsa a noční Inferno. Mohla by takhle vypadat první CS2 operace?

29. 4. 2024 | 10:00 Counter-Strike 2 Zajímavost
Více než dva roky bez operace v Counter-Striku vyvolalo nejen hráčské nepokoje, ale také rozvázala ruce kreativním tvůrcům. Jejich nápadům se meze nekladou a s novým herním enginem to platí dvojnásob. Tentokrát uživatel s přezdívkou Sumo představil koncept operace založený na zombie apokalypse. Pojmenování Rotten Flesh hovoří naprosto za všechno.
Operace Rotten Flesh
Operace Rotten Flesh
Zdroj: @sumomafia

Podoba operací prošla za poslední desetiletí značnou proměnou. Kromě nových map, skinů či herních módů jsme se rovněž dočkali například agentů a kooperativních misí. S nástupem nové verze se však otevírá velké množství nových možností, jak koncept operací vyšperkovat. Se spoustou nápadů přichází také komunita.

Jeden z nejzajímavějších konceptů se točí kolem zombie. Tento motiv by totiž nemusel mít dopad jenom na design, ale mohl by konečně přinést i něco kompletně nového. Nebo spíše staronového. Zombie mód totiž patřil mezi nejoblíbenější módy v Counter-Strike 1.6, a tak by jej stačilo pouze přepracovat do CS2.

Kéž by se Valve nebálo jít na novém enginu do skutečně propracované novinky, která hráče pohltí. Kolem apokalypsy se toho nabízí spousta, ať už to je samotný herní režim, speciální agenti, tematicky laděné mapy nebo jedinečné skiny na zbraně. Vývojáři nemusí přijít s ničím přelomovým, stačí jen poskládat střípky.

Nápadů je skutečně nepřeberné množství a bude jen a pouze na Valve, zdali některý ze zajímavých konceptů využije, nebo raději půjde pro něco vlastního. Snad ne ale nudného, protože to je to poslední, co Counter-Strike při nedostatku obsahu potřebuje. Operace jsou totiž stěžejní pro navýšení počtu aktivních hráčů.

Operace Rotten Flesh
Operace Rotten Flesh
: @sumomafia
Zdroj: @sumomafia
Štítky: Counter-Strike 2
Student informatiky, který se rozhodl své dlouholeté zkušenosti a nabyté informace z herního titulu Counter-Strike: Global Offensive zúročit, a proto začal v roce 2021 pracovat jako redaktor pro PLAYzone.