Swiftplay je nový herní režim navržený pro hráče, kteří se chtějí odreagovat a užít si méně stresující zážitek. Riot Games jej vytvořili s cílem nabídnout hráčům tradiční, ale zároveň uvolněnější formu League of Legends. Ať už se jedná o večerní relax s přáteli, či trénink pro nováčky, Swiftplay má být přesně tou volbou, po které sáhnou.
Hlavní rozdíly oproti Quickplay
Swiftplay přináší několik zásadních změn oproti režimu Quickplay i ostatním módům na Summoner’s Riftu. Tyto novinky zajistí dynamičtější a přístupnější hru pro každého:
- Dynamické odměny:
- Jak hra postupuje, odměny za zlato a zkušenosti se zvyšují
- Hráči, kteří zaostávají, dostanou šanci rychleji se vrátit zpět do hry, ale bez dramatických „comebacků“, které by narušily rovnováhu
- Menší dopad slabých hráčů:
- Tým, který se snaží „farmit“ slabšího protivníka, už nebude těžit tolik výhod. Tím pádem slabší hráči nebudou takovou zátěží pro svůj tým
- Zrychlený průběh hry:
- Turret plating mizí dříve
- Baron Nashor přichází na mapu rychleji
- Na dračí soulu budou potřeba jen tři draci
- Novinky pro supporty a miniony:
- Podobně jako v ARAM obdrží všichni šampioni poblíž umírajícího miniona část z jeho zlata. Poslední zásah však zůstává nejhodnotnější
- Supporti získají více zlata, ale jejich předměty budou stát více
Tento nový mód si budete moci poprvé vyzkoušet na PBE serveru od 11. prosince 2024. Riot vyzývá hráče, aby jej testovali a pomohli doladit detaily před oficiálním spuštěním. Na živé servery dorazí 6. ledna 2025 spolu s patchem 25.S1.1, který přinese i další novinky, jako nový battle pass, změny v ranked sezóně či zbrusu novou příšeru na Summoner’s Rift.