
Valve je v květnu k nepoznání. V rámci malých updatů opravuje jednu důležitou věc za druhou, až to skoro vypadá, že do týmu pracujícím na Counter-Striku přišla nová krev. Jen za poslední dva týdny vyšlo sedm aktualizací. Komunita proto nahlašuje další vytoužené změny, které hru dostanou do špičkového stavu.
Tentokrát se vývojáři zaměřili na nekonzistenost sprayování (nejen) s automatickými puškami, na kterou teprve před pár dny ve své studii poukázal Reddit uživatel Powerful_Seesaw_8927. Najít kámen úrazu mu dalo spoustu práce, ale po vydání dnešní aktualizace ho spousta známých osobností vynáší do nebes.
huge!
Valve responding quickly to the inconsistency in visual feedback to recoil found by this Reddit user.
Recoil in CS2 has ALWAYS felt off compared to CS:GO pic.twitter.com/CniJNsQK8K— WarOwl (@TheWarOwl) May 21, 2025
Celý problem se ukrýval ve skutečnosti, že vizuál zbraně při střelbě (viewpunch) se akualizoval s vašimi snímky, zatímco recoil vycházel na základě ticků. Vzhledem k rozdílnému časování dvou aspektů tak sprayování ani nemohlo být stoprocentně konzistentní, kvůli čemuž nepůsobilo tak dobře jako v CS:GO.
V dnešním updatu Valve sjednotilo chování zbraně se snímky, díky čemuž je eliminován pocit nepřirozené, nepředvídatelné či nekonzistentní střelby, která nyní působí plynuleji. Na ukázce níže to nejlépe můžete vidět po ukončení střelby, kdy se před aktualizací zbraň v ruce trhá. Tohle rozhodně není placebo efekt.
Before and After - Recoil Update ‼️
Look at the gun model when it's coming back to it's default position. The difference is day and night.
Good Job @CounterStrike on fixing this issue. And kudos to @eugenio8a8 for reporting this bug in-depth. pic.twitter.com/mGLMG9KTBn— Thour (@ThourCS2) May 21, 2025