
Pokud se těšíte na nového Zaklínače stejně jako my, tak to doporučujeme nepřehnat s nadšením. Včerejší ukázka z konference The State of Unreal byla pouhým předvedením toho, čeho je schopen Unreal Engine 5.6. Proto byly také vybrané takové záběry, které vyzdvihovaly sílu právě toho enginu. Mnozí si mohli mylně myslet, že vývojáři ukázali cokoliv jiného, než pouhé testovací záběry. O hru samotnou se nejedná.
„Jde o tech demo a první ukázku průlomových technologií, které budou pohánět The Witcher 4, nikoliv samotný Witcher,“ potvrdil pro magazín VGC zástupce studia. „Ukazuje to silné základy, na kterých stavíme v úzké spolupráci s Epic Games. Cílem je posunout design otevřených světů na novou úroveň, jaké zatím nikdo nedosáhl. Rovněž bylo naším záměrem ukázat základní systémy a detaily, které vznikají za využití Unreal Engine 5,“ doplnil.
Například rozhovor mezi Ciri a překupníkem může být součástí finální hry, ale v daleko odlišné podobě. Je potřeba říct, že se v herním průmyslu jedná o běžnou praktiku, která je využívána už několik dekád. Vývojáři v rámci své spolupráce s Epic Games a využití Unreal Engine 5 prostě museli něco ukázat a volba padla právě na tyto záběry. K situaci se vyjádřil i společný výkonný ředitel CD Projekt Red.
„Ukázat takhle brzo výsledky naší práce za využití Unreal Engine 5 běžícím na 60 fps na PlayStationu 5 je pro nás významným milníkem a důkazem skvěle fungující spolupráce mezi našimi týmy. K hotovému produktu máme ovšem stále daleko. Těším se na další postup kupředu a zajímavé technologie, které mohou v rámci našeho partnerství a vývoje The Witcher 4 na Unreal Engine 5 vzniknout,“ uvedl Michał Nowakowski.